نحوه نمایش زمان خواندن برآورد شده برای پست در وردپرس

آیا می خواهید زمان تقریبی خواندن پست را در پست های وبلاگ وردپرس خود نمایش دهید؟ زمان مطالعه تخمینی کاربران را تشویق می کند به جای کلیک کردن روی آن ، یک پست وبلاگ را بخوانند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه براحتی زمان خواندن پست را در پست های وردپرس خود اضافه کنید

Display post reading time in WordPress blog posts

چرا زمان تقریبی خواندن پست را در پست های وردپرس اضافه کنیم h4>

وقتی ، تمرکز اصلی شما بر جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود.

با این وجود ، شما همچنین باید زمانی که هر کاربر در وب سایت شما می گذراند . این زمان مشارکت کاربر را نشان می دهد ، باعث ایجاد وفاداری می شود و تبدیل شما را افزایش می دهد.

به همین دلیل است که چندین وب سایت معروف نوار پیشرفتی را در بالا نشان می دهند که خواندن نوار پیشرفت هنگام پیمایش کاربران به پایین یک پست.

راه دیگر برای دستیابی به همان مورد ، افزودن زمان خواندن تخمینی در متن ساده است. این کار با تشویق کاربران به آنها می گوید که خواندن این مقاله فقط چند دقیقه از وقت آنها را می گیرد.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی زمان خواندن پست در وردپرس را اضافه کرد.

اضافه کردن زمان تقریبی خواندن پست در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که زمان خواندن WP . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه تنظیمات »زمان خواندن WP بازدید کنید.

Reading Time WP settings

در اینجا می توانید متنی را که برای زمان و دقیقه خواندن روی صفحه نمایش داده می شود ، انتخاب کنید. همچنین می توانید سرعت خواندن را تنظیم کنید. به طور پیش فرض ، افزونه با برآورد 300 کلمه در دقیقه سرعت خواندن ، زمان خواندن را محاسبه می کند.

اگر نمی خواهید زمان خواندن در کنار هر پست به صورت خودکار نشان داده شود ، می توانید گزینه های “درج زمان خواندن قبل از محتوا” و “درج زمان خواندن قبل از گزیده” را بردارید.

این افزونه کد کوتاه را ارائه می دهد که سپس می توانید به صورت دستی در پست هایی که می خواهید وارد کنید نمایش زمان خواندن

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “گزینه های به روزرسانی” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن زمان مطالعه در کنار پست های وبلاگ خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Reading time displayed in WordPress blog post

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه زمان قرائت پست تخمینی را در پست های وردپرس خود نمایش دهید همچنین ممکن است بخواهید لیست باید افزونه های وردپرس را برای وب سایت خود داشته باشید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-estimated-post-reading-time-in-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید