نحوه نمایش پست های هفته گذشته در وردپرس

بسیاری از خوانندگان سطح مبتدی ما بزودی شروع به اصلاح تم های وردپرس به همین دلیل ما یک صفحه تقلب قالب وردپرس برای کمک به آنها در شروع کار. این چالش های جالبی را برای کاربران جدید به وجود می آورد. یکی از این خوانندگان ، اخیراً از ما پرسید که چگونه پست های هفته گذشته را در وردپرس نمایش دهیم. آنها فقط می خواستند بخشی را در صفحه اصلی خود اضافه كنند كه پست های هفته قبل را نمایش می دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه نمایش پست های هفته گذشته در وردپرس را نشان خواهیم داد.

قبل از اینکه نحوه نمایش پست های هفته قبل را به شما نشان دهیم ، ابتدا نگاهی می اندازیم به نحوه نمایش پست های هفته جاری با استفاده از WP_Query. کد زیر را در function.php پیست خود را کپی و جای گذاری کنید. a> file یا عنوان افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_this_week () {
$ week = date ('W')؛
$ year = date ('Y')؛
$ the_query = WP_Query جدید ('year ='. $ year. '& w ='. $ week)؛
if ($ the_query-> have_posts ()):
while ($ the_query-> have_posts ()): $ the_query-> the_post ()؛ ؟>
    

در کد مثال بالا ، ابتدا هفته و سال جاری را فهمیدیم. سپس ما از این مقادیر در WP_Query برای نمایش پست های هفته جاری استفاده کردیم. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید افزودن در پرونده تم خود ، جایی که می خواهید پست ها را نمایش دهید.

این ساده بود ، مگر نه؟ اکنون برای نمایش پست های هفته گذشته ، تنها کاری که باید انجام دهید منفی 1 از ارزش هفته است. اما اگر این هفته اول سال باشد ، به جای سال گذشته 0 برای هفته و سال جاری دریافت خواهید کرد. در اینجا نحوه حل این مشکل وجود دارد.


تابع wpb_last_week_posts () {
$ thisweek = تاریخ ('W')؛
اگر ($ این هفته! = 1):
$ lastweek = $ thisweek - 1؛
دیگر:
هفته گذشته = 52؛
endif
$ year = date ('Y')؛
اگر ($ هفته گذشته! = 52):
$ year = date ('Y')؛
دیگر:
$ year = date ('Y') -1؛
endif
$ the_query = WP_Query جدید ('year ='. $ year. '& w ='. $ lastweek)؛
if ($ the_query-> have_posts ()):
while ($ the_query-> have_posts ()): $ the_query-> the_post ()؛ ؟>
    

در کد نمونه بالا دو چک قرار داده ایم. اولین چک مقدار هفته گذشته را 52 تعیین می کند (که آخرین هفته در یک سال است) که هفته هفته 1 است. چک دوم مقدار سال را سال گذشته تعیین می کند که مقدار هفته آخر 52 باشد.

برای نمایش پست های هفته گذشته ، تنها کاری که باید انجام دهید افزودن به پرونده الگوی طرح زمینه خود که در آن می خواهید آنها را نمایش دهید. یا اگر می خواهید کد کوتاه داشته باشید تا بتوانید این مورد را به صفحه یا ابزارک اضافه کنید ، به سادگی این خط را در زیر کدی که در بالا آورده شده اضافه کنید.

add_shortcode ('lastweek'، 'wpb_last_week_posts')؛

اکنون می توانید از این کد کوتاه در یک پست ، صفحه یا یک ابزارک مانند این استفاده کنید:

برگزیده های هفته هفتم

لطفاً توجه داشته باشید که برای ایجاد درخواست های سفارشی همیشه به WP_Query نیاز ندارید. وردپرس با چند توابع برای کمک به شما در نمایش پست های اخیر ، بایگانی ها ، نظرات و غیره اگر روش ساده تری برای استفاده از توابع موجود وجود دارد ، پس شما واقعاً نیازی به نوشتن درخواستهای خود ندارید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پستهای هفته گذشته را در وردپرس نمایش دهید. با کد آزمایش کنید و آن را برای رفع نیازهای خود اصلاح کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زیر با ما در میان بگذارید یا در توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-last-weeks-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید