نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردپرس امتیازات Facebook

احتمالاً افزونه نظرات زیادی را برای وبلاگ های وردپرس مشاهده کرده اید که بخش نظرات شما را به یک سبک از پیش تعریف شده تبدیل می کنند. چند روز پیش ، یک پلاگین نظرات سبک Facebook برای وردپرس. این پلاگین نه تنها بخش نظرات فعلی شما را مانند پیاده سازی نظرات به فیس بوک تغییر می دهد بلکه از طرف مدیر به شما امکان شخصی سازی می دهد. همچنین ، 8 تم زیبا وجود دارد که می توانید برای وبلاگ خود استفاده کنید.

ویژگی ها h2>

بیایید نگاهی به ویژگی های این پلاگین ارائه دهیم:

  • AJAX مبتنی بر کار
  • 8 تم زیبا (هر موردی را که دوست دارید انتخاب کنید)
  • طرح نظرات را (عرض ، رنگ BG ، رنگ) سفارشی کنید
  • صفحه آژاکس برای نظرات
  • نظرات خود را در توییتر به اشتراک بگذارید
  • مشاهده تمام نظرات یک کاربر
  • بارگذاری نظرات با اثرات
  • عملکرد را دوست داشته و بر خلاف آن
  • فیلتر کردن نظرات بیشترین لایک و جدیدترین برچسب ها
  • پشتیبانی Gravatar
  • مدیریت کاملاً جانبی سرپرست
  • نصب / حذف نصب آن آسان است
  • با جدول نظرات فعلی شما کار می کند
  • پشتیبانی زبان

نحوه نصب افزونه وردپرس Facebook Comments Points (FCP)

نصب با سایر افزونه ها تفاوتی ندارد. پلاگین Facebook Comments Points (FCP) را بارگیری کنید و پوشه را در wp-content / plugins / بارگذاری کنید و سپس باید آن را فعال کنید. شما باید یک منوی جدید اضافه شده در زیر تنظیمات -> Facebook Comments Points (FCP) اضافه کنید.

بعد از آن ، شما افزونه را نصب و فعال کرده اید.

نحوه راه اندازی افزونه Facebook Comments Point (FCP)

FCP - Admin Side
پس از فعال کردن FCP ، بخش نظرات شما پوستی مشابه قسمت نظرات فیس بوک. عکس صفحه بالا موضوع پیش فرض FCP را به شما نشان می دهد. 8 طرح مختلف رنگی وجود دارد که همراه با FCP است بنابراین می توانید هرکدام را که می خواهید برای بخش نظرات خود انتخاب کنید.

FCP - Theme

افزونه FCP یک افزونه سبک وزن وردپرس است که بر سیستم نظرات فعلی شما تأثیر نمی گذارد. این یک جدول اضافی برای ردیابی آدرس IP آن دسته از کاربران ایجاد می کند که هر نظری را دوست دارند.

FCP - Theme

جعبه نظرات را سفارشی کنید h3>

جدا از 8 تم موجود در FCP ، می توانید جعبه های نظر را از طریق سمت مدیر آنها نیز شخصی سازی کنید. سمت مدیر سر پانل نظرات را کنترل می کند. عرض پیش فرض 580 پیکسل است اما می توانید آن را روی هر مقداری تنظیم کنید. حداقل عرض باید 500 پیکسل باشد تا چیدمان آن خوب باشد.

FCP - Admin Side

عکس صفحه فوق سمت مدیر FCP را به شما نشان می دهد. گزینه اول عرض برای کل بخش نظرات است. دوم گزینه رنگ پیوند است. پیوندهای اقدام ، مانند ، مانند ، بر خلاف ، در پایین هر جعبه نظر نظر دهید.

جعبه سوم برای رنگ زمینه جعبه نظرات است. در حال حاضر ، اینها اختیاری است. این بدان معناست که اگر می خواهید هر یک از آنها را انتخاب کنید ، فقط کافی است هرکدام را انتخاب کرده و آن را به روز کنید. اما در صورت تمایل به افزودن رنگ انتخابی خود ، می توانید از سمت مدیر از این گزینه ها استفاده کنید.

همچنین می توانید سبک نام مفسران و بخش نظرات را کنترل کنید. در کادر آخر نیز نظرات مجاز در هر صفحه نشان داده شده است. به طور پیش فرض 10 است اما می توانید آن را روی مقدار خود تنظیم کنید.

FCP - Theme

FCP - Theme

فیلتر کردن نظرات با برچسب ها h3>

در بخش سرصفحه می توانید سه پیوند را مشاهده کنید. اول “جدیدترین” است که جدیدترین نظرات را به ترتیب تاریخ نشان می دهد. پیوند دوم “بیشترین پسندیدن” است که بیشترین نظر را از نظر کاربران پس می دهد. و مورد آخر همه نظرات را به شما نشان می دهد.

دکمه توییتر را اضافه یا حذف کنید h3>

FCP - Admin Side

اگر در جعبه نظرات مشاهده می کنید ، می توانید دو نماد را در سمت راست جعبه با دکمه Like مشاهده کنید. با کلیک بر روی تصویر اول ، تمام نظرات این کاربر به شما نشان داده می شود. با کلیک بر روی آیکون توییتر موقعیت فعلی شما به عنوان توییت به اشتراک گذاشته می شود. اگر نمی خواهید این نمادها را وارد کنید ، علامت این موارد را از سمت مدیر بردارید ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.

جلوه های بارگیری نظرات h3>

هنگامی که روی هر یک از سه پیوند فیلتر در کادر عنوان نظرات ، i-e (جدیدترین ، بیشترین پسندیدن ، مشاهده همه نظرات) کلیک می کنید ، می توانید ببینید که نظرات با برخی از انیمیشن ها بارگیری می شود.

FCP - Theme

FCP - Theme

انتخاب مضامین h3>

FCP 8 موضوع را برای بخش نظرات شما فراهم می کند. در سمت مدیر می توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید. وقتی یک موضوع را انتخاب می کنید و به روز می کنید ، تنظیمات سفارشی قبلی شما مانند رنگ جعبه نظرات و غیره دوباره بازنشانی می شوند.

FCP - Admin Side

FCP - Theme

FCP - Theme

سفارشی سازی دستی کتاب h3>

من یک جعبه پشتیبانی زبان در سمت مدیر اضافه کرده ام که از طریق آن می توانید متن سرآیند نظرات را تغییر دهید. اتوماتیک نیست اگر وبلاگ خود را به زبان دیگری اجرا می کنید ، می توانید متن جدید را برای عناوین در این قسمت ها تایپ کنید.

FCP - Admin Language Support

بارگیری و پشتیبانی h4>

می توانید این افزونه را از اینجا بارگیری کنید ..

همچنین اگر مشکلی یا سوالی دارید لطفاً در اینجا پست کنید.

همچنین فراموش نکنید که این مقاله را با استفاده از دکمه های سمت چپ در Twitter ، Facebook به اشتراک بگذارید. ما واقعاً از حمایت شما قدردانی می کنیم.

Zeeshan Rasool Zeeshan Rasool یک برنامه نویس وبلاگ PHP ، Codeigniter و وردپرس است که دوست دارد در آخرین فن آوری ها برای ایجاد تعامل بیشتر و ایجاد صفحات وب زیبا کار کند. وی در حال حاضر 99Points ، یک وبلاگ آموزش PHP و JQuery را اجرا می کند. او را دنبال کنید (@ 99 نقطه )

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-and-setup-facebook-comments-points-wordpress-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید