نحوه نمایش محتوا فقط به مشترکان RSS در وردپرس

آیا می خواهید محتوای اختصاصی برای مشترکان RSS خود اضافه کنید؟ شما می توانید از این محتوای جایزه به عنوان راهی برای تشویق کاربران بیشتر به اشتراک خوراک RSS خود استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه محتوا را فقط برای مشترکان RSS در وردپرس نشان دهید.

RSS Only Content for WordPress

چه زمانی و چرا شما فقط به محتوای فید در وردپرس نیاز دارید؟ h4>

بهترین راه برای دریافت به روزرسانی از وب سایت توسط کاربران ، ثبت نام در لیست ایمیل یا با عضویت در RSS RSS . شما حتی می توانید پست های وردپرس خود را با استفاده از خدمات ایمیل مانند MailChimp ، Aweber ، و غیره

اما متقاعد کردن کاربران کمی سخت است که در RSS Feed یک وب سایت جدید مشترک شوند. بسیاری از دارندگان سایت از تاکتیک بازاریابی به نام ‘ ارتقاent محتوا ” برای به دست آوردن مشترکان بیشتر.

به همین ترتیب می توانید به کاربران خود محتوای پاداش دهید اگر آنها در RSS شما مشترک شوند. با ترکیب این مورد با ابزارهای محبوب تولید سرب مانند OptinMonster ، می توانید به سرعت مشترکان بیشتری کسب کنید.

Subscribe RSS feed via email

با این اوصاف ، بیایید ببینیم چگونه می توانید محتوا را فقط به مشترکان RSS نشان دهید یا محتوای فقط خوراک را در وردپرس اضافه کنید.

روش 1: افزودن محتوای فقط Feed با استفاده از یک پلاگین h4>

این روش آسان تر است و برای مبتدیان توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WP Kill in Feed . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه دو کد کوتاه جدید را برای شما فراهم می کند برای استفاده.

اولین کد کوتاه [addtofeed] است. به شما امکان می دهد فقط محتوای خوراک را که در کد کوتاه قرار دارد اضافه کنید. مانند این:

[addtofeed]

این محتوا فقط برای مشترکان خوراک RSS است

[/ addtofeed]

Adding feed only shortcode in WordPress blog posts

بین کد کوتاه ، می توانید هر محتوایی را که می خواهید مانند متن ، عکس ، فیلم YouTube و غیره اضافه کنید. این فقط در خوراک RSS قابل مشاهده است و بازدیدکنندگان منظم وب سایت شما آن را نمی بینند.

شما می توانید به بازدیدکنندگان عادی بگویید که محتوای بیشتری وجود دارد که برای مشترکین فید RSS قابل مشاهده است و سپس پیوندی به فید RSS خود اضافه می کنید.

مخفی کردن مطالب از مشترکان RSS Feed h4>

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد محتوا را از مشترکان RSS feed پنهان کرده و فقط برای کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند قابل مشاهده باشد.

به سادگی محتوا را در کد کوتاه [killinfeed] [/ killinfeed] بسته بندی کنید و برای مشترکین خبرمایه شما قابل مشاهده نخواهد بود. مانند این:

[killinfeed] محتوای مخفی شده از مشترکان RSS Feed [/ killinfeed]

روش 2: نمایش محتوا فقط به مشترکان RSS Feed با استفاده از کد h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر راحت هستید چسباندن قطعه کد در وردپرس ، سپس می توانید از این روش استفاده کنید.

نگران نباشید ، این کد را به functions.php پرونده یا در افزونه اختصاصی سایت .

عملکرد feedonly_shortcode ($ atts ، $ content) {
if (is_feed ()) است
Return apply_filters ('the_content'، $ content)؛
برگشت ""؛

}
add_shortcode ('feedonly'، 'feedonly_shortcode')؛

این کد در واقع همان پلاگین است. این به سادگی بررسی می کند که آیا کاربر فید درخواست کرده است یا خیر ، سپس فقط محتوای فید را به محتوای پست اضافه کنید. در غیر این صورت ، فقط از محتوای خوراک صرف نظر می کند.

شما باید فقط محتوای فید را در یک کد کوتاه مانند این بسته بندی کنید:

[feedonly] این محتوا فقط برای مشترکان خوراک RSS قابل مشاهده خواهد بود [/ feedonly]

محتوای داخل کد کوتاه فقط برای مشترکان خبرمایه شما قابل مشاهده است. مجدداً می توانید به بازدیدکنندگان سایت خود بگویید که در صورت اشتراک در خوراک RSS شما ، محتوای بیشتری را مشاهده خواهند کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه محتوا را فقط به مشترکان RSS feed در وردپرس نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید 9 ترفند و اسنیپت RSS بسیار مفید برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-feed-only-content-in-wordpress-with-shortcode/.

دیدگاهتان را بنویسید