نحوه نصب و راه اندازی WordPress CDN Solution – MaxCDN در سایت خود

بعد از طراحی مجدد ، WPBv4 ، مدتی را صرف انجام بهینه سازی عملکرد کردیم (هنوز کارهایی برای انجام کار باقی مانده است). پس از انجام برخی بهینه سازی ها ، ما شاهد بهبود عمده عملکرد در سایت هستیم. به اندازه کافی قابل توجه بود که کاربران ما از طریق ایمیل از ما س askingال می کردند. ما درخواست های شما را شنیده ایم و به زودی راهنمای کاملی درباره کارهایی که برای سرعت بخشیدن به سایت خود انجام داده ایم افزایش می یابد. حتی اگر نحوه نصب MaxCDN را در آموزش خود درباره W3 Total Cache ، از آن زمان تغییرات اضافی ایجاد کرده ایم. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب و راه اندازی MaxCDN در وردپرس.

در اینجا ایمیلی است که از یکی از کاربران خود دریافت کرده ایم:

“… دلیل اصلی تماس من با شما این است که در مورد سرعت سایت سال کنم. چگونه روی زمین شما موفق می شوید سرعت سایت خود را به این سرعت افزایش دهید؟ سرعت دیوانه کننده است و من فقط آن را دوست داشتم. “

ما آزمایشات زیادی را با استفاده از سایتی به نام Pingdom انجام دادیم a>. سریعترین زمان بارگذاری صفحه اصلی ما فقط 483 میلی ثانیه بود. ما آزمون را بارها (ساعتهای مختلف و مراکز داده) اجرا کردیم. دامنه زمان بارگذاری ما در صفحه اصلی 483 میلی متر – 1.7 ثانیه بود. در زیر یکی از عکسهای صفحه وجود دارد:

WPBeginner Speed Screenshot of Pingdom

موارد زیادی در زمینه بهینه سازی عملکرد (کاهش نمایش داده های HTTP مانند بارگذاری اسکریپت ها فقط در صورت نیاز ، ترکیب اسکریپت ها و صفحه های سبک ، بهینه سازی تصاویر و غیره) انجام شد. اما یکی از اصلی ترین م componentsلفه هایی که باعث بارگیری سریع وب سایت ما شده و مانع از خراب شدن آن می شود ، CDN عالی وردپرس است. ما از MaxCDN استفاده می کنیم ، و شما می توانید بررسی MaxCDN ما را در بخش طرح خود قرار دهید که در اینجا دلیل آن را توضیح می دهیم. ما از MaxCDN استفاده می کنیم اگر نمی دانید CDN چیست یا چرا به CDN نیاز دارید ، باید “ آنچه هک CDN است “.

اکنون با گفتن این موارد ، برای پیگیری این آموزش ، باید یک MaxCDN . بسیار مقرون به صرفه است و ارزش آن را دارد. اگر حساب کاربری ندارید ، اکنون می توانید ثبت نام کنید. با استفاده از کوپن MaxCDN “wpbeginner”

می توانید 25٪ تخفیف بگیرید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

پس از ایجاد حساب کاربری خود با MaxCDN ، باید این پلاگین رایگان وردپرس را با نام W3 Total Cache .

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به حساب MaxCDN خود و ایجاد “Pull Zone” است. برای این کار بر روی دکمه Manage Zones کلیک کنید و سپس بر روی نماد “Create Pull Zone” کلیک کنید.

MaxCDN Create Pull Zone

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود که جزئیات مربوط به منطقه جدید Pull خود را وارد کنید.

  • Pull Zone Name: این می تواند هر چیزی بدون فاصله و حداقل 3 حرف باشد. این را به عنوان نام کاربری خود در نظر بگیرید.
  • URL Origin Server: URL وبلاگ وردپرس خود را وارد کنید. باید “http: //” و اسلش انتهایی (/) را داشته باشد.
  • دامنه سفارشی CDN: از هر زیر دامنه ای به عنوان مثال استفاده کنید: cdn.wpbeginner.com
  • برچسب: این مانند یک قسمت توصیف است. افزودن توضیح اختیاری است.
  • فشرده سازی: ما توصیه می کنیم این را فعال کنید زیرا باعث کاهش استفاده از پهنای باند در حساب شما می شود.

MaxCDN Pull Zone Details

هنگامی که روی ایجاد کلیک کنید ، یک صفحه موفقیت مشاهده خواهید کرد. در آن جعبه سبز ، یک URL برای CDN خود خواهید داشت. چیزی شبیه به “wpb.wpbeginner.netdna-cdn.com” به نظر می رسد. بیایید این URL را کپی کرده و در دفترچه یادداشت خود ذخیره کنیم. در مراحل بعدی باید از آن استفاده کنیم. اگر به داشبورد خود بروید ، اکنون منطقه ای را که ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. بر روی نماد “مدیریت” کلیک کنید.

Manage MaxCDN Zone

بعد ، باید روی برگه “تنظیمات” کلیک کنید و دامنه های سفارشی را بررسی کنید.

MaxCDN Zone Settings

هدف در اینجا افزودن چندین زیر دامنه (CNAME) است ، بنابراین می توانیم عملکرد خط لوله را در مرورگر بهبود دهیم. برای این کار بر روی دکمه ویرایش در Custom Domains کلیک کنید و به سادگی چندین دامنه سفارشی اضافه کنید.

MaxCDN Multiple Subdomains

پس از افزودن زیر دامنه های سفارشی ، به سادگی بر روی بروزرسانی کلیک کنید. در تنظیمات فشرده سازی ، مطمئن شوید که فشرده سازی GZip را فعال کرده اید.

اکنون که ناحیه کشش خود را پیکربندی کرده اید ، آدرس CDN طولانی را که در مراحل قبلی به دست آورده اید مانند این “wpb.wpbeginner.netdna-cdn.com” بگیرید. ما برای تنظیم سوابق CNAME به این نیاز خواهیم داشت. ما به شما نحوه ایجاد رکورد CNAME با استفاده از cPanel را نشان خواهیم داد. بیشتر میزبانی وردپرس از cPanel استفاده می کنند. وارد cPanel خود شوید ، سپس به بخش دامنه ها بروید و بر روی Simple DNS Zone Editor کلیک کنید.

Simple DNS Zone Editor in cPanel

در این صفحه ، برای افزودن ضبط CNAME ، باید قسمت ها را پر کنید. دو مقداری که باید پر کنید عبارتند از: نام و CNAME.

  • نام: این نام دامنه CDN سفارشی شماست. به عنوان مثال ، دامنه CDN سفارشی ما cdn.wpbeginner.com است ، بنابراین ما “cdn” را در قسمت نام خود قرار خواهیم داد.
  • CNAME: این آدرس URL هنگام ایجاد منطقه کشش توسط MaxCDN به شما ارائه می شود. به عنوان مثال: “wpb.wpbeginner.netdna-cdn.com”.

نمونه عکس صفحه:

Add a CNAME Record

این فرایند را برای همه دامنه های سفارشی که اضافه می کنید تکرار کنید. مقدار CNAME یکسان خواهد بود. تنها چیزی که تغییر می دهید این است که نام “cdn” ، “cdn2” و غیره را دوست داشته باشید. اگر میزبان غیر cPanel داشته باشید افزودن روش CNAME ممکن است متفاوت باشد.

اکنون که MaxCDN را پیکربندی کرده اید ، اجازه می دهیم تا ادامه دهیم و آن را با وردپرس ادغام کنیم. ما باید از W3 Total Cache plugin . افزونه را نصب و فعال کنید. در صفحه عمومی ، اگر به پایین پیمایش کنید ، جعبه CDN را مشاهده خواهید کرد. CDN را فعال کرده و NetDNA را انتخاب کنید / را انتخاب کنید گزینه MaxCDN .

W3 Total Cache CDN

تنظیمات را ذخیره کنید. اکنون ، برای پیکربندی MaxCDN با وردپرس ، باید به فهرست CDN در W3 Total Cache بروید. این صفحه از شما می خواهد که شناسه API ، API Key و نام دامنه سفارشی خود را وارد کنید.

W3 Total Cache MaxCDN Integration

می توانید شناسه و کلید API خود را از داشبورد MaxCDN خود دریافت کنید. اگر به مدیریت حساب »API بروید. روی افزودن کلید کلیک کنید و کلید خود را ایجاد کنید.

How to Get MaxCDN API Key

هنگامی که قسمت W3 Total Cache را پیکربندی کردید ، دیگر خوب نیست. می توانید بر روی دکمه Test NetDNA کلیک کنید ، و باید بتوانید از آزمون عبور کنید.

آیا می خواهید سرعت وردپرس خود را افزایش دهید؟ خوب ، پس ما توصیه می کنیم که از یک سرویس CDN مانند MaxCDN استفاده کنید از MaxCDN a استفاده کنید > کوپن “wpbeginner” را برای 25٪ تخفیف دریافت کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-install-wordpress-cdn-solution-maxcdn/.

دیدگاهتان را بنویسید