نحوه نصب ویجت فرم وب AWeber در وردپرس

آیا شما به تازگی استفاده از AWeber را شروع کرده اید و می خواهید ابزارک فرم AWeber را در وردپرس نصب کنید؟ AWeber یکی از محبوب ترین نامه های الکترونیکی که توسط بسیاری از کاربران و بازاریابان وردپرس در سراسر جهان استفاده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ابزارک فرم وب AWeber را در وردپرس اضافه کنید.

AWeber and WordPress

روشهای زیادی برای افزودن AWeber وجود دارد فرم ثبت نام از طریق ایمیل در سایت وردپرس خود. در این مقاله ، ما به سه روش مختلف پرداخته و جوانب مثبت و منفی هر یک را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روش 1: افزودن فرم وب اصلی AWeber در وردپرس h4>

AWeber با یک سازنده فرم وب داخلی تعبیه شده است. از نظر گزینه ها محدود است ، اما اگر فقط یک فرم وب سریع و آسان می خواهید ، این برای شما مفید خواهد بود.

ابتدا باید از داشبورد AWeber خود بازدید کرده و روی فرمهای ثبت نام کلیک کنید. پس از آن بر روی دکمه “ایجاد فرم ثبت نام جدید” کلیک کنید.

Create signup form

این جادوگر فرم ثبت نام AWeber را راه اندازی می کند. چند قالب آماده برای استفاده وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید از ستون سمت چپ فیلدهای اضافی اضافه کنید.

Editing your AWeber web form

بعد ، روی دکمه رفتن به مرحله 2 کلیک کنید.

این شما را به صفحه تنظیمات فرم می رساند. در اینجا می توانید نامی را به فرم خود ارائه دهید ، صفحه تشکر از شما و صفحه مشترک شده را انتخاب کنید.

Form settings page

پس از اتمام کار ، روی دکمه “رفتن به مرحله 3” کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، باید روی دکمه “من فرم خود را نصب خواهم کرد” کلیک کنید. دو نوع کد به شما ارائه می شود که می توانید کپی کنید. پیش بروید و کد JavaScript را کپی کنید.

بعد ، به سایت منطقه مدیر a” > و به صفحه ظاهر »ابزارک ها بروید.

شما باید یک ابزارک متن به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید.

پیش فرض ابزارک نوشتاری وردپرس دارای تصویری و متن . باید روی ویرایشگر ‘Text’ کلیک کنید و کد را در داخل آن جای دهید.

Pasting AWeber web form code in WordPress text widget

برای ذخیره تنظیمات ابزارک فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن فرم ثبت نام ایمیل AWeber خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Basic AWeber email signup form in WordPress

با استفاده از CSS می توانید سفارشی سازی مورد نظر خود را انجام دهید. اگر با CSS آشنایی ندارید ، می توانید از افزونه CSS Hero .

روش 2: افزودن فرم وب AWeber با استفاده از OptinMonster

اگر به دنبال گزینه های سفارشی سازی بهتر و ویژگی های قدرتمندتر هستید ، به OptinMonster نیاز دارید .

OptinMonster بهترین افزونه تولید سرب وردپرس در بازار. به شما امکان می دهد بازدید کنندگان وب سایت را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

OptinMonster یک سرویس برتر است ، بنابراین باید برای حساب OptinMonster ثبت نام کنید. برای دسترسی به ویژگی فرم نوار کناری آنها حداقل به طرح Plus نیاز دارید.

پس از ورود به OptinMonster ، برای شروع باید روی دکمه ایجاد کمپین کلیک کنید. با این کار به صفحه ایجاد یک کمپین جدید می روید.

OptinMonster Create New Campaign

شما می توانید یکی از بسیاری از انواع مبارزات انتخاباتی مانند پنجره سبد کوچک ، پوشش های تمام صفحه ، نمایش اسلایدها ، میله های شناور یا حتی ابزارک نوار کناری را انتخاب کنید.

هنگامی که نوع مبارزات خود را انتخاب می کنید ، طیف گسترده ای از الگوهای تبلیغاتی به شما ارائه می شود.

OptinMonster Select a Template

بعد از اینکه الگو را انتخاب کردید ، از شما خواسته می شود که نامی برای این کمپین ارائه دهید. می توانید نام دلخواه خود را وارد کرده و بر روی دکمه شروع ساخت کلیک کنید.

Provide a name for your campaign

با این کار رابط سازنده OptinMonster راه اندازی می شود. پیش نمایش مستقیم فرم خود را در سمت راست مشاهده خواهید کرد. برای ویرایش یا تغییر به سادگی می توانید روی هر عنصری در فرم اشاره کرده و کلیک کنید.

پس از سفارشی کردن فرم خود ، باید بر روی برگه “Integrations” کلیک کنید و سپس بر روی New Integration کلیک کنید. پس از آن از شما خواسته می شود که ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را انتخاب کنید. شما باید AWeber را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “ثبت نام با AWeber” کلیک کنید.

Register with AWeber

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن AWeber از شما می خواهد وارد شوید. به سادگی نام کاربری و رمز عبور AWeber خود را وارد کنید و بر روی دکمه اجازه دسترسی کلیک کنید.

AWeber allow access

AWeber اکنون یک کد مجاز برای کپی و جایگذاری در سازنده OptinMonster در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین باید یک برچسب برای این ادغام AWeber ارائه دهید که برای استفاده شخصی شما باشد.

Enter AWeber authorization code

بعد از وارد کردن اطلاعات ، برای ادامه روی دکمه “اتصال با AWeber” کلیک کنید.

OptinMonster اکنون به حساب AWeber شما متصل می شود و لیست های ایمیل شما را نشان می دهد. شما باید یک لیست ایمیل انتخاب کنید که می خواهید کاربران در آن مشترک شوند.

Select your AWeber list

بعد ، باید روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید و سپس وضعیت را فعال کنید. همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت خود را به آنجا اضافه کرده اید.

Publish your optin

اکنون که فرم خود را ایجاد کردید ، آماده نمایش آن در وب سایت خود هستید.

پیش بروید و افزونه OptinMonster را نصب و فعال کنید در سایت وردپرسی خود قرار دهید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه به عنوان رابط بین سایت وردپرس و حساب OptinMonster شما عمل می کند.

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “OptinMonster” را به نوار کناری وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید که از شما خواسته می شود کلید API OptinMonster خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را از حساب خود در وب سایت OptinMonster بدست آورید.

OptinMonster API Key

پس از وارد کردن کلید API ، روی دکمه “اتصال به OptinMonster” کلیک کنید. اکنون این افزونه سایت وردپرس شما را به حساب OptinMonster شما متصل می کند.

در برگه Optins خود ، باید بتوانید optin جدید خود را که در آنجا لیست شده است ، مشاهده کنید. در صورت عدم مشاهده آن ، برای بارگیری مجدد optins بر روی دکمه refresh optins کلیک کنید.

Optin شما به طور پیش فرض غیرفعال خواهد شد. ابتدا باید روی پیوند Go Live در زیر آن کلیک کنید تا در سایت وردپرسی شما در دسترس باشد.

برای پیکربندی گزینه های خروجی فرم ، باید روی پیوند “تنظیمات خروجی” کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، مطمئن شوید که گزینه “Enable optin on site؟” علامت خورده است و سپس بر روی دکمه “Go to Widgets” کلیک کنید.

Enable optin

با این کار به صفحه Appearance »Widgets می روید که در آن شما باید ابزارک OptinMonster را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید.

OptinMonster widget

فرم Aweber خود را در فهرست کشویی انتخاب کرده و برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم ثبت نام AWeber خود را در عمل مشاهده کنید.

روش 3: افزودن فرم وب AWeber با استفاده از WPForms

اگر می خواهید فرم AWeber مشابه فرم تماس WPBeginner ایجاد کنید که در آن به کاربران امکان می دهید تا هنگام ورود به خبرنامه خود در خبرنامه ثبت نام کنند ، بهترین راه حل WPForms است.

همچنین می توانید از آن برای ایجاد فرم های ساده ثبت نام در خبرنامه نیز استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms بهترین سازنده فرم تماس با وردپرس در بازار. برای دسترسی به افزونه AWeber به طرح Plus آنها نیاز خواهید داشت.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید کلید مجوز را از حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

WPForms license key

هنگامی که کلید مجوز خود را فعال کردید ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید و بر روی دکمه نصب در کنار افزونه AWeber کلیک کنید.

Install AWeber addon

WPForms اکنون افزونه AWeber را برای شما بارگیری و نصب می کند. برای شروع استفاده از افزونه ، باید روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید.

بعد ، شما باید WPForms را به حساب AWeber خود متصل کنید. به صفحه WPForms »تنظیمات بروید و روی برگه« Integrations »کلیک کنید.

Integrating AWeber to WPForms

بر روی دکمه “افزودن حساب جدید” در داده های AWeber و سپس بر روی پیوند “برای مجوز اینجا کلیک کنید” کلیک کنید.

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که شما را به وب سایت AWeber می رساند. از شما خواسته می شود وارد حساب AWeber خود شوید. به سادگی نام کاربری و رمز عبور AWeber خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه اجازه دسترسی کلیک کنید.

Sign into your AWeber account

AWeber اکنون کد مجوز را به شما نشان می دهد.

AWeber auth code

شما باید این کد را کپی کرده و در تنظیمات ادغام AWeber در سایت وردپرس خود جای گذاری کنید. در قسمت نام کاربری حساب می توانید از هر چیزی استفاده کنید.

سپس ، برای ادامه بر روی دکمه “اتصال به AWeber” کلیک کنید.

WPForms اکنون سایت وردپرس شما را به حساب AWeber شما متصل می کند. پس از موفقیت ، وضعیت “متصل” در کنار ادغام AWeber شما را نشان می دهد.

AWeber connected to WPForms

اکنون برای افزودن فرم ثبت نام AWeber به وب سایت خود آماده هستید.

به صفحه WPForms »افزودن موارد جدید بروید. با این کار رابط WPForms Builder راه اندازی می شود.

ابتدا باید نامی برای فرم خود ارائه دهید و سپس الگوی “فرم ثبت نام خبرنامه” را انتخاب کنید.

Create new form

WPForms اکنون الگوی فرم ثبت نام خبرنامه را با نام و قسمتهای ایمیل بارگیری می کند. فرم پیش فرض در بیشتر سناریوها کار می کند ، اما در صورت نیاز می توانید زمینه های فرم را اضافه یا مرتب کنید.

Editing your newsletter signup form

هنگامی که از فرم راضی شدید ، مرحله بعدی اتصال فرم به حساب AWeber خود است.

از فهرست سمت راست روی برگه بازاریابی کلیک کنید و سپس AWeber را انتخاب کنید.

Add new connection

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید یک نام مستعار برای این اتصال ارائه دهید. می توانید از هر لقبی که دوست دارید استفاده کنید.

WPForms اکنون اطلاعات حساب AWeber شما را واکشی می کند. باید حساب AWeber و لیست ایمیل خود را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

AWeber form fields

بعد از آن شما باید فیلدهای لیست را انتخاب کنید که می خواهید به قسمتهای فرم خود اضافه کنید. همچنین می توانید برچسب هایی را که می خواهید برای مشترکین جدیدی که این فرم ثبت نام را پر می کنند اعمال کنید.

پس از پایان کار ، بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون که فرم ثبت نام AWeber را با موفقیت ایجاد کرده اید. مرحله بعدی افزودن فرم به سایت وردپرس شماست. می توانید این فرم را به هر پست ، صفحه یا ابزارک نوار کناری .

برای افزودن فرم در یک پست یا صفحه ، به سادگی پست // صفحه را ویرایش کنید و سپس بر روی دکمه “افزودن فرم” کلیک کنید.

Add AWeber signup form to a post or page

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن شما باید فرم خبرنامه ای را که اخیراً ایجاد کرده اید انتخاب کنید و سپس روی دکمه “افزودن فرم” کلیک کنید.

Insert form

WPForms اکنون فرم کد کوتاه را در ویرایشگر پست اضافه می کند. اکنون می توانید صفحه را ذخیره یا منتشر کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا فرم را در عمل مشاهده کنید.

AWeber form on a WordPress page

همچنین می توانید فرم را به یک ابزارک نوار کناری اضافه کنید. به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک WPForms را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Adding WPForms AWeber sidebar widget

فرم خبرنامه خود را که قبلاً ایجاد کرده اید از فهرست کشویی انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ویجت شما ذخیره شود.

اکنون می توانید برای مشاهده ابزارک فرم وب AWeber خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

AWeber signup form widget

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه ابزارک فرم وب AWeber را در وردپرس نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش مشترکین ایمیل در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-aweber-web-form-widget-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید