نحوه نصب وردپرس روی USB Stick با استفاده از XAMPP

اوایل ما نحوه نصب وردپرس در ویندوز و Mac . با این حال اخیراً یکی از کاربران ما س askedال کرده است که آیا امکان استفاده از همان نصب محلی وردپرس هم در محل کار و هم در خانه وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب وردپرس روی USB با استفاده از XAMPP را نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید از نصب محلی وردپرس خود در هر رایانه ای که دوست دارید استفاده کنید.

XAMPP یک بسته نرم افزاری است که شامل سرور وب Apache ، PHP ، MySQL و phpMyAdmin است. می توانید آن را روی سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس یا Mac خود نصب کنید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را بر روی درایو USB متصل به رایانه شخصی ویندوز نصب کنید ، اما بدون توجه به اینکه آن را نصب می کنید ، روش نصب تقریباً یکسان است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که XAMPP lite را بارگیری کنید. به صفحه بارگیری XAMPP بروید ، و سپس کلیک کنید در بارگیری بیشتر .

XAMPP download page

شما به وب سایت Sourceforge هدایت خواهید شد جایی که باید ابتدا بر روی XAMPP برای ویندوز کلیک کنید و سپس بر روی آخرین نسخه کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، لیستی از فایلهای موجود برای آن نسخه وجود دارد. به پایین پیمایش کنید و نسخه قابل حمل را با فرمت .exe پیدا کنید. برای شروع بارگیری ، روی نام پرونده کلیک کنید.

XAMPP portable version

هنگامی که فایل قابل حمل XAMPP را بارگیری کردید ، برای اجرای نصب باید روی پرونده دوبار کلیک کنید. در طول نصب از شما خواسته می شود مکانی را که می خواهید XAMPP را نصب کنید انتخاب کنید. باید روی نماد پوشه کلیک کنید و سپس درایو USB خود را انتخاب کنید.

Select your USB drive as the install destination

برای ادامه نصب بر روی next کلیک کنید. اکنون نصب کننده XAMPP را روی درایو USB شما نصب می کند. پس از نصب ، باید به درایو USB خود بروید و سپس پوشه XAMPP را باز کنید.

برای راه اندازی XAMPP ، باید xampp-control.exe را از درایو USB خود اجرا کنید. با این کار مرکز کنترل XAMPP ظاهر می شود که به این شکل است:

XAMPP Control Center

شما باید با کلیک بر روی دکمه شروع در کنار آنها ، وب سرور Apache و MySQL را شروع کنید. ویندوز فایروال از شما خواسته می شود و باید اجازه دسترسی به هر دو برنامه را بدهید.

اکنون یک مرورگر وب را باز کنید و http: // localhost / را در نوار آدرس تایپ کنید. با صفحه پاششی XAMPP استقبال خواهید شد. این بدان معنی است که شما با موفقیت XAMPP را روی درایو USB خود نصب کرده اید.

XAMPP successfully installed on a USB drive

نصب وردپرس روی USB Stick

تاکنون ، شما وب سرور Apache را با MySQL و PHP روی USB خود نصب کرده اید. مرحله بعدی نصب خود وردپرس است. نصب وردپرس در USB stick تفاوت چندانی با نصب آن روی رایانه Windows یا Mac ندارد.

ابتدا باید درایو USB خود را باز کرده و به پوشه htdocs در فهرست نصب XAMPP بروید. یک پوشه جدید در htdocs ایجاد کنید. این پوشه سایت محلی وردپرس شما خواهد بود. می توانید نام آن را هرچه دوست دارید بگذارید. به خاطر این آموزش اجازه دهید نام آن را site1 بگذاریم.

وردپرس برای اجرای به یک پایگاه داده MySQL نیاز دارد ، بنابراین شما باید یک پایگاه داده ایجاد کنید قبل از نصب برای ایجاد یک مورد ، باید مرورگر وب را باز کرده و در نوار آدرس http: // localhost / phpmyadmin را وارد کنید. با این کار phpMyAdmin باز می شود که یک نرم افزار مدیریت پایگاه داده وب است. بر روی پایگاه داده ها در بالای نوار منو کلیک کنید و سپس قبل از زدن دکمه ایجاد برای پایگاه داده خود یک نام تهیه کنید.

Creating database using phpMyAdmin

اکنون به وردپرس نیاز داریم. کافی است به WordPress.org مراجعه کرده و نسخه جدیدی از WordPress را در رایانه خود بارگیری کنید. فایل .zip بارگیری شده را در دسک تاپ خود استخراج کرده و آن را باز کنید.

اکنون باید محتویات پوشه wordpress را کپی کرده و در پوشه / htdocs / site1 درایو USB خود قرار دهید.

Copy paste WordPress files to your USB drive

پس از کپی کردن پرونده های وردپرس ، می توانید با دسترسی به سایت خود در http: // localhost / site1 در یک مرورگر وب ، نصب WordPress را اجرا کنید.

وردپرس به شما اطلاع می دهد که فایل پیکربندی وردپرس را پیدا نکرده است ، بنابراین باید با کلیک بر روی دکمه ایجاد یک پرونده پیکربندی یکی را ایجاد کنید.

WordPress installation: creating a configuration file

در صفحه بعد ، نام پایگاه داده ای را که قبلاً ایجاد کرده اید ، ارائه دهید. در قسمت نام کاربری باید root وارد کنید و قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. برای ادامه دکمه ارسال را بزنید.

Enter your database details

وردپرس اکنون سعی می کند به پایگاه داده شما متصل شود. پس از موفقیت ، پیام موفقیت را به شما نشان می دهد. برای ادامه بر روی دکمه اجرای نصب کلیک کنید.

Provide your site information

از شما خواسته می شود اطلاعات سایت خود را ارائه دهید و یک نام کاربری و رمز عبور مدیر ایجاد کنید. از این نام کاربری و رمز ورود مدیر برای ورود به قسمت مدیریت وردپرس استفاده خواهد شد. شما همچنین باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. در بخش حریم خصوصی می توانید کادر علامت به موتورهای جستجو اجازه دهید این سایت را فهرست بندی کنند را بردارید. پس از پایان کار ، دکمه نصب را در پایین فشار دهید.

این همه ، شما با موفقیت وردپرس را نصب کرده اید. اکنون می توانید برای ورود به سایت خود اقدام کرده و هر کاری که می خواهید انجام دهید. برای ایجاد یک سایت وردپرس دیگر در همان USB ، کافی است پوشه دیگری را در پوشه htdocs ایجاد کنید و مراحل را تکرار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند وردپرس را روی USB نصب کنید. اکنون می توانید این استیک USB را با خود ببرید. توجه داشته باشید که USB USB شما فقط با رایانه های Windows کار می کند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس ما. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-install-wordpress-on-a-usb-stick-using-xampp/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35