نحوه نمایش آخرین فیلم ها از کانال YouTube در وردپرس

یوتیوب بزرگترین سایت میزبانی ویدیو در وب است به همین دلیل بسیاری از وبلاگ نویسان از آن برای بارگذاری فیلم های خود استفاده می کنند. ما درباره یوتیوب و وردپرس مطالب زیادی از جمله واکشی خودکار عکسهای کوچک برای فیلمهای YouTube ، اشتراک دکمه ها ، فیلم های خود را پاسخگو برای جا دادن همه دستگاه ها و غیره. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آخرین فیلم ها را از کانال YouTube در وردپرس نشان دهید. ما همچنین به شما نحوه ایجاد گالری های ویدیویی زیبا برای نمایش در ابزارک ها ، پست ها و صفحات نوار کناری خود را به شما نشان خواهیم داد.

Displaying a YouTube Channel Gallery in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی گالری کانال YouTube . پس از فعال سازی افزونه ، به ابزارهای ظاهری »مراجعه کنید تا آخرین ویدیوها را در یک ابزارک نوار کناری نمایش دهید. در صفحه ابزارک ها ، ویجت گالری کانال YouTube را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید .

ابزارک گالری کانال کانال YouTube بسیار قابل تنظیم است ، بنابراین باید آن را تنظیم کنید. ابتدا باید شناسه کاربری یا شناسه لیست پخش را در برگه خبر ویجت ارائه دهید.

Configuring YouTube Widget Settings

برای انتخاب اندازه پخش کننده و تصویر کوچک برای گالری خود ، روی برگه های پخش کننده و عکسهای کوچک کلیک کنید. پس از پایان ، تنظیمات خود را ذخیره کنید.

در زیر مثالی از شکل گالری کانال در نوار کناری شما آورده شده است:

YouTube widget showing latest videos with thumbnails and video player

همچنین می توانید با استفاده از کد کوتاه ، گالری کانال YouTube را در هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید ،

[کاربر Youtube_Channel_Gallery = "wpbeginner"]

اگر می خواهید به جای کانال یا کاربر ، یک لیست پخش نمایش دهید ، به سادگی نوع فید را به لیست پخش تغییر دهید و به جای ارائه شناسه کاربر ، شناسه لیست پخش را اینگونه وارد کنید:

[Feed Yal_Channel_Gallery = "playlist" user = "UUhA624rCabHAmd6lpkLOw7A"]

برای نمایش توضیحات ویدئو به همراه تصویر کوچک ، می توانید پارامترهای زیر را به کد کوتاه اضافه کنید:

[Youtube_Channel_Gallery user = "wpbeginner" title = "1" description = "1" thumbnail_alignment = "top" descriptionwordsnumber = "10"]

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند آخرین فیلم ها را از کانال YouTube خود در سایت وردپرس خود نمایش دهید. در کانال YouTube ما برای وردپرس مشترک شوید. آموزش های ویدئویی.

برای س questionsال و بازخورد می توانید در زیر نظر ما را بنویسید یا ما را در توییتر یا Google+

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-latest-videos-from-youtube-channel-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35