نحوه نمایش نظرات برتر در نوار کناری وردپرس

آیا برخی از وبلاگ ها را دیده اید که نظرات برتر خود را نشان می دهند؟ اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند نظرات برتر خود را در نوار کناری نشان دهند؟ نظرات به کاربران اجازه می دهد تا با محتوای وب سایت شما درگیر شوند. به همین دلیل است که دارندگان وب سایت از روش های مختلفی برای تشویق نظرات استفاده می کنند. نمایش فعال ترین کاربران در نوار کناری سایت شما می تواند یک استراتژی موثر برای ایجاد انگیزه در سایر کاربران باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظرات برتر خود را در نوار کناری وردپرس نمایش دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ویجت نظرات برتر . پس از فعال سازی ، از ظاهر »ابزارک ها بازدید کنید و ابزارک Top Commenters را به سادگی در نوار کناری خود بکشید و رها کنید.

Configuring top commenters widget settings

ویجت دارای تنظیمات قدرتمندی است که می توانید برای رفع نیازهای خود پیکربندی کنید. ابتدا می توانید یک عنوان برای ابزارک ارائه دهید ، عنوان پیش فرض “Top Commentators” است.

بعد از آن می توانید یک متن اختیاری برای تشکر از کاربران اضافه کنید یا آن را خالی بگذارید. ویجت همچنین به شما امکان می دهد کاربران را از لیست نظرات برتر خارج کنید. ممکن است بخواهید خود یا سایر نویسندگان سایت خود را حذف کنید.

به طور پیش فرض ویجت هر ماه داده های نظر دهنده برتر را بازنشانی می کند ، اما می توانید آن را به هفته ، ماه ، سال تغییر دهید یا تمام نظرات برتر را نیز لیست کنید.

More settings for top commenters widget

در میان گزینه های دیگر ، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید نام های کاربری پیوند داده شوند. همچنین می توانید ویژگی nofollow را به پیوندها اضافه کنید.

در آخر ، شما می توانید یک تصویر جایزه را در کنار نظرات برتر خود نشان دهید یا یک معیار برای جایزه تعیین کنید. حتی گزینه ای برای وارد کردن URL تصویر جایزه سفارشی خود وجود دارد.

پس از اتمام ، به سادگی تغییرات را ذخیره کنید و ابزارک در نوار کناری شما نمایش داده شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نظرات برتر خود را در نوار کناری وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این 25 ابزارک مفید وردپرس برای سایت شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-your-top-commenters-in-wordpress-sidebar/.

دیدگاهتان را بنویسید