نحوه نمایش عکس های اینستاگرام در ابزارک نوار کناری وردپرس

اینستاگرام یک برنامه جالب برای اشتراک عکس است که به شما امکان می دهد فیلترهای دیجیتال را روی تصاویر خود اعمال کنید. بسیاری از افراد برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود با خانواده و دوستان خود از آن استفاده می کنند. بیشتر و بیشتر مشاغل شروع به استفاده از اینستاگرام همراه با Pinterest برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود با کاربران خود. اخیراً یکی از کاربران ما پرسیده است که چگونه عکس های اینستاگرام خود را در وردپرس اضافه کنیم؟ در وردپرس 3.5 ، پشتیبانی محلی oEmbed برای Instagram در هسته اضافه شد. این بدان معنی است که شما فقط می توانید URL یک صفحه عکس اینستاگرام را کپی و پیست کنید ، و به طور خودکار آن تصویر را در وردپرس یا صفحه شما جاسازی می کند. اما اگر می خواهید یک ابزارک Instagram در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه عکس های اینستاگرام را در ابزارک نوار کناری وردپرس خود نمایش دهید.

Instagram

راه اندازی Simply Instagram

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Simply Instagram . با فعال شدن ، این افزونه اعلانی را به شما نشان می دهد که از شما می خواهد به پلاگین Simply Instagram اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام خود را بدهید. روی پیوند مجاز کردن کلیک کنید.

Authorize Simply Instagram to access your instagram account

در صفحه بعدی دکمه ورود به سیستم را در کنار آرم اینستاگرام مشاهده خواهید کرد. بر روی دکمه ورود کلیک کنید ، وب سایت اینستاگرام به شما منتقل می شود و در آنجا می توانید نام کاربری و رمز عبور خود را برای دسترسی ساده حساب Instagram به حساب خود ارائه دهید.

Authorize Simply Instagram

پس از مجوز ، به صفحه تنظیمات Simply Instagram در سایت وردپرس خود هدایت خواهید شد.

استفاده از Simply Instagram

استفاده از Simply Instagram بسیار آسان است. این افزونه دارای چهار ابزارک داخلی است که می توانید آنها را به نوار کناری وردپرس یا مناطق ویجت بکشید و رها کنید.

Instagram widgets for your WordPress sidebar

  • ویجت رسانه اخیر
  • ویجت اطلاعات کاربر
  • آخرین ویجت خبرمایه
  • ابزارک محبوب اخیر

هر ویجت مجهز به گزینه های پیکربندی مخصوص به خود است.

Configuration options for instagram widgets

به سادگی اینستاگرام با پشتیبانی از کد کوتاه نیز ارائه می شود ، بنابراین می توانید عکس های اینستاگرام خود را در قالب وردپرس یا صفحات در قالب سبک گالری به اشتراک بگذارید. برای یافتن یک تولید کننده کد کوتاه به تنظیمات »به سادگی اینستاگرام بروید.

Shortcode generator for Simply Instagram plugin

پیکربندی به سادگی اینستاگرام h4>

به سادگی instagram گزینه پیکربندی ظاهر و احساس عکس های اینستاگرام را در سایت شما نیز فراهم می کند. در صفحه تنظیمات ، می توانید گزینه های پیکربندی کد کوتاه را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که این گزینه ها فقط برای عکس هایی است که با استفاده از کد کوتاه نمایش داده می شوند. ابزارک های اینستاگرام گزینه های خاص خود را دارند که می توانند از پانل ابزارک ها پیکربندی شوند.

Instagram shortcode settings

برای نمایش عکس های اینستاگرام خود ، Simply Instagram همراه با یک پلاگین جعبه نور jQuery به نام prettyPhoto است. برای نمایش عکسهای اینستاگرامی شما در نمای اسلایدی تمام صفحه استفاده می شود. همچنین می توانید گزینه های prettyPhoto را از صفحه تنظیمات نیز تنظیم کنید.

PrettyPhoto jQuery lightbox plugin settings for simply instagram

امیدواریم که این مقاله به شما در افزودن عکسهای اینستاگرام در ابزارک نوار کناری وردپرس کمک کرده باشد. آیا از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنید؟ آیا عکس های اینستاگرام خود را در سایت وردپرسی خود نمایش می دهید؟ با نظر دادن در پایین ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-instagram-photos-in-wordpress-sidebar-widget/.

دیدگاهتان را بنویسید