نحوه نمایش تصاویر گرافاتور گرد در وردپرس

اخیراً ، ما به شما نشان دادیم نحوه سبک بندی طرح نظرات خود و نحوه فرم دهی فرم نظرات خود . یکی از کاربران ما با ایمیل از ما پرسید “چطور gravatar تصاویر دور؟ آیا شما تصاویر gravatar را به صورت محلی ذخیره می کنید تا گرد شود؟ ” در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر گرد گوراتور را در وردپرس نمایش دهید. ما برای ایجاد تصاویر گراواتار دایره ای از خاصیت مرز-شعاع CSS3 استفاده خواهیم کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید ویرایش فایل style.css طرح زمینه خود است. می توانید این کار را با استفاده از یک برنامه FTP یا رفتن به Appearance »Editor در مدیر وردپرس خود انجام دهید. در مرحله بعدی ، می خواهید کد زیر را در پرونده CSS خود اضافه کنید:

.avatar {
شعاع مرز: 50٪ ؛
شعاع مرز-موز: 50٪؛
شعاع مرز وب-کیت: 50٪؛
}

این باید در اکثر مضامین وردپرس کار کند. با این حال ، اگر این موضوع روی موضوع شما کار نمی کند ، احتمالاً افزونه یا عملکرد موضوع شما با کلاس های پیش فرض استفاده شده برای gravatar در وردپرس مخلوط شده است. برای اینکه بفهمید تصاویر gravatar کلاس css از کدام موضوع استفاده می کنند ، باید یک پست وبلاگ را باز کنید که دارای نظر است. به قسمت پایین نظرات بروید و روی تصویر gravatar کلیک راست کنید تا گزینه Inspect Element را انتخاب کنید. این کد منبع gravatar شما را به شما نشان می دهد ، مانند این:

Finding css class used by gravatar icon

اگر تصویر gravatar چیزی غیر از avatar دارد ، از آن به جای .avatar در کد css فوق استفاده کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تصاویر گراواتور گرد را در وبلاگ وردپرس خود نمایش دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا بازخورد با ارسال نظر در زیر ، به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-round-gravatar-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید