نحوه نمایش ویجت نمایه + Google در وردپرس

+ Google از چند هفته گذشته موضوع محبوب بوده است. این شبکه اجتماعی جدید بسیار سریع در حال رشد است. مشاهیر محبوب فناوری در حال حاضر دارای هزاران دنبال کننده (در محافل) هستند. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص + Google هستید و می خواهید با افزودن یک ابزارک نمایه به وبلاگ وردپرس خود ، نمایه خود را بیشتر جلب کنید ، پس به جای درست آمده اید. افزونه GoogleCards یک ابزارک به وبلاگ شما اضافه می کند که پیوندی به نمایه google + شما نمایش می دهد تا افراد بتوانند شما را به یک حلقه اضافه کنند (شما را دنبال کنند). همچنین نام ، عکس نمایه و تعداد افرادی که شما را در حلقه های خود دارند نمایش می دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است ، GoogleCards . پس از انجام این کار ، به برگه Appearence »ابزارک ها مراجعه کنید. در آنجا ویجتی مشاهده خواهید کرد که می توانید آن را به نوار کناری خود بنام GoogleCards بکشید.

GoogleCard Widget Setting

اگر متوجه شدید فیلدی وجود دارد که از شما می خواهد شناسه Google+ خود را وارد کنید. به نمایه Google Plus خود بروید و روی نمادی که در تصویر بالا نشان داده شده است کلیک کنید. سپس شناسه را از آدرس url :)

وقتی روی ذخیره کلیک کردید ، این کار در نوار کناری شما به این شکل نشان داده می شود:

GoogleCard Preview

اگر می خواهید ، می توانید سید بلخی را در + Google دنبال کنید a >.

GoogleCards را اکنون بارگیری کنید و دارای یک ویجت جالب در نوار کناری شما.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-google-profile-widget-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید