نحوه نمایش و پنهان کردن متن در پیام های وردپرس با جلوه Toggle

گاهی اوقات ممکن است بخواهید قسمت هایی از پست یا محتوای صفحه خود را پنهان کنید تا به آن مقاله نگاه فشرده ای ببخشد و به کاربران اجازه دهد در صورت تمایل اطلاعات بیشتری را کلیک کرده و مشاهده کنند. این تکنیک معروف به اثر ضامن است که در بسیاری از وب سایت ها به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی کاربر روی پیوند یا دکمه خاصی کلیک می کند ، محتوای مخفی قابل مشاهده می شود. این اثر ضامن نمایش / پنهان کردن برای یک صفحه سQالات متداول بسیار مفید است. شما در صفحه ای قرار می گیرید که دسته ای از سوالات را در آن می بینید. وقتی کاربر روی س theال کلیک می کند ، جواب در زیر گسترش می یابد. وقتی دوباره روی س clickال کلیک کردید ، پاسخ خراب می شود. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه متن را در پست ها و صفحات وردپرس با اثر ضامن نشان دهید و پنهان کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WP ShowHide . افزونه خارج از جعبه کار می کند و گزینه ای برای پیکربندی شما وجود ندارد. برای پنهان کردن متن در پست ها با استفاده از جلوه ضامن ، باید از کد کوتاه مانند این استفاده کنید:

[showhide type = "post"] متنی که می خواهید پنهان کنید [/ showhide]

ShowHide toggle effect on text in WordPress posts

با استفاده از اولین کد کوتاه ، متوجه خواهید شد که پیوند ضامن با متن “نمایش اعلامیه مطبوعات (xx کلمه بیشتر)” را نشان می دهد. در واقع این پلاگین به طور خاص برای سایتی نوشته شده است که اطلاعیه مطبوعاتی را منتشر کرده است. اما این متن را می توان به راحتی به هرچه دوست دارید تغییر داد. از کد کوتاه مانند این استفاده کنید:

[showhide type = "post" more_text = "نمایش بیشتر ..." less_text = "نمایش کمتر ..."]
متنی که می خواهید پنهان کنید
[/ showhide]

کد کوتاه showhide همراه با برخی پارامترها است که می توانید با استفاده از آنها کنترل کنید که چگونه در پست های خاص خود کنترل کنید. پارامترهای پیش فرض و مقادیر کد کوتاه این موارد هستند:

[showhide type = "pressrelease" more_text = "نمایش اطلاعیه مطبوعاتی (٪ s کلمات بیشتر)" less_text = "مخفی کردن انتشار مطبوعات (٪ s کلمات کمتر)" مخفی = "بله"]

امیدواریم که این مقاله برای افزودن جلوه ضامن برای پنهان کردن متن در پستها و صفحات وردپرس مفید واقع شده باشد. به ما اطلاع دهید آیا ترجیح می دهید از اثر ضامن برای پنهان کردن کامل پست ها یا استفاده از قابلیت پیش فرض گزیده وردپرس استفاده کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-and-hide-text-in-wordpress-posts-with-the-toggle-effect/.

دیدگاهتان را بنویسید