نحوه نصب وردپرس به زبانهای دیگر

آیا می خواهید از وردپرس به زبانهای دیگر استفاده کنید؟ وردپرس به طور کامل به بیش از 65 زبان ترجمه شده است و می تواند در زبان مادری شما استفاده شود. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب وردپرس به زبانهای دیگر را نشان خواهیم داد.

Installing and using WordPress in other languages

از آنجا که این یک آموزش جامع گام به گام است ، برای دسترسی به بخش مناسب ، از ناوبری زیر استفاده کنید.

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه نصب وردپرس به زبانهای دیگر ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

با این وجود اگر می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام نحوه نصب وردپرس به زبان های دیگر را دنبال کنید.

شروع کار با وردپرس به زبانهای دیگر h4>

به منظور شروع یک وبلاگ ، اولین چیزی که شما نیاز دارید این است که وردپرس میزبانی .

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس در جهان هستند. آنها همچنین به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

بعد از ثبت نام در یک میزبان وردپرس ، مرحله بعدی نصب وردپرس است. ما یک آموزش کامل گام به گام در مورد نحوه نصب وردپرس به درستی.

WordPress in German

انتخاب زبان هنگام نصب وردپرس h4>

وردپرس 4.0 آمد با پشتیبانی جدید و بهبود یافته بین المللی سازی. اکنون کاربران می توانند در هنگام نصب زبان برای وب سایت وردپرس خود انتخاب کنند.

WordPress allows you to select language during installation

این امر به ویژه در صورت نیاز به دستورالعمل نصب به زبان محلی خود بسیار مفید است. با این حال ، اگر در فرآیند نصب وردپرس زبان را انتخاب نکردید ، می توانید هر زمان بخواهید آن را تحت تنظیمات وردپرس تغییر دهید.

تغییر زبان در وردپرس h4>

وردپرس تغییر زبان در وب سایت خود را بسیار آسان می کند. در داشبورد WordPress خود به سادگی به تنظیمات »عمومی بروید و به پایین صفحه بروید. در آنجا گزینه انتخاب زبان سایت را مشاهده خواهید کرد.

Installing and changing language in WordPress settings

در حالی که وردپرس برای بیش از 162 زبان ترجمه دارد ، شما فقط قادر به دیدن زبانهایی هستید که به طور کامل ترجمه شده اند (62).

اگر زبان خود را در لیست نمی بینید ، به این معنی نیست که این زبان در دسترس نیست یا نمی توانید از آن استفاده کنید.

ما به شما نحوه نصب دستی بسته های زبان در وردپرس را نشان خواهیم داد.

نصب دستی فایلهای ترجمه وردپرس برای زبانهای دیگر h4>

وردپرس از سیستم gettext برای ترجمه ها (محلی سازی و بین المللی سازی) استفاده می کند. کاربران داوطلب از سراسر جهان برای ترجمه وردپرس به زبانهای خود از یک فایل الگوی اصلی .pot استفاده می کنند. این منجر به دو فایل برای هر زبان می شود. فایل قالب Object قابل حمل با پسوند .po ، و فایل Machine Object با پسوند .mo. شما برای زبان خود به یک فایل .mo نیاز خواهید داشت.

به تیم های ترجمه وردپرس بروید a > صفحه برای دیدن اینکه آیا ترجمه WordPress برای زبان شما موجود است یا خیر.

Finding your language files on WordPress Translators website

بعد ، روی مقدار درصد کلیک کنید تا وضعیت پیشرفت ترجمه را به زبان خود ببینید و سپس روی نسخه فعلی وردپرس کلیک کنید.

اکنون به GlotPress خواهید رسید که یک برنامه تحت وب است که توسط تیم WordPress برای مدیریت و ترجمه پروژه های WordPress استفاده می شود.

پس از ورود ، باید پایین بروید تا قسمت صادرات را ببینید. در لیست کشویی ، فهرست Object Message Message (.mo) را انتخاب کرده و سپس بر روی لینک Export کلیک کنید.

Exporting translations

فرآیند بالا را تکرار کرده و Portable Object Message Message (.po) را انتخاب کرده و سپس بر روی لینک Export کلیک کنید.

پس از بارگیری و باز کردن بسته زبان در رایانه ، باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP . پس از اتصال ، پرونده های زبان را در پوشه / wp-content / languages ​​ بارگذاری کنید.

پس از بارگذاری پرونده ، به قسمت مدیر وردپرس برگردید. به صفحه تنظیمات »عمومی بروید و به پایین پایین بروید و به گزینه زبان سایت بروید. اکنون می توانید زبانی را که تازه بارگذاری کرده اید انتخاب کنید زیرا زیر زبانهای نصب شده ظاهر می شود.

Installed languages

استفاده از رابط انگلیسی انگلیسی در وردپرس چند زبانه h4>

گاهی اوقات ممکن است بخواهید از وردپرس در حالی که رابط مدیر را به زبان انگلیسی نگه دارید ، به زبان دیگری استفاده کنید.

این امر به ویژه اگر مدیرانی دارید که با زبانهای نصب شده دیگر آشنایی ندارند یا به توسعه دهندگان دسترسی می دهید ، بسیار مفید است.

شما باید افزونه انگلیسی WordPress Admin . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این پلاگین یک تعویض کننده زبان را در نوار مدیر وردپرس اضافه می کند. هر کاربر به سادگی می تواند ماوس را به سوئیچر زبان منتقل کرده و زبان رابط مدیر را انتخاب کند.

Switch WordPress admin interface to English

برای دستورالعمل های دقیق تر ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه استفاده از مدیر انگلیسی وردپرس در سایت چند زبانه .

ایجاد یک وب سایت چند زبانه وردپرس h4>

وردپرس در زبانهای مختلف قابل استفاده است اما ایجاد محتوا به چند زبان به طور پیش فرض به راحتی قابل کنترل نیست.

خوشبختانه چندین افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی سایت های چند زبانه وردپرس را ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه ها به شما امکان می دهند به چندین زبان محتوا ایجاد کنید و تعویض زبان برای بازدید کنندگان وب سایت شما را آسان می کند.

ما توصیه می کنیم از WPML (چند زبان وردپرس) plugin. این افزونه پولی توسط هزاران وب سایت از سراسر جهان برای ایجاد وب سایت های چند زبانه کاربر پسند با وردپرس استفاده می شود.

Creating multilingual content in WordPress with WPML

به راهنمای ما در مورد چگونگی ایجاد یک سایت چند زبانه وردپرس با WPML برای دستورالعمل های دقیق.

اگر به دنبال راه حل رایگان هستید ، می توانید پرداخت پلاگین Polylang . نگاهی به راهنمای ما در ایجاد سایت وردپرس چند زبانه با Polylang .

به ترجمه وردپرس به زبان خود کمک کنید h4>

اگر ترجمه در دسترس برای WordPress را به زبان خود پیدا نکردید ، شاید بتوانید به ایجاد آن کمک کنید.

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که کاملاً داوطلبانه هدایت می شود. مشاهده کنید: چرا وردپرس رایگان است و چگونه درآمد کسب می کند؟

این بدان معنی است که تمام ترجمه های موجود که اکنون می بینید توسط کاربران داوطلب از سراسر جهان (دقیقاً مانند شما) ایجاد شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به وب سایت ترجمه وردپرس را بررسی کنید .

امیدواریم که این مقاله به شما در نصب وردپرس به زبانهای دیگر کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید به لیست 24 افزونه وردپرس باید برای همه وب سایت ها داشته باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-install-wordpress-in-other-languages/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35