نحوه نصب و راه اندازی Hack Comment Yoast برای وردپرس

آیا می خواهید یک مجموعه ابزار اضافی برای کمک به مدیریت و تعدیل نظرات وردپرس داشته باشید؟ تیم پشت محبوب افزونه Yoast SEO ، افزونه جدیدی را به نام Yoast Comment Hacks منتشر کرد که برخی از ویژگیهای مورد نظر را با هم جمع می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب و راه اندازی Yoast Comment Hacks برای وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ویژگی های نظر Yoast نظرات را هک می کند h4>

Yoast Comment Hacks

به طور پیش فرض ، تنها راه درگیر شدن با نظرات وردپرس پاسخ دادن به آنها است. گرچه عالی است ، اما می تواند بهتر باشد. Yoast Comment Hacks به شما امکان می دهد کارهای دیگری غیر از پاسخ دادن به نظرات کاربران انجام دهید. در اینجا برخی از ویژگی های آن ذکر شده است:

  • می توانید نویسنده نظر را مستقیماً از منطقه مدیر وردپرس خود ایمیل کنید.
  • می توانید به تمام کاربرانی که در مورد یک پست نظر داده اند ایمیل ارسال کنید.
  • Yoast Comment Hacks یک ایمیل اعلان نظر پاک تر ارائه می کند.
  • شما می توانید برای اولین بار نظرات خود را به هر صفحه ای در سایت خود هدایت کنید (صفحه متشکرم و غیره).
  • می توانید شناسه نظر والدین را به روز کنید.

نحوه تنظیم پلاگین Yoast Comment Hacks برای وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Yoast Comment Hacks . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »نظرات هک بازدید کنید.

Yoast Comment Hack minimum comment length

صفحه تنظیمات به چهار زبانه مختلف تقسیم شده است. به طور پیش فرض ، شما در برگه حداقل نظر نظر قرار می گیرید.

همانطور که از نامش پیداست ، اینجاست که شما حداقل تعداد نویسه هایی را که باید یک نظر داشته باشد ، تعریف می کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که خطایی که کاربران می بینند نظرشان خیلی کوتاه است یا نه.

پس از انجام تغییرات ، بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

برگه بعدی در صفحه تنظیمات پلاگین با عنوان Email Links (ایمیل پیوندها) نامگذاری شده است. افزونه Yoast Comment Hacks به شما امکان می دهد برای تک تک نویسندگان نظر و همچنین همه کاربرانی که در مورد یک پست خاص نظر گذاشته اند ، ایمیل ارسال کنید. این صفحه به شما امکان می دهد الگوهای نظر را اصلاح کنید.

Email Links settings in Yoast Comment Hacks

تشویق نظر دهندگان برای اولین بار باعث می شود در سایت شما استقبال کنند. افزونه Yoast Comment Hacks به شما این امکان را می دهد که پس از اولین نظر دادن ، از اولین نظر دهندگان خود با هدایت آنها به صفحه خاصی استقبال کنید. این می تواند یک صفحه تشکر شخصی باشد.

ابتدا باید یک صفحه وردپرس ایجاد کنید که می خواهید اولین بار برای اولین بار نظرات خود را ارسال کنید. این صفحه می تواند پیوندهایی به پست های مهم در سایت شما ، چگونگی استفاده بیشتر کاربران از سایت شما ، تخفیف های ویژه و غیره داشته باشد.

پس از انتشار این صفحه ، به صفحه تنظیمات افزونه برگردید و سپس روی برگه نظر هدایت کلیک کنید.

Redirect first time commenter

صفحه ای را که به تازگی ایجاد کرده اید از فهرست کشویی انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

افزونه Yoast Comment Hacks همچنین ایمیل های اطلاع رسانی نظر جدید پیش فرض وردپرس را پاک می کند. این گزینه به طور پیش فرض فعال شده است ، اما می توانید با مراجعه به صفحه تنظیمات افزونه و کلیک بر روی برگه تمیز ایمیل ها ، آن را غیرفعال کنید.

Send cleaner comment notification emails

علامت کادر کنار گزینه Clean comment emails را بردارید و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

ارسال ایمیل به مفسران در وردپرس h4>

یکی از ویژگی های زیبا Yoast Comment Hacks توانایی ارسال ایمیل به نظر دهندگان است. پس از نصب افزونه ، باید از صفحه نظرات در مدیر وردپرس خود بازدید کنید.

برای ارسال ایمیل به آن نویسنده نظر خاص ، پیوند جدیدی در زیر هر نظر مشاهده خواهید کرد.

Email Comment Author

همچنین می توانید برای همه کاربرانی که درباره پست خاصی نظر گذاشته اند ایمیل ارسال کنید. هنگام ورود به حساب سرپرست خود ، کافی است پست را در وردپرس باز کنید. در نوار مدیر خود یک نماد ایمیل خواهید دید.

Email all commenters on a WordPress post

اگر در ارسال یا دریافت ایمیل از سایت وردپرس خود مشکلی دارید ، پس آموزش ما را در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

به روزرسانی شناسه والدین نظر h4>

مواردی وجود دارد که کاربران به طور تصادفی نظر سطح بالایی را می گذارند وقتی که آنها واقعاً می خواهند نظرشان به عنوان پاسخ ارسال شود.

برای حل این مشکل هیچ راهی آسان وجود نداشت. Yoast Comment Hacks به شما امکان می دهد شناسه نظر والدین را از صفحه ویرایش نظر به روز کنید ، بنابراین می توانید خطاها را برطرف کنید.

Comment Parent ID

هک های جایزه نظر h4>

افزونه Yoast’s Comment Hacks هک های بسیار مفیدی را به نظرات وردپرس اضافه می کند. با این حال ، ترفندها و هک های بسیار دیگری وجود دارد که می تواند تجربه نظر در سایت شما را بهبود بخشد. در اینجا چندین هک مفید برای نظرات آورده شده است که می توانید فوراً آنها را اجرا کنید:

امیدواریم که این مقاله به شما در نصب و راه اندازی افزونه Yoast Comment Hacks برای سایت وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه به طرح نظرات وردپرس خود سبک دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-and-setup-yoast-comment-hacks-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید