نحوه نمایش وضعیت جریان Twitch در وردپرس

آیا از Twitch استفاده می کنید؟ این یک پلت فرم پخش ویدئو است که در بین گیمرهایی که از آن برای پخش گیم پلی خود استفاده می کنند ، محبوب است. همچنین برای پخش جریانی رویدادهای بازی ، مسابقات ، مسابقات و غیره استفاده می شود. اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانند وضعیت جریان Twitch خود را در وردپرس اضافه کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وضعیت جریان Twitch را در وردپرس نمایش دهید.

Adding Twitch in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Twitch Status . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »وضعیت پیچش بازدید کنید.

Twitch status settings

به سادگی نام کانال Twitch خود را ارائه دهید و سپس انتخابگرهای jQuery را وارد کنید. این می تواند هر کلاس CSS یا ویژگی شناسه عنصری در صفحه شما کد HTML این به پلاگین می گوید که کجای وضعیت انقباض شما را نشان دهد.

اگر معنی آن را نمی دانید ، نگران نباشید ما بعداً در مقاله نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد. در حال حاضر می توانید به سادگی .twitch را به عنوان انتخابگر jQuery خود وارد کرده و بر روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

افزودن وضعیت Twitch در نوار کناری وردپرس h4>

افزونه Twitch Status همراه با یک عنصر جالب است که به شما امکان می دهد وضعیت جریان Twitch خود را در نوار کناری سایت وردپرس خود نمایش دهید. کافی است به ابزارهای ظاهری بروید و ابزارک وضعیت کشش را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Twitch widget settings

عنوانی برای ویجت ارائه دهید و سپس مکانی را انتخاب کنید که دکمه پخش باید کاربران را به آنجا هدایت کند. می توانید پیوندی را به جریان Twitch خود ، هر آدرس اینترنتی سفارشی یا یک صفحه وبلاگ اضافه کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا ویجت را مشاهده کنید.

Twitch widget preview

افزودن وضعیت Twitch در منوی پیمایش وردپرس h4>

همچنین می توانید وضعیت جریان Twitch خود را در منوهای ناوبری چیست؟ از صفحه ظاهر »منوها بازدید کرده و برای گسترش آن روی برگه پیوند سفارشی کلیک کنید. شما باید URL جریان Twitch خود را با Twitch به عنوان متن پیوند وارد کنید و سپس روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.

Adding Twitch Link

این یک مورد منو را در ستون سمت راست اضافه می کند. اکنون باید بر روی دکمه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. این یک منو را پایین می آورد که در آن شما باید کادر کنار کلاسهای CSS را علامت بزنید.

CSS classes

اکنون به قسمت فهرست بروید و بر روی آن کلیک کنید تا خصوصیات آن گسترش یابد و نمایش داده شود. شما باید .twitch یا هر انتخابگر jQuery را که در تنظیمات پلاگین اضافه کرده اید وارد کنید. در آخر بر روی دکمه ذخیره منو کلیک کنید.

Adding CSS class to navigation menu item in WordPress

این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و وضعیت جریان Twitch را در فهرست پیمایش خود مشاهده کنید. برای عیب یابی به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن منوهای پیمایش در وردپرس .

Twitch status in WordPress navigation menu

جابجایی جریان Twitch خود در وردپرس h4>

برخلاف YouTube ، Vimeo ، و سایر سایت های ویدیویی معروف که دارای داخلی یکپارچه سازی شده با وردپرس ، Twitch از شما می خواهد که کد تعبیه شده را در واقع جای گذاری کنید.

کافی است از جریان Twitch خود بازدید کرده و بر روی دکمه اشتراک کلیک کنید. با این کار پنجره اشتراک گذاری در جایی ظاهر می شود که باید کد را در گزینه “Embed Live Player” کپی کنید.

Getting embed code for your Twitch stream

پست یا صفحه ای را که می خواهید جریان Twitch را در آن قرار دهید ویرایش کنید و کد تعبیه شده را در ویرایشگر پست جایگذاری کنید. بعد روی دکمه انتشار یا به روزرسانی کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن جریان Twitch جاسازی شده در پست یا صفحه وردپرس خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Twitch stream embedded into a WordPress page

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند وضعیت جریان Twitch را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با مفیدترین ابزارک های وردپرس برای سایت شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-twitch-stream-status-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید