نحوه نمایش پیروان شبکه های اجتماعی به عنوان متن در وردپرس نمایش داده می شود

آیا به سایتی برخورد کرده اید که تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی آنها را به همراه شمایل نشان دهد؟ اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید آیا راهی آسان برای نشان دادن تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی آنها به عنوان متن در وردپرس وجود دارد بدون نوشتن هر کد . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تعداد دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را به عنوان متن در وردپرس نمایش دهید.

Social Follower Count Buttons

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Social Count Plus . پس از فعال سازی ، برای ورود به نمایه های شبکه های اجتماعی خود باید به تنظیمات »تعداد اجتماعی به علاوه بروید.

Entering your social media profiles

ابتدا باید نام کاربری Twitter خود را بدون علامت @ وارد کنید. به عنوان مثال، wpbeginner .

برای به دست آوردن کلید مصرف کننده توییتر ، راز مصرف کننده ، رمز دسترسی و رمزهای دسترسی رمز رمز ، باید از توسعه دهنده Twitter وب سایت و ایجاد یک برنامه Twitter. نگران نباشید به نظر می رسد سخت تر از حالت واقعی است و ما شما را در این روند راهنمایی خواهیم کرد.

ابتدا باید با نام کاربری و گذرواژه Twitter وارد سیستم شوید. پس از ورود به سیستم ، باید بر روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و از لیست کشویی بر روی برنامه های من کلیک کنید.

Click on Twitter My Apps

توییتر یا برخی از برنامه هایی را که قبلاً ایجاد کرده اید به شما نشان می دهد یا به شما خواهد گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای ندارید. در هر صورت ، باید روی دکمه ایجاد برنامه جدید کلیک کنید.

Creating Twitter App

در صفحه بعدی ، نامی برای برنامه خود ارائه دهید ، برخی از توضیحات را اضافه کنید و URL وب سایت خود را وارد کنید. پس از آن کادر «موافقم» را در زیر شرایط و ضوابط علامت گذاری کنید. در آخر ، بر روی دکمه ایجاد برنامه Twitter خود کلیک کنید.

Twitter اکنون برنامه شما را ایجاد می کند و شما در صفحه تنظیمات برنامه خود قرار خواهید گرفت. در آنجا باید روی برگه تنظیمات API کلیک کنید. در قسمت تنظیمات API ، به قسمت پایین رمز دسترسی خود بروید و بر روی دکمه ایجاد رمز دسترسی من کلیک کنید. توییتر صفحه را بارگیری کرده و اعلانی را به شما نشان می دهد که رمز دسترسی برای شما ایجاد شده است. بعد از آن باید روی دکمه Test oAuth کلیک کنید.

Generating Twitter Access Keys

در صفحه بعدی ، تمام کلیدهایی را که برای کپی و جایگذاری تنظیمات Social Count Plus در سایت وردپرس خود نیاز دارید ، خواهید داشت.

پس از وارد کردن کلیدهای Twitter ، می توانید شناسه صفحه Facebook خود را اضافه کنید. برای به دست آوردن شناسه صفحه فیس بوک خود ، باید هنگام مشاهده صفحه خود به عنوان سرپرست ، بر روی ویرایش صفحه کلیک کنید.

بقیه گزینه ها آسان هستند. شما می توانید نمایه YouTube ، URL کانال YouTube ، صفحه Google Plus ، Instagram ، SoundCloud و غیره را اضافه کنید. همچنین می توانید تعداد پست و نظرات خود را نمایش دهید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

انتخاب طرح برای دکمه های تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی h4>

Social Count Plus با 6 تنظیمات مختلف طراحی دکمه برای انتخاب وجود دارد. همچنین می توانید با مراجعه به برگه Design در تنظیمات Social Counts Plus ، رنگ متن را برای متن تعداد دنبال کنندگان انتخاب کنید.

Choose a button design and style for your social media follower count buttons

پس از انتخاب طرحی برای دکمه های شمارش اجتماعی ، برای ذخیره تنظیمات خود باید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

نمایش تعداد اجتماعی در سایت شما h4>

می توانید دکمه های شمارش اجتماعی خود را با استفاده از ابزارک ، کد کوتاه نمایش دهید ، و برچسب های الگو. اگر می خواهید دکمه های تعداد اجتماعی را به وبلاگ خود اضافه کنید نوار کناری ، سپس باید به ابزارها »ظاهر» بروید و ابزارک Social Count Plus را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید.

Social Count Plus Widget

این افزونه دارای تعدادی کد کوتاه و عملکرد است که می توانید در پست ها ، صفحات یا پرونده های قالب طرح زمینه خود برای نمایش دکمه های تعداد اجتماعی استفاده کنید. لیستی از این کد کوتاه و توابع در صفحه تنظیمات افزونه در زیر موجود است تب کوتاه و توابع.

Shortcodes and Functions to Display Social Count Buttons

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را به عنوان متن در وبلاگ وردپرس خود نمایش دهید.

اگر مقاله را دوست داشتید ، لطفاً ما را در توییتر دنبال کنید و در کانال YouTube ما مشترک شوید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/display-social-media-followers-count-text-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید