نحوه نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان

ما اغلب از کاربران درباره سرعت بارگذاری سایت خود تعریف می کنیم. همه می خواهند راز یک سایت بارگیری سریع وردپرس را بدانند. گذشته از میزبانی وب خوب و افزونه های کدگذاری شده ، باید مطمئن شوید که از caching مناسب استفاده می کنید و CDN داشته باشید ( شبکه تحویل محتوا ). برای راه اندازی ، از افزونه ای به نام W3 Total Cache استفاده می کنیم. به دلیل حجم بالای درخواست ، تصمیم داریم راهنمای گام به گام نحوه نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان ایجاد کنیم.

در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب W3 Total Cache و تنظیم صحیح آن برای به حداکثر رساندن مزایا ، به شما نشان خواهیم داد. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه W3 Total Cache wit ha CDN سرویس را با هم ترکیب می کنیم تا سایت شما حتی سریعتر بارگذاری شود.

قبل از شروع ، ما به شما توصیه می کنیم عملکرد سایت خود را با استفاده از سرعت صفحه Google و ابزار Pingdom . این به شما یک مقایسه قبل و بعد می دهد.

در زیر عکس از نتایج Pingdom ما آمده است:

WPBeginner Pingdom November 21st

با راه اندازی W3 Total Cache شروع می کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

W3 Total Cache چیست؟ h4>

W3 Total Cache a > سریعترین و کاملترین افزونه بهینه سازی عملکرد وردپرس است. مورد اعتماد بسیاری از سایت های معروف از جمله: AT&T ، Mashable ، Smashing Magazine ، WPBeginner و میلیون ها سایت دیگر. W3 Total Cache با بهبود عملکرد سرور ، ذخیره هر جنبه از سایت ، کاهش زمان بارگیری و ارائه یکپارچه سازی شبکه تحویل محتوای شفاف (CDN) ، تجربه کاربر سایت شما را بهبود می بخشد.

نصب W3 Total Cache در وردپرس h2>

قبل از نصب W3 Total Cache ، باید مطمئن شوید که سایر افزونه های حافظه پنهان را حذف نصب کرده اید (به عنوان مثال WP Super Cache ). اگر قبل از نصب این کار را انجام ندهید ، افزونه با فعال شدن مشکلی خواهد داشت.

ما یک راهنمای کاملاً کامل داریم که توضیح نحوه نصب افزونه وردپرس که می توانید آن را دنبال کنید. یا می توانید راهنمای مختصر زیر را دنبال کنید:

به پنل مدیریت WordPress خود بروید و بر روی افزونه ها »افزودن موارد جدید کلیک کنید. “W3 Total Cache” را جستجو کنید و باید نتایج مانند تصویر زیر را ببینید:

Installing W3 Total Cache plugin for WordPress

روی دکمه Install Now کلیک کنید و سپس افزونه را فعال کنید.

تنظیمات و پیکربندی W3 Total Cache

W3 Total Cache یک افزونه بسیار قدرتمند است ، بنابراین گزینه های بسیاری دارد. این می تواند یک چیز خوب یا یک چیز بد باشد. برای کسانی که می دانند چگونه از این گزینه ها استفاده کنند ، آنها یک معدن طلا هستند. برای بیشتر مبتدیان ، این گزینه ها می توانند کاملاً مشکل و گیج کننده باشند. ما به تفصیل از هر یک از این گزینه ها بازدید خواهیم کرد ، بنابراین می توانید W3 Total Cache را به درستی تنظیم کنید. بیایید با تنظیمات عمومی شروع کنیم.

تنظیمات عمومی h4>

با کلیک کردن روی دکمه منوی عملکرد در صفحه مدیریت وردپرس خود می توانید به صفحه تنظیمات عمومی بروید. اینجاست که با پیکربندی تنظیمات اساسی می توانید افزونه را تنظیم کنید. مطمئن شوید که در صفحه تنظیمات عمومی هستید و نه صفحه داشبورد تبلیغاتی که این پلاگین دارد.

W3 Total Cache General Settings Page

صفحه مخفی چیست؟ h4>

اولین گزینه ای که در این صفحه مشاهده می کنید ، حافظه پنهان صفحه است. این وظیفه ایجاد صفحات کش استاتیک برای هر صفحه بارگیری شده را دارد ، بنابراین با بارگیری هر صفحه به صورت پویا بارگیری نمی شود. با فعال کردن این ، زمان بارگیری خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. برای دیدن نحوه کار حافظه پنهان صفحه به تصویر زیر مراجعه کنید:

What is Page Cache?

همانطور که هنگام مراجعه کاربر به سایت شما به طور معمول مشاهده می کنید ، وردپرس اسکریپت های PHP و نمایش داده های MySQL را برای یافتن صفحه درخواستی به پایگاه داده اجرا می کند. سپس PHP داده ها را تجزیه کرده و یک صفحه تولید می کند. این فرآیند منابع سرور را می گیرد. روشن بودن حافظه پنهان صفحه ، به شما امکان می دهد از زمان بارگیری سرور صرف نظر کرده و در صورت درخواست کاربر ، یک نسخه از حافظه پنهان آن را نشان دهید.

برای میزبانی مشترک a > که بیشتر مبتدیان از آن استفاده می کنند ، روش Disk: Enhanced بسیار توصیه می شود. باید کادر فعال کردن حافظه پنهان صفحه را علامت بزنید و همه تنظیمات را ذخیره کنید.

Setting up Page Cache in W3 Total Cache for WordPress

برای اکثر افراد ، این تمام کاری است که شما باید با ذخیره صفحه انجام دهید. از آنجا که این راهنما برای کاربران سطح مبتدی است ، از تنظیمات پیشرفته حافظه پنهان صفحه صرف نظر خواهیم کرد زیرا گزینه های پیش فرض به اندازه کافی کافی هستند.

ما همچنین از Minify ، Database Cache و Object Cache عبور خواهیم کرد. دلیل ساده این است که همه سرورها با این تنظیمات نتایج بهینه ارائه نمی دهند. گزینه بعدی که مشاهده خواهید کرد مرورگر کش است.

حافظه پنهان مرورگر چیست؟ h4>

هر بار که کاربر از وب سایتی بازدید می کند ، مرورگر وب وی برای افزایش تجربه کاربر ، تمام تصاویر ، پرونده های CSS ، JavaScript و سایر پرونده های ثابت را در یک پوشه موقت بارگیری می کند. به این ترتیب وقتی همان کاربر به صفحه بعدی می رود ، خیلی سریعتر بارگیری می شود زیرا همه پرونده های ثابت در حافظه پنهان مرورگر آنها هستند.

گزینه Browser Cache در W3 Total Cache یک محدودیت زمانی را برای Browser Cache تعیین می کند. با توجه به اینکه هر روز آرم خود را تغییر نمی دهید ، داشتن فایلهای ثابت مانند آنهایی که به مدت 24 ساعت در حافظه پنهان هستند ، به شما آسیب نمی رساند. به سادگی گزینه فعال کردن را در قسمت مرورگر حافظه پنهان بررسی کرده و بر روی دکمه ذخیره همه تنظیمات کلیک کنید. بعد از انجام این کار ، برای تنظیمات بیشتر به صفحه عملکرد »حافظه پنهان مرورگر بروید.

Setting up Browser Cache options in W3 Total Cache

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، تقریباً همه موارد را به جز 404 فعال کردیم. هنگام ذخیره تنظیمات ، تمام تنظیمات زیر در آن صفحه به طور خودکار از خود مراقبت می کنند.

در رایگان تنظیمات وردپرس ، این تنظیمات پیش فرض است که روشن می کنیم.

CDN چیست؟ h4>

CDN مخفف Content Delivery Network (شبکه تحویل محتوا) است که به شما امکان می دهد محتوای استاتیک خود را از چندین سرور ابری و نه فقط از یک سرور میزبان ارائه دهید. این به شما امکان می دهد بار سرور را کاهش داده و وب سایت خود را سریعتر کنید.

ما یک اینفوگرافیک در مورد CDN چیست و چرا برای سایت وردپرسی خود به CDN نیاز دارید . ما اکیداً توصیه می کنیم حتماً آن را بررسی کنید ، بنابراین می توانید با تحصیل تصمیم بگیرید.

W3 Total Cache از MaxCDN ، Amazon S3 ، Rackspace Cloud و Amazon Cloud Front پشتیبانی می کند. WPBeginner از MaxCDN استفاده می کند ( چرا ما از MaxCDN استفاده می کنیم استفاده می کنیم). این بخش فقط برای سایتهایی اعمال می شود که از CDN استفاده می کنند یا قصد استفاده از CDN را دارند. اگر فکر می کنید از CDN استفاده می کنید ، بنابراین ما MaxCDN را توصیه می کنیم .

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد Pull Zone در داشبورد MaxCDN است. وارد حساب MaxCDN خود شوید ، روی مدیریت مناطق کلیک کنید و سپس روی دکمه ایجاد منطقه کشش کلیک کنید.

Configure W3 Total Cache - MaxCDN Settings

در صفحه بعد از شما خواسته می شود جزئیات مربوط به منطقه کشش خود را ارائه دهید.

  • Pull Zone Name: نگران نباشید ، به این قسمت کششی هر نامی بدهید تا بتوانید آن را در پنل MaxCDN خود شناسایی کنید.
  • URL سرور Origin: URL وب سایت وردپرس خود را با شروع با http: // وارد کنید و در انتها با یک بریده بریده انتهایی خاتمه دهید.
  • دامنه سفارشی CDN: هر زیر دامنه ای را وارد کنید ، به عنوان مثال: cdn.wpbeginner.com
  • برچسب: توضیحات مربوط به این منطقه کششی را ارائه دهید.
  • فشرده سازی: فعال کردن فشرده سازی باعث پهنای باند شما می شود بنابراین توصیه می شود این کادر را علامت بزنید.

تصویری از شکل ظاهری تنظیمات فوق الذکر:

MaxCDN Pull Zone Details

بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید و MaxCDN Pull Zone را ایجاد می کند. در صفحه بعدی ، نشانی اینترنتی مانند این “wpb.wpbeginner.netdna-cdn.com” را به شما نشان می دهد و این URL را با استفاده از دفترچه یادداشت در یک فایل متنی کپی و ذخیره می کنید زیرا بعداً به این آدرس نیاز خواهیم داشت.

اکنون که Pull Zone ایجاد کرده ایم ، مرحله بعدی تنظیم مناطق محتوا است. با رفتن به داشبورد MaxCDN می توانید این کار را انجام دهید. بر روی دکمه مدیریت در کنار منطقه کششی که ایجاد کرده اید کلیک کنید. در صفحه بعد ، روی برگه تنظیمات کلیک کنید. هدف از ایجاد مناطق محتوایی افزودن زیر دامنه ها است ، به این ترتیب ما می توانیم با صف بندی مطالب از زیر دامنه های مختلف در مرورگر کاربر ، تجربه کاربر را بهبود بخشیم. برای این کار بر روی دکمه ای با عنوان Custom Domains کلیک کنید و چندین زیر دامنه اضافه کنید. تصویر زیر را ببینید:

MaxCDN Multiple Subdomains

هنگامی که دامنه های سفارشی را اضافه کردید ، روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

مرحله بعدی تنظیم سوابق CNAME برای زیر دامنه ها است. بسیاری از میزبانی وردپرس توصیه شده مانند میزبان ، Bluehost ، و غیره cPanel را به مشتریان خود را برای مدیریت تنظیمات مختلف میزبانی خود. ما نحوه تنظیم یک رکورد CNAME در cPanel را توصیف خواهیم کرد.

وارد داشبورد cPanel خود شوید و سپس روی Simple DNS Zone Editor در Domains کلیک کنید.

Configure W3 Total Cache - Adding a CNAME Record

در صفحه بعدی فرم با دو قسمت مشاهده خواهید کرد. هنگام ایجاد منطقه محتوا ، نام دامنه فرعی را وارد کنید. به عنوان مثال شما cdn را برای cdn.wpbeginnner.com قرار خواهید داد.

cPanel به طور خودکار دامنه کامل را پر می کند. هنگام ایجاد ناحیه کشش ، در قسمت CNAME URL ارائه شده توسط MaxCDN را وارد کنید. این نشانی اینترنتی است که از شما خواسته ایم آن را در دفترچه یادداشت ذخیره کنید.

Configure W3 Total Cache - Adding a CNAME Record

این فرایند را برای همه زیر دامنه های خود تکرار کنید ، به عنوان مثال. cdn1 ، cdn2 و غیره بخاطر داشته باشید که هر بار فقط قسمت نام تغییر می کند و قسمت CNAME همیشه دارای آدرس اینترنتی است که توسط MaxCDN برای منطقه کشش شما. هنگامی که سوابق CNAME را برای همه زیر دامنه ها ایجاد کردید ، وقت آن است که به وردپرس برگردید و MaxCDN با W3 Total Cache.

به عملکرد »تنظیمات عمومی بروید. پایین بروید تا جعبه پیکربندی CDN را پیدا کنید. فعال کردن را انتخاب کرده و MaxCDN را از فهرست کشویی CDN Type انتخاب کنید. روی دکمه ذخیره همه تنظیمات کلیک کنید.

Enabling MaxCDN in W3 Total Cache

پس از ذخیره تنظیمات ، اعلانی را مشاهده می کنید که به شما اطلاع می دهد اطلاعات مربوط به قسمتهای “کلید مجوز” و “نام میزبان پیش فرض را جایگزین” کنید و یک منطقه کشش را انتخاب کنید. روی پیوند “مشخص کنید اینجا” کلیک کنید و W3 Total Cache شما را به صفحه CDN منتقل می کند.

W3 Total Cache specify settings for MaxCDN

در صفحه بعدی بر روی دکمه مجاز کلیک کنید. با این کار به وب سایت MaxCDN می روید و در آنجا کلید مجوز تولید می کنید. این کلید را در W3 Total Cache کپی و جایگذاری کنید. در “جایگزینی نام میزبان سایت با” زیر دامنه ای را که قبلاً ایجاد کرده اید وارد کنید.

Entering MaxCDN API key and setting up hostname in W3 Total Cache

همه تنظیمات را ذخیره کنید و همه همین. سایت شما اکنون با استفاده از MaxCDN . اکنون اگر سایت خود را بارگیری کنید ، URL های تصویر باید از زیر دامنه CDN ارائه شوند تا دامنه واقعی سایت. به عنوان مثال:

https://www.wpbeginner.com/wp-content/uploads/2010/08/w3totalcachecdnconfig.gif

با موارد زیر جایگزین می شود:

http://cdn.wpbeginner.com/wp-content/uploads/2010/08/w3totalcachecdnconfig.gif

حال اگر هرکدام از پرونده های ثابت شما با CDN بارگیری نمی شوند ، احتمالاً به این معنی است که باید آن را در تنظیمات لیست پرونده های سفارشی در W3 Total Cache مشخص کنید. ما مجبور شدیم این کار را برای انجام دهیم افزونه OIO Publisher که ما برای ارائه تبلیغات استفاده می کنیم. اگر به صفحه تنظیمات CDN بروید ، گزینه Advanced را مشاهده خواهید کرد:

Advance CDN settings in W3 Total Cache

به سادگی تمام پرونده ها / پوشه هایی را که می خواهید برای CDN قرار دهید اضافه کنید. همچنین اگر متوجه شوید ، یک لیست پرونده رد شده وجود دارد. وقتی یک به روزرسانی کوچک طراحی می کنید ، style.css شما بلافاصله به روز نمی شود. بنابراین می توانید برای زمانی که تغییر می دهید آن را در لیست پرونده های رد شده قرار دهید. اگر فقط یکبار تصفیه می خواهید ، می توانید این کار را از داشبورد MaxCDN خود انجام دهید.

تمام مواردی که تاکنون تحت پوشش قرار داده ایم ، در اکثر حساب های میزبانی وب عالی کار خواهند کرد. با این حال ، W3 Total Cache گزینه های بسیار دیگری دارد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا توضیح دهیم که چیست و چرا آنها را در همه سایت ها فعال نمی کنیم.

کوچک کردن h4>

به سادگی از اندازه پرونده های ثابت خود بکاهید تا هر کیلوبایتی که می توانید صرفه جویی کنید. با این حال ، گاهی اوقات تولید آن فایل کوچک شده می تواند منابع بیشتری را از منابع خود صرفه جویی کند. ما نمی گوییم که این عملکرد وحشتناکی است. ما به سادگی می گوییم که این بهترین گزینه برای هر سرور نیست. ما شنیده ایم که کاربران بی شماری از آن و میزبان ما شکایت دارند ( HostGator ) به ما توصیه کرد اگر مثل ما هستید (با سرور لینوکس مطمئن نیستید) ، به ارائه دهنده میزبانی وب خود گوش دهید.

ذخیره پایگاه داده h4>

ذخیره پایگاه داده با ذخیره درخواستهای SQL بار سرور را کاهش می دهد. این زمان پردازش پرسش از پایگاه داده را از بین می برد (که ممکن است برای سایت های کوچکتر زیاد نباشد). هنگامی که ما شروع به استفاده از این کردیم ، به نظر می رسید که بار زیادی بر روی سرور ما وجود دارد. میزبان ما به ما توصیه کرد که آن را خاموش کنیم. در عوض ، آنها در پایان حافظه پنهان SQL را برای ما روشن کردند. باز هم ، از این گزینه با مسئولیت خود استفاده کنید. می توانید آن را امتحان کنید و ببینید بر زمان بارگذاری سایت شما چگونه تأثیر می گذارد. اگر تأثیر به اندازه کافی قابل توجه نیست ، به راحتی آن را خاموش کنید. اکثر میزبان ها این مورد را برای حساب های میزبانی مشترک توصیه نمی کنند.

ذخیره اشیا h4>

اگر سایت بسیار پویایی دارید ، استفاده از Object Caching کمک خواهد کرد. این مورد عمدتا درصورت استفاده از سوالات پیچیده پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرد که بازسازی آنها گران است. برای بیشتر مبتدیان ، آن را نادیده بگیرید.

اکنون که همه موارد را تنظیم کرده اید ، بهتر است برای پیکربندی W3 Total Cache خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. به هر حال ، ما در این مقاله چیزهای زیادی را مرور کردیم. باید به صفحه تنظیمات عمومی W3 Total Cache خود بازگردید. بخشی برای تنظیمات واردات / صادرات وجود دارد. برای بارگیری فایل تنظیمات از سرور خود کلیک کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. برای آن دسته از کاربرانی که هنوز در مفهوم CDN فروخته نمی شوند ، اکیداً توصیه می کنیم به آن ضربه بزنید. CDN برای کاهش بار سرور و افزایش عملکرد سایت با میزبان وب شما کار می کند. ما از MaxCDN استفاده می کنیم و توصیه می کنیم شما نیز همین کار را انجام دهید. (فقط یک ماه آنها را امتحان کنید ، خواهید دید که چرا ما آنها را توصیه می کنیم).

اگر س questionsالی دارید ، لطفاً در نظرات زیر س askال کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-and-setup-w3-total-cache-for-beginners/.

دیدگاهتان را بنویسید