نحوه نمایش لیست نویسندگان با عکس در وردپرس

اگر وبلاگی چند نویسنده وردپرس اجرا می کنید و می خواهید نویسندگان خود را با نمایش لیستی از نویسندگان به همراه عکس های آنها برجسته کنید ، مکان درست. پیش از این ما به شما نشان دادیم چگونه نمایش لیست نویسندگان در وردپرس ، اما این روش بسیار فشرده است. سپس به شما نحوه ایجاد لیست کارکنان ساده در وردپرس ، اما این امر به شما نیاز دارد که پروفایل های نویسنده را در یک بخش جداگانه ایجاد کنید. در این مقاله ، ما نحوه نمایش لیست نویسندگان با عکس در وردپرس بدون نوشتن یک خط کد را شرح خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه نویسنده آواتارها . پس از فعال سازی افزونه ، ویجت و دو کد کوتاه دریافت می کنید که می توانید برای نمایش لیست نویسندگان به همراه عکس های آنها استفاده کنید.

لیست نویسندگان را با استفاده از ابزارک با عکس نمایش دهید h4>

اگر می خواهید لیست نویسندگان را در نوار کناری یا منطقه ویجت دیگری نمایش دهید ، پس باید از روش ویجت استفاده کنید. به ابزارک های ظاهری بروید و ابزارک AuthorAvatars را در نوار کناری خود بکشید. این ابزارک دارای گزینه های مختلفی است که به شما امکان می دهد لیست خود را به روشی که می خواهید سفارشی کنید.

Adding author avatar widget

از صفحه پیکربندی ویجت ، می توانید اندازه تصویر را برای آواتار نویسنده تعیین کنید ، اطلاعات نویسنده را برای نمایش انتخاب کنید ، حداقل تعداد پست مورد نیاز را تعیین کنید ، نقش های کاربر را انتخاب کنید و موارد دیگر.

با استفاده از کد کوتاه لیست نویسندگان را با عکس نمایش دهید h4>

این افزونه دارای دو کد کوتاه است. برای افزودن لیست نویسندگان همراه با عکس در داخل یک پست یا صفحه ، می توانید از کد کوتاه [authoravatars] استفاده کنید. با این حال ، اضافه کردن کد کوتاه به تنهایی فقط آواتارهای نویسندگان را نشان می دهد. این کد کوتاه پارامترهای دیگری دارد که می توانید برای نمایش اطلاعات اضافی اضافه کنید. به عنوان مثال:

[authoravatars avatar_size = 44 link_to_authorpage = show_name واقعی = show_biography واقعی = true]

همچنین می توانید با جایگزینی سبک ها در فایل style.css قالب خود ، ظاهر لیست خود را تغییر دهید. ما برای سفارشی کردن نمایشگر این CSS را به نسخه ی نمایشی خود اضافه کردیم:

.kortcode-نویسنده-آواتار .avatar {
شناور به سمت چپ؛
text-align: چپ؛
بالشتک: 3px؛
حاشیه: 3px؛
حاشیه: 1px solid #EEE؛
}
.shortcode-نویسنده-آواتار div.author-list .user {
text-align: چپ؛
}

لیست نویسنده پس از استفاده از CSS سفارشی در بالا به این شکل بود:

Authors list with Photos in WordPress

نمایش نویسنده ثبت نشده با عکس در وردپرس h4>

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد تا کاربران ثبت نام نشده را با استفاده از آدرس ایمیل آنها نمایش دهید. این به ویژه برای نویسندگان مهمان که ممکن است حساب کاربری در سایت شما نداشته باشند بسیار مفید است. همچنین می توانید با استفاده از شناسه کاربری یا آدرس ایمیل وی ، هر کاربر سایت خود را برجسته کنید. کد کوتاه نمایش آواتار کاربر تک ، کد [show_avatar] است. همچنین پارامترهایی دارد که می توان از این قبیل استفاده کرد:

[show_avatar email=mail@address.com avatar_size = 25 align = left]

همچنین می توانید ظاهر آواتار را با غلبه بر صفحه سبک افزونه در پرونده style.css طرح زمینه خود تغییر دهید.

.shortcode-show-avatar {
  بالشتک: 3px؛
  حاشیه: 2px solid #EEE؛
}

به نویسندگان اجازه دهید عکس پروفایل را در وردپرس بارگذاری کنند h4>

به طور پیش فرض این پلاگین از gravatar ، اما در بعضی موارد ممکن است نویسندگان شما نخواهند gravatar خود را نمایش دهند. در این صورت می توانید به آنها اجازه دهید عکس پروفایل خود را در وردپرس بارگذاری کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ساده آواتار محلی . پس از فعال شدن ، پلاگین یک بخش بارگذاری آواتار را در صفحه پروفایل کاربر اضافه می کند. کاربران می توانند به صفحه کاربران »نمایه شما رفته و عکس خود را بارگذاری کنند تا به عنوان آواتار در سایت شما استفاده شود.

Adding user profile photo as local avatar in WordPress

اگر نویسنده آواتار سفارشی داشته باشد ، آواتارهای نویسنده به جای نمایش gravatar ، به سادگی تصویر سفارشی را نمایش می دهند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یک لیست نویسنده با عکس در سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر س anyال و بازخوردی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید. همچنین فراموش نکنید که ما را در توییتر دنبال کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/show-authors-list-photos-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید