نحوه نمایش شرایط طبقه بندی سفارشی در ابزارک های نوار کناری وردپرس

وردپرس از یک سکوی ساده وبلاگ نویسی فاصله زیادی گرفته است. با اضافات پست سفارشی انواع و طبقه بندی های سفارشی ، از آن به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای واقعی (CMS) استفاده می شود. در پاسخ از مقاله ما در مورد نحوه ایجاد سفارشی طبقه بندی در وردپرس ، برخی از خوانندگان ما از ما می پرسند که چگونه اصطلاحات طبقه بندی سفارشی را در ابزارک های نوار کناری نمایش دهیم. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اصطلاحات طبقه بندی سفارشی را در ابزارک های نوار کناری وردپرس نمایش دهید.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اصطلاحات طبقه بندی سفارشی را در ابزارک های نوار کناری با استفاده از دو روش مختلف نمایش دهید. روش اول نصب پلاگین ساده تر و ساده تر است. ما توصیه می کنیم از این روش برای اکثر مخاطبان خود استفاده کنید. روش دوم شامل ایجاد کد کوتاه خود شما است. این روش برای کسانی است که دوست دارند بدانند چگونه کار می کنند و کنترل بیشتری بر خروجی دارند.

افزودن شرایط طبقه بندی سفارشی در یک ابزارک (پلاگین) h4>

برای نمایش اصطلاحات طبقه بندی سفارشی در نوار کناری یا سایر مناطق ویجت با استفاده از یک پلاگین ، اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است ویجت منوی طبقه بندی سفارشی . پس از فعال شدن ، ویجت منوی طبقه بندی سفارشی را در زیر ظاهر »ابزارک ها اضافه می کند. ویجت را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید. گزینه های پیکربندی ویجت به شما امکان می دهد طبقه بندی هایی را که می خواهید نمایش داده یا حذف کنید ، انتخاب کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که شرایط موجود در طبقه بندی را حذف کنید.

Showing Custom Taxonomies in Sidebar using Widget

افزودن شرایط طبقه بندی سفارشی با کد کوتاه h4>

افزونه Custom Taxonomies Menu Widget به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد کد ، به راحتی شرایط مربوط به هر طبقه بندی سفارشی را نمایش دهید. با این حال برخی از کاربران مایلند یاد بگیرند که چگونه این کار را به صورت دستی انجام دهند ، به این ترتیب می توانند کنترل بیشتری بر نحوه نمایش اصطلاحات طبقه بندی سفارشی خود در ابزارک هایشان داشته باشند. بعلاوه ، استفاده از روش کد کوتاه به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز ، شرایط طبقه بندی را در محتوای پست خود نمایش دهید.

ابتدا باید یک کد کوتاه ایجاد کنیم که لیستی از اصطلاحات را نمایش دهد و پارامترها را بپذیرد. تنها پارامتر مورد نیاز ما نام طبقه بندی است. این کد را در عنوان افزونه اختصاصی سایت :


// ابتدا یک تابع ایجاد می کنیم
تابع list_terms_custom_taxonomy ($ atts) {

// در داخل عملکرد ما پارامتر طبقه بندی سفارشی کد کوتاه خود را استخراج می کنیم

عصاره (کد کوتاه_اتس (آرایه (
'custom_taxonomy' => "،
) ، $ atts)) ؛

// آرگومان های تابع wp_list_categories
$ args = آرایه (
طبقه بندی => $ تاکسونومی سفارشی ،
title_li => "
)

// ما آن را در لیست نامرتب قرار می دهیم
echo '
    ‘؛
    echo wp_list_categories ($ args)؛
    echo ‘

‘؛
}

// یک کد کوتاه اضافه کنید که عملکرد ما را اجرا کند
add_shortcode (‘ct_terms’، ‘list_terms_custom_taxonomy’)؛

// به ابزارک های نوشتاری اجازه اجرای کد کوتاه را می دهد

add_filter (‘widget_text’، ‘do_shortcode’)؛

کد بالا یک کد کوتاه ct_terms ایجاد می کند که به یک پارامتر custom_taxonomy نیاز دارد. برای استفاده از این کد کوتاه ، یک ابزارک Text را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید. این کد کوتاه را در ابزارک خود اضافه کرده و ذخیره کنید.

[ct_terms custom_taxonomy = customtaxonomyname]

customtaxonomyname را با نام طبقه بندی ای که می خواهید لیست کنید جایگزین کنید.

امیدواریم که این مقاله برای نمایش اصطلاحات طبقه بندی سفارشی در نوار کناری یا سایر ابزارک های شما مفید باشد. به ما اطلاع دهید که چگونه می خواهید شرایط طبقه بندی سفارشی را در نظرات زیر لیست کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-custom-taxonomy-terms-in-wordpress-sidebar-widgets/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35