نحوه نمایش نظر والدین در نظرات وردپرس

نظرات وردپرس به شما امکان می دهد به دیگران در قالب پاسخ های تو در تو که به عنوان نظرات رشته ای نیز شناخته می شوند ، پاسخ دهید. مشکل این است که تعدیل پاسخ ها بسیار شهودی نیست. اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسید آیا راهی برای افزودن نظرات والدین به نظرات روی صفحه نظارت وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظرات والدین را به راحتی در نظرات وردپرس نشان دهید.

مشکل تعدیل نظر h4>

وردپرس به کاربران اجازه می دهد تا با کلیک کردن روی دکمه پاسخ زیر نظر ، به نظرات خود پاسخ دهند. به راهنمای ما در چطور مراجعه کنید برای سبک بخشیدن به طرح نظرات وردپرس .

Comment reply button below a comment in a WordPress post

وقتی کاربر به نظری پاسخ می دهد ، با پیوندی به نظر والدین در قسمت سرپرست نشان داده می شود.

Parent comment link with a child comment

در طی تعدیل نظر ، ممکن است بخواهید نظر والدین را ببینید تا زمینه پاسخ را درک کنید.

وقتی روی پیوند نظر والدین کلیک می کنید ، این پست در برگه جدیدی باز می شود و شما را به سمت نظر والدین می برد. این کمی حواس پرتی است و بیش از زمان لازم زمان می برد.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم چگونه می توانید نظر والدین را با نظر فرزند در قسمت مدیریت وردپرس مشاهده کنید.

نمایش نظر والدین با نظر کودک در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نمایش نظر والدین . خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

نگران نباشید ، به صفحه نظرات در منطقه مدیر بروید > شما متوجه اظهارنظر والدین خواهید شد که در بالا نظرات کودکان برجسته و نقل شده است.

Parent comment displayed above the child comment on WordPress comment moderation screen

این به شما امکان می دهد تا به سرعت زمینه یک نظر را درک کنید. سپس می توانید پاسخ خود را اضافه کنید یا به سادگی یک نظر را تأیید یا حذف کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نظر والدین را در صفحه نظرات وردپرس نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 11 روش برای دریافت نظرات بیشتر در وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-parent-comment-in-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید