نحوه نمایش آخرین ارسالهای بازدید شده به کاربر در وردپرس

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه وب سایت هایی مانند آمازون به شما نشان می دهند که موارد را اخیراً مشاهده کرده اید حتی وقتی وارد سیستم نشده اید؟ اکثر سایت های خرید آنلاین از کوکی ها برای نمایش موارد اخیراً بازدید شده به کاربران خود استفاده می کنند. این به کاربران کمک می کند تا گزینه های خود را بررسی کنند ، محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و موارد مورد علاقه خود را دوباره مرور کنند. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آخرین پست های بازدید شده را برای یک کاربر در وردپرس نمایش دهید. هدف این است که کاربران را علاقه مند کرده ، مفید بودن وب سایت خود را به آنها یادآوری کرده و شناخت برند را ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن آخرین بازدیدها پس از فعال کردن افزونه ، به Appearance »Widgets بروید. ابزارک آخرین بازدیدها را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید و بلافاصله نمایش پست هایی که کاربر آخرین بازدید داشته است آغاز می شود.

Last viewed posts widget

این افزونه از کوکی ها برای پیگیری پست هایی که کاربر در وب سایت شما مشاهده کرده استفاده می کند. این کوکی در 360 روز منقضی می شود ، اما شما می توانید با ویرایش کد آن را تغییر دهید. به افزونه ها> ویرایشگر بروید و آخرین بازدیدهای ارسال شده را از گزینه ویرایش پلاگین انتخاب کنید پارامترها را پیدا کرده و متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید:

/ * در اینجا چند پارامتر وجود دارد که ممکن است بخواهید تغییر دهید: * /
$ zg_cookie_ Expire = 360؛ // بعد از چند روز باید کوکی منقضی شود؟ پیش فرض 360 است.
$ zg_number_posts = 10؛ // چند پست باید در لیست نمایش داده شود؟ پیش فرض 10 است.
$ zg_recognize_pages = درست است؛ // آیا صفحات باید شناسایی و لیست شوند؟ پیش فرض درست است

ما 60 روز برای انقضای کوکی و 5 پست برای نمایش در لیست توصیه می کنیم. اگر می خواهید آخرین پست بازدید شده را نشان دهید ، تعداد پست ها را روی 1 تنظیم کنید. همچنین به شما توصیه می شود که در صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی خود ، کاربران را در مورد استفاده از کوکی در سایت خود آگاه کنید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یک پایگاه کاربر وفادار ایجاد کنید. برای سوال و بازخورد لطفا نظر بگذارید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/show-last-visited-post-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید