نحوه نمایش نوار کناری مختلف برای هر پست و صفحه در وردپرس

آیا می خواهید ستون های فرعی مختلفی برای پست ها و صفحات مختلف در سایت وردپرس خود نمایش دهید؟ به طور معمول ، تم های وردپرس بدون در نظر گرفتن پست و صفحه ای که در آن قرار دارید ، همان ستون های کناری را در مکان های ثابت نشان می دهند. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد و نمایش ستون های فرعی مختلف برای هر پست و صفحه در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Custom Sidebars for WordPress

چه زمانی به نوارهای کناری مختلف در وردپرس نیاز دارید؟ h4>

به طور پیش فرض ، نوارهای کناری توسط قالب وردپرس شما تعریف می شوند. هر قالب WordPress دارای چند نوار کناری یا مناطق آماده ویجت است که به شما امکان می دهد افزودن ابزارک .

به طور معمول یک نوار کناری در وبلاگ در سراسر سایت شما در همه پست ها ، صفحات ، دسته ها و صفحات بایگانی نمایش داده می شود. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید محتوای نوار کناری شما براساس پست یا صفحات خاص تغییر کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید محتوای برجسته مختلف را در نوار کناری عنوان محبوب ترین پست ها ، فرم های مختلف ثبت نام ایمیل را اضافه کنید ، یا نمایش تبلیغات .

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توان برای هر پست و صفحه در وردپرس نوار کناری مختلف ایجاد و نمایش داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نمایش ستون های فرعی مختلف برای هر پست و صفحه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ستون های کناری سفارشی آسان . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای ایجاد ستون های فرعی سفارشی باید از صفحه Appearance »Theme Sidebarbar ها بازدید کنید.

Creating a new custom sidebar

ابتدا باید نامی برای نوار کناری سفارشی خود ارائه دهید و سپس بر روی دکمه ایجاد نوار کناری کلیک کنید.

اکنون افزونه نوار کناری شما را ایجاد می کند و شما می توانید ویژگی های نوار کناری را انتخاب کنید.

Sidebar settings

بعد از آن شما باید انتخاب کنید که کدام نوار کناری موضوع با نوار کناری سفارشی شما جایگزین شود و توضیحی برای آن ارائه دهید.

بعد ، باید مکانی را انتخاب کنید که می خواهید نوار کناری سفارشی خود را جایگزین نوار کناری موضوع کنید. پست ها ، صفحات ، دسته ها و برچسب های خود را در ستون سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.

به سادگی مناطقی را که می خواهید نوار کناری سفارشی در آن نمایش داده شود انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “افزودن به نوار کناری” کلیک کنید.

Add posts or pages to your custom sidebar

مشاهده خواهید کرد که موارد انتخاب شده در زیر تنظیمات نوار کناری سفارشی ظاهر می شوند. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات نوار کناری خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

نوار کناری سفارشی آسان به شما امکان می دهد به اندازه دلخواه ستون کناری سفارشی ایجاد کرده و هر نوار کناری را به صفحات مختلف در سایت وردپرس خود اختصاص دهید.

افزودن ابزارک به ستون های کناری سفارشی h4>

هنگامی که ستون های فرعی سفارشی ایجاد کردید و آنها را به مناطق مختلف وب سایت خود اختصاص دادید ، وقت آن است که ابزارک هایی را به نوارهای کناری خود اضافه کنید.

به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید. ستون های فرعی سفارشی تازه ایجاد شده خود را در میان ستون های فرعی پیش فرض طرح زمینه خود مشاهده خواهید کرد.

Add widgets to custom sidebar

می توانید پیش بروید و ابزارک ها را به ستون های فرعی سفارشی خود اضافه کنید. اکنون این افزونه بر اساس تنظیمات شما ستون های فرعی را نشان می دهد. می توانید از صفحات انتخابی خود دیدن کنید تا در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید ستون های فرعی مختلف را به هر پست یا صفحه در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید این ترفندهای نوار کناری وردپرس برای کسب حداکثر نتیجه .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/display-different-sidebar-for-each-post-and-page-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید