نحوه نمایش پست های تصادفی در وردپرس

آیا می خواهید پستهای تصادفی در وردپرس نمایش داده شود؟ نمایش پست های تصادفی به کاربران شما این فرصت را می دهد تا مطالب بیشتری را کشف کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های تصادفی را در وردپرس به راحتی نمایش دهید.

How to display random posts in WordPress

چرا و کجا پست های تصادفی در وردپرس نمایش داده شود h4>

به طور پیش فرض وردپرس پست های وبلاگ شما را به ترتیب زمانی معکوس (از جدیدترین به قدیمی ترین) لیست می کند. با این کار کاربران می توانند ابتدا آخرین ارسال های شما را مشاهده کنند

با این حال ، بیشتر کاربران نمی توانند مقالات قدیمی شما را ببینند. اگر مدت زمان طولانی است که سایت خود را اجرا می کنید ، مقالات قدیمی شما به صورت برجسته در هیچ جایی نمایش داده نمی شوند.

یکی از راههای غلبه بر این مسئله ایجاد عادت در ایجاد پیوند داخلی است. پیوند به مقاله های قدیمی تر شما در پست های جدید به کاربران کمک می کند تا آنها را کشف کنند. همچنین باعث افزایش بازدید از صفحه و نمره SEO خود را بهبود بخشید a >

راه دیگری که وجود دارد نمایش پست های تصادفی در نوار کناری شما . به این ترتیب کاربران شما می توانند پست هایی را کشف کنند که در غیر این صورت مشاهده نمی کنند.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی پست های تصادفی را در وردپرس نمایش دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

روش 1: نمایش پستهای تصادفی در وردپرس با یک افزونه h4>

این روش آسان تر است و برای بیشتر کاربران توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ابزارک پیشرفته پست تصادفی . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه Appearance »Widget ها بازدید کنید. ویجت جدیدی را با عنوان “پستهای تصادفی” در زیر لیست ابزارک موجود مشاهده خواهید کرد.

شما باید این ابزارک را به یک نوار کناری اضافه کنید. راهنمای ما را در نحوه افزودن و استفاده از ابزارک در وردپرس .

اکنون می توانید تنظیمات ویجت را مشاهده کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار خواهد کرد ، فقط می توانید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Random posts widget settings

Advanced Random Posts Widget یک افزونه قدرتمند با تعداد زیادی گزینه شخصی سازی است. می توانید انواع پست های مختلف را انتخاب کنید ، گزیده نمایش را نشان دهید ، تصویر کوچک را نشان دهید و از پست هایی که نمی خواهید نشان داده شوند صرف نظر کنید یا پست ها را از دسته ها یا برچسب های خاص نمایش دهید

برای کاربران باتجربه تر ، این پلاگین به شما امکان می دهد قبل و بعد از HTML و همچنین CSS سفارشی خود را به صورت سفارشی اضافه کنید.

برای ذخیره تنظیمات ابزارک فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید برای مشاهده ویجت ارسال های تصادفی در وب سایت خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Random posts with thumbnail and excerpt

روش 2: نمایش پست های تصادفی در وردپرس با استفاده از کد h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های قالب WordPress خود اضافه کنید. راهنمای ما را در نحوه کپی کردن کد جایگذاری در وردپرس .

اولین کاری که باید انجام دهید این است که این کد را در توابع.php پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_rand_posts () {

$ args = آرایه (
'post_type' => 'پست' ،
'orderby' => 'رند' ،
'posts_per_page' => 5 ،
)

$ the_query = WP_Query جدید ($ args) ؛

if ($ the_query-> have_posts ()) {

$ string. = '
    ‘؛
    while ($ the_query-> have_posts ()) {
    $ the_query-> the_post ()؛
    $ string. = ‘

  • ‘. get_the_title (). ‘
  • ‘؛
    }
    $ string. = ‘

‘؛
/ * بازیابی اطلاعات ارسال اصلی * /
wp_reset_postdata ()؛
} دیگری {

$ string. = ‘هیچ پستی یافت نشد’؛
}

رشته $ را برگردانید ؛
}

add_shortcode (‘wpb-random-posts’، ‘wpb_rand_posts’)؛
add_filter (‘widget_text’، ‘do_shortcode’)؛

این کد به سادگی تابعی ایجاد می کند که 5 پست تصادفی را نمایش می دهد. سپس یک کد کوتاه ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی پست های تصادفی را در هر نقطه از سایت خود نمایش دهید. در آخر ، این امکان را فراهم می کند تا کد کوتاه را در داخل ابزارک های وردپرس اجرا کنید تا بتوانید از کد کوتاه در داخل ابزارک متن استفاده کنید.

اکنون می توانید با استفاده از کد کوتاه [wpb-random-posts] پست های تصادفی را در داخل یک پست ، صفحه یا ابزارک وردپرس نمایش دهید.

Plain random posts list

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست های تصادفی را در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید این 12 ترفند نوار کناری وردپرس برای افزایش بازدید از صفحه .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-random-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید