نحوه نمایش زمینه های سفارشی خارج از حلقه در وردپرس

آیا می خواهید قسمتهای سفارشی خارج از حلقه را در وردپرس نمایش دهید؟ به طور معمول ، زمینه های سفارشی در داخل حلقه وردپرس به همراه سایر مطالب پست و فراداده نمایش داده می شوند. در این مقاله ، ما به شما نحوه نمایش زمینه های سفارشی خارج از حلقه در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to display custom fields outside the WordPress loop

زمینه های سفارشی در وردپرس چیست h4>

زمینه های سفارشی به شما امکان می دهد داده های متا اضافی را به پست های وردپرس خود اضافه کنید و سپس آنها را به همراه محتوای پست خود نمایش دهید.

با فعال کردن متاباکس فیلدهای سفارشی در گزینه های صفحه می توانید زمینه های سفارشی را اضافه کنید. a>. همچنین می توانید > ایجاد متاباکس های سفارشی در وردپرس تا زمینه های سفارشی شما رابط کاربری بهتری داشته باشد.

Adding custom field to a WordPress post or page

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان ما در با استفاده از زمینه های سفارشی وردپرس .

از آنجا که قسمتهای سفارشی فراداده را به پستها اضافه می کنند ، می توان آنها را به راحتی در حلقه وردپرس همراه با سایر مطالب پست. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید آنها را خارج از حلقه نمایش دهید. به عنوان مثال ، در یک ابزارک نوار کناری. این زمانی است که کمی مشکل ایجاد می شود.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه فیلدهای سفارشی خارج از حلقه را در وردپرس به راحتی نمایش دهیم.

نمایش داده های زمینه های سفارشی خارج از حلقه در وردپرس h4>

به جای نمایش داده های متا زمینه های سفارشی در خارج از حلقه ، ما در واقع نحوه استفاده از چندین حلقه در تم های وردپرس خود را بدون تأثیر بر حلقه اصلی به شما نشان خواهیم داد.

این مقاله شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های قالب WordPress خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

لازم است کد زیر را به پرونده های تم خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید داده های زمینه های سفارشی را در وردپرس نمایش دهید.

 post-> ID؛
echo get_post_meta ($ postid ، "Your-Custom-Field" ، درست است)؛
wp_reset_query ()؛
؟>

این کد برای دریافت شناسه پست به سادگی متغیر جهانی $ wp_query را بارگیری می کند. پس از آن ، از تابع get_post_meta () برای واکشی و خروجی داده های زمینه سفارشی شما استفاده می کند.

فراموش نکنید که Your-Custom-Field را با فیلد سفارشی واقعی خود تغییر دهید.

می توانید کد را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. همچنین می توانید از سایر استدلال های پرس و جو برای واکشی و نمایش داده های زمینه های سفارشی برای موارد مختلف پستها و صفحات .

بیایید به یک مثال دیگر نگاهی بیندازیم. این کلاس از کلاس WP_Query استفاده می کند که یک روش بسیار بهتر و انعطاف پذیر برای استفاده از چندین حلقه در پرونده های قالب WordPress شما است.

به سادگی این کد را به موضوع خود اضافه کنید یا طرح زمینه کودک که می خواهید قسمت سفارشی را نشان دهد.

$ args = آرایه (
// شناسه پست یا صفحه
'p' => 231 ،
)

// پرس و جو
$ the_query = WP_Query جدید ($ args) ؛

// حلقه
if ($ the_query-> have_posts ()) {

while ($ the_query-> have_posts ()) {
$ the_query-> the_post ()؛
echo get_post_meta (get_the_ID () ، "حالت" ، درست است)؛
}


/ * بازیابی اطلاعات ارسال اصلی * /
wp_reset_postdata ()؛

} دیگری {

echo 'هیچ چیزی پیدا نشد'؛

}

فراموش نکنید که Mood را با نام فیلد سفارشی خود و شناسه پست را با پست یا شناسه صفحه خود جایگزین کنید.

Custom field in WordPress sidebar widget

در حال حاضر این همه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه فیلدهای سفارشی خارج از حلقه را در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید از صفحه ترفند قالب وردپرس برای مبتدیان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-custom-fields-outside-the-loop-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید