نحوه نصب محلی وردپرس (ویندوز ، macOS ، لینوکس)

گاهی اوقات کار با وردپرس بر روی دستگاه محلی راحت تر است. با این حال ، اگر با نحوه نصب محلی وردپرس آشنا نیستید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این چیزی است که می توانید به تنهایی مدیریت کنید.

خبر خوب این است که نصب وردپرس به صورت محلی می تواند در چند مرحله ساده انجام شود. چه بخواهید ویژگی های جدید را امتحان کنید ، چه با پروژه های توسعه آزمایش کنید یا یک سایت وردپرس را قبل از فشار دادن مستقیم ایجاد کنید ، یک نصب محلی وردپرس می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

در این پست ، ما با استفاده از DesktopServer نحوه نصب WordPress به صورت محلی در Windows و Mac را به اشتراک خواهیم گذاشت. ، XAMPP ، WAMP ، یا MAMP .

بیایید شروع کنیم!

مقدمه ای برای نصب محلی وردپرس h2>

در Kinsta ، ما یک محیط صحنه سازی داریم که امکان توسعه و آزمایش آسان را فراهم می کند. با این وجود نصب وردپرس به صورت محلی مزایایی نیز دارد. به عنوان مثال ، شاید شما در سفر هستید و به Wi-Fi دسترسی ندارید. در این صورت ، برای ادامه کار ممکن است به نصب محلی نیاز داشته باشید.

علاوه بر این ، در مورد دستکاری پرونده ها و ویرایش محلی ، نصب محلی گاهی اوقات می تواند سریعتر باشد. برای راه اندازی آن معمولاً تنظیمات کمتری انجام می شود.

وقتی می خواهید وردپرس را به صورت محلی نصب کنید ، باید یک پشته AMP محلی بر روی دستگاه خود نصب کنید. در مورد وردپرس ، AMP مخفف Apache، MySQL، PHP است. اینها نرم افزارهای مورد نیاز برای تقلید از آنچه میزبان وردپرس مدیریت شده برای شما در وب سرور خود اجرا می کند ، هستند.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. رایج ترین گزینه ها شامل WAMP ، XAMPP و MAMP است. اینها ابزارهای خوبی هستند و ما شما را از طریق هر یک از آنها راهنمایی خواهیم کرد.

با این وجود ، آنها طراحی شده اند که با انواع نرم افزارها و ابزارهای دیگر کار می کنند و می توانند کمی منحنی یادگیری داشته باشند. بنابراین ، ما با معرفی DesktopServer که در واقع به طور خاص برای وردپرس به عنوان یک پشته AMP محلی طراحی و بهینه سازی شده است ، شروع خواهیم کرد.
وردپرس را با نصب محلی نزدیک خانه نگه دارید ? برای توییت کردن کلیک کنید DesktopServer یک محصول عالی وردپرس توسط ServerPress است ، که می تواند نصب وردپرس به صورت محلی را کامل کند نسیم:

desktopserver install wordpress locally

صفحه DesktopServer

با کلیک ساده یک دکمه می توانید نصب توسعه جدید را در عرض چند ثانیه راه اندازی کنید. این ابزار همچنین به طور کامل از چند سایت پشتیبانی می کند و WP-CLI ، و هم در ویندوز و هم روی Mac کار می کند.

سرورپرس هم نسخه رایگان دارد و هم نسخه ممتاز ، هزینه نسخه آخر 99.95 دلار در سال است. نسخه ممتاز شامل چند قابلیت پیشرفته است ، مانند:

  • پشتیبانی چند سایته
  • وارد کردن و صادر کردن نسخه های پشتیبان شخص ثالث
  • مستقر در سایت زنده خود
  • دور زدن پلاگین های ورود به سیستم

بسته به نیاز خود می توانید انتخاب کنید که کدام نسخه مناسب شما باشد. اگر فقط نیاز به آزمایش سریع دارید ، نسخه رایگان به خوبی کار می کند.

مرحله 1: DesktopServer را در رایانه خود بارگیری کنید h3>

برای نصب محلی وردپرس ، ابتدا باید DesktopServer را بارگیری کنید از وب سایت آن هم نسخه ویندوز وجود دارد و هم نسخه Mac. برای این مثال ، ما از نسخه ویندوز استفاده خواهیم کرد.

در وب سایت ، بر روی دکمه بارگیری رایگان در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید (یا اگر آنچه را ترجیح می دهید خرید حق بیمه کنید:

desktop server download

وب سایت سرورپرس

با این کار بارگیری فایل .zip در رایانه شما شروع می شود.

مرحله 2: نصب DesktopServer را راه اندازی کنید h3>

پس از بارگیری پرونده ، مرحله بعدی راه اندازی برنامه نصب DesktopServer است. قبل از انجام این کار ، فایلی را که بارگیری کرده اید از حالت فشرده خارج کنید. تکمیل این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

پس از پایان کار ، روی نصب DSL کلیک کنید:

desktop server installer

برنامه نصب DesktopServer

هنگام شروع برنامه ، از شما خواسته می شود که با دسترسی مدیر دوباره راه اندازی کنید. ادامه را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود که شرایط خدمات را بپذیرید و گزینه ای را برای نصب خود انتخاب کنید:

new desktopserver installation

پنجره نصب DesktopServer

نصب دسک تاپ جدید را انتخاب کرده و سپس بر روی ادامه کلیک کنید. مراحل نصب آغاز می شود که ممکن است کمی زمان ببرد.

وقتی کار تمام شد ، یک پنجره بازشو ارائه می دهد که به شما اطلاع می دهد کامل است. همچنین به شما می گوید که در فهرست رایانه خود کجا می توانید برنامه را پیدا کنید. بعد از اتمام کار ، روی پایان کلیک کنید

مرحله 3: افزونه ها را فعال کنید و خدمات Apache و MySQL را شروع کنید h3>

پس از نصب کامل ، می توانید تعداد زیادی افزونه توسعه دهنده مختلف را فعال کنید:

enable developer plugins

صفحه افزونه های توسعه دهنده DesktopServer

در اینجا خلاصه سریع افزونه های توسعه دهنده ای است که می توانید هنگام نصب وردپرس به صورت محلی استفاده کنید. ما افزونه های بای پس ورود و پلاگین های DS-CLI را بسیار توصیه می کنیم.

  • حالت هواپیما: هنگام بارگیری فایل های خارجی ، هنگام بارگیری محلی ، بارگیری را کنترل کنید.
  • بای پس ورود به سیستم: با انتخاب سریع هر یک از 100 نام کاربری اول در یک کامبوکس ، اجازه عبور از اعتبار ورود به سیستم را به توسعه دهنده می دهد.
  • Clean Import: Reset .htaccess ، حافظه پنهان را از میزبان های شخص ثالث پاک می کند
  • اشکال زدایی و ردیابی: نیروها WP_DEBUG = درست است و از بین پلت فرم استفاده می کنند / عبارات ردیابی زبان در PHP و JavaScript.
  • پشتیبانی Dreamweaver: ایجاد پرونده خودکار پروژه Dreamweaver و حالت WYSIWYG را هنگام کار روی پرونده های الگو و style.css فعال می کند.
  • DS-CLI: این یک رابط خط فرمان ، کراس پلت فرم پیشرفته برای توسعه دهندگان حرفه ای است. به شما امکان می دهد به راحتی از CLI ، آهنگساز ، Git ، و PHPUnit. NodeJS و NPM برای نصب GRUNT ، Gulp و سایر وابستگی های گره گنجانده شده است.
  • DS-Deploy: برای انتقال سایت از نصب محلی DesktopServer به سرور مستقیم استفاده می شود.
  • تبدیل خودکار InnoDB: تبدیل جداول یک سایت به InnoDB در ایجاد ، کپی ، انتقال و وارد کردن عملیات.
  • نوار رنگ سرپرست محلی: رنگ نوار مدیر را تغییر می دهد.
  • مشاهده صندوق پستی: مشاهده سریع و آفلاین توسعه دهنده خدمات تحویل نامه را فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید که برخی از این گزینه ها فقط با نسخه ممتاز در دسترس هستند. پس از پایان کار ، بعدی را انتخاب کنید. سپس از شما سوال می شود که آیا می خواهید خدمات وب و پایگاه داده را شروع کنید ، بنابراین دوباره بعدی را بزنید.

مرحله 4: ایجاد یک سایت توسعه جدید h3>

پس از فعال کردن افزونه ها و راه اندازی سرویس های وب و پایگاه داده ، دستور بعدی انتخاب ایجاد یک وب سایت توسعه جدید است:

create development website

گزینه ایجاد یک وب سایت توسعه جدید در DesktopServer

اینجا جایی است که برنامه WordPress را برای شما نصب می کند. شما باید نام سایت خود را که آدرس محلی آن نیز خواهد بود انتخاب کنید. ما خود را “testite” می نامیم ، بنابراین URL توسعه ما در دستگاه محلی ما “testite.dev” خواهد بود:

desktopserver test site

صفحه برای ایجاد نام سایت در DesktopServer

DesktopServer شما را قادر می سازد تا نقشه های مختلفی ایجاد کنید ، و این کار را تقریباً شبیه یک الگوی از پیش ساخته شده می کند. با این حال ، در مورد ما ، ما به سادگی یک نصب جدید می خواهیم.

DesktopServer همیشه آخرین نسخه وردپرس را به عنوان طرح پیش فرض در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که لازم نیست نگران بارگیری دستی آن از مخزن و جدا کردن آن باشید.

به طور پیش فرض ، ریشه سایت در پوشه My Documents شما قرار دارد. اگر از این کار راضی هستید ، می توانید آن را همانطور که هست بگذارید. با این حال ، برای سهولت در سازماندهی ، پوشه خود را به پوشه ای تغییر دادیم که در ریشه C ما ایجاد کرد: درایو به نام “wordpress”.

وقتی آماده شدید ، روی ایجاد کلیک کنید. سپس URL نصب وردپرس محلی خود را مشاهده خواهید کرد. برای اتمام نصب روی آن کلیک کنید.

مرحله 5: سایت وردپرس خود را نصب و پیکربندی کنید h3>

وقتی روی پیوندی که ما ذکر کردیم کلیک کنید ، سایت محلی وردپرس شما در یک برگه مرورگر باز می شود:

wordpress new site

صفحه جدید نصب وردپرس

بعد از اینکه زبان خود را انتخاب کردید ، مرحله بعدی دادن عنوان به سایت خود و انتخاب نام کاربری است (اگر بعداً سایت را فعال خواهید کرد ، از “مدیر” به عنوان نام کاربری استفاده نکنید ، که می توانید بیشتر بخوانید در راهنمای امنیتی وردپرس ) ، یک رمزعبور قوی و آدرس ایمیل شما:

new wordpress welcome

صفحه خوش آمدگویی از سایت جدید وردپرس

پس از پایان کار ، نصب وردپرس را انتخاب کنید. خودشه! شما فقط وردپرس را به صورت محلی نصب کرده اید و سایت شما فعال و فعال است. اکنون می توانید به نصب محلی خود مراجعه کرده و آزمایش خود را انجام دهید.

در مورد ما ، ما در نوار آدرس مرورگر خود به “testite.dev” خواهیم رفت. از آنجا که ما هنگام راه اندازی ویژگی افزونه بای پس ورود را انتخاب کرده ایم ، یک منوی کشویی وجود دارد که می توانیم سرپرست خود را انتخاب کنیم و به طور خودکار وارد سیستم شوید. بدیهی است که شما از این مورد در سایت تولیدی استفاده نخواهید کرد ، اما برای یک محیط توسعه بسیار مفید است.

نکات اضافی برای استفاده از DesktopServer برای نصب محلی وردپرس h3>

به دلیل نحوه مدیریت مجوزهای پرونده توسط ویندوز ، ممکن است هنگام ورود به سیستم پیام را مشاهده کنید یا نکنید درباره وردپرس به روز نمی شود :

wordpress update failed 768x84 1

به روزرسانی وردپرس پیام ناموفق

برای رفع این مشکل ، به سادگی خط فرمان را به عنوان مدیر باز کرده و دستور زیر را در پوشه دایرکتوری وردپرس خود اجرا کنید:

  ویژگی -s *. *  
lamp permissions wordpress 768x254 1

مجوزهای LAMP برای وردپرس

اگر در مورد چگونگی انجام این کار به راهنمایی یا دستورالعمل بیشتری نیاز دارید ، می توانید با جزئیات بیشتر در ServerPress بیشتر بیاموزید.

برای ایجاد سایت های اضافی وردپرس یا ویرایش آنها ، به سادگی پرونده DesktopServer.exe را دوباره راه اندازی کنید. می توانید خدمات را متوقف و راه اندازی مجدد کنید ، سایت های جدید ایجاد کنید ، آنها را ویرایش کنید ، آنها را صادر و وارد کنید و … برای دسترسی به phpMyAdmin

می توانید روی دکمه سایتها در پایین سمت چپ کلیک کنید:

desktopserver sites

دکمه ‘Sites’ در برنامه DesktopServer

همچنین می توانید “localhost” را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید. این باعث می شود رابط مدیر در localhost :

desktopserver localhost administrator

رابط مدیر DesktopServer localhost

در آنجا می توانید پیوندها را به تمام سایت های وردپرسی خود و همچنین پیوندهای داشبورد و پیوندهای phpMyAdmin را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه ، امکان راه اندازی WP-CLI (یا DS-CLI) با یک کلیک است. اگر در مراحل نصب بالا گزینه DS-CLI را انتخاب کرده باشید ، پیوندی برای آن در داشبورد شما وجود دارد. کافی است روی آن کلیک کنید و می توانید دستورات WP-CLI را شلیک کنید.

DesktopServer همچنین دارای یک ویژگی صادرات است که به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را مستقیماً به یک سایت زنده یا پرونده .zip صادر کنید. توجه داشته باشید که برای این کار به نسخه برتر نیاز دارید.

نحوه نصب وردپرس به صورت محلی در ویندوز با استفاده از WAMP

اگر می خواهید وردپرس را به صورت محلی روی رایانه ویندوز نصب کنید ، می توانید این کار را با WampServer ، معروف به WAMP نیز انجام دهید. WAMP نرم افزاری است که بصورت بسته بندی شده وب سرور Apache ، PHP و MySQL مخصوص دستگاههای Windows است. بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آن برای نصب محلی وردپرس بیندازیم.

مرحله 1: WAMP را در رایانه خود بارگیری و نصب کنید h3>

اولین مرحله بارگیری و نصب نرم افزار WAMP بر روی رایانه است. می توانید این کار را با مراجعه به وب سایت WampServer و انتخاب شروع استفاده WampServer :

wampserver website

وب سایت WampServer

با این کار شما به طور خودکار به قسمت بارگیری های سایت می روید ، در آنجا دو نسخه برای انتخاب خواهید داشت: WampServer 32 bit و WampServer 64 bit. موردی را که برای سیستم عامل شما توصیه می شود انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که سیستم عامل شما 32 بیتی است یا 64 بیتی ، می توانید با رفتن به تنظیمات> درباره این اطلاعات را پیدا کنید:

device specifications

صفحه مشخصات دستگاه در ویندوز

در بخش مشخصات دستگاه می توانید نوع سیستم عامل خود را پیدا کنید.

مرحله 2: برای شروع نصب ، پرونده Wampserver.exe را اجرا کنید h3>

بعد از بارگیری نرم افزار ، روی فایل کلیک کنید تا نصب کننده اجرا شود. این ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد.

همچنین توجه داشته باشید که این پرونده از کجا بارگیری شده است ، زیرا بعداً باید دوباره آن را مرور کنید:

wamp setup

پنجره تنظیم Wamp

برای تکمیل مراحل نصب ، از شما یک سری دستورالعمل ها روی صفحه خواسته می شود.

در طی این فرآیند ، از شما خواسته می شود یک مرورگر وب را تعریف کنید. با رفتن به Program Files رایانه خود همیشه می توانید این گزینه را به مرورگری که ترجیح می دهید تغییر دهید

مرحله 3: یک پایگاه داده MySQL جدید ایجاد کنید h3>

مرحله بعدی ایجاد یک پایگاه داده MySQL خالی است. بعد از راه اندازی WAMP ، یک نماد سبز در گوشه سمت راست پایین صفحه وجود دارد.

بر روی نماد کلیک کنید ، سپس phpMyAdmin را دنبال کنید. با این کار شما به طور خودکار به صفحه ورود به سیستم مرورگر خود می روید:

phpmyadmin login

صفحه ورود phpMyAdmin

در قسمت نام کاربری ، “root” را وارد کنید ، قسمت رمز عبور را خالی بگذارید و سپس دکمه رفتن را انتخاب کنید. بعد ، روی پایگاه داده کلیک کنید:

phpmyadmin databases

صفحه پایگاه داده های phpMyAdmin

در بخش ایجاد پایگاه داده باید پایگاه داده جدید خود را نام ببرید. بعد ، روی ایجاد کلیک کنید. خودشه. اکنون پایگاه داده خود را تنظیم کرده اید.

مرحله 4: نصب وردپرس و استخراج فایلها h3>

پس از ایجاد پایگاه داده خود ، مرحله بعدی نصب وردپرس به صورت محلی است. برای انجام این کار ، به WordPress.org مراجعه کرده و بر روی دریافت وردپرس کلیک کنید و به دنبال آن بارگیری وردپرس :

Download WordPress

صفحه بارگیری در WordPress.org

با این کار یک فایل .zip در رایانه شما بارگیری می شود. مرحله بعدی استخراج پرونده ها است. روی پوشه کلیک کرده و استخراج همه

را انتخاب کنید

پس از اتمام کار ، روی پوشه کلیک راست کرده و کپی را انتخاب کنید. به پوشه موجود در رایانه خود که در آن WAMP را بارگیری کرده اید بروید و پوشه “wordpress” را در آن فهرست وارد کنید.

در صورت تمایل ، می توانید پوشه “wordpress” را نیز تغییر دهید. نام پوشه URL نصب وردپرس محلی شما خواهد بود. برای این آموزش ، نام خود را به “mytestsite” تغییر می دهیم.

مرحله 5: از سایت محلی وردپرس خود در مرورگر وب خود بازدید کنید h3>

مرورگر وب خود را باز کرده و در نوار جستجو “http: // localhost / mytestsite /” تایپ کنید. البته “mytestsite” را با هر پوشه ای که “wordpress” خود نامگذاری کرده اید جایگزین کنید.

سپس این نرم افزار مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای راه اندازی نصب وردپرس برای شما ارائه می دهد. شما یک زبان را انتخاب می کنید و اطلاعات پایگاه داده را مرور می کنید (همان مجموعه مراحل ما در بخش قبلی بحث کردیم). بعد از اتمام کار ، روی بگذارید برویم کلیک کنید:

wordpress setup

صفحه جزئیات پایگاه داده نصب جدید وردپرس

در صفحه بعدی ، اطلاعات پایگاه داده خود را وارد خواهید کرد. این نام همان چیزی است که شما پایگاه داده خود را نامیده اید ، نام کاربری “root” است و می توانید قسمت رمز عبور را خالی بگذارید.

بعد ، روی دکمه اجرای نصب کلیک کنید.

همین!

20.791-32.161 39.308-52.628 54.253z “/>

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/install-wordpress-locally/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35