نحوه نصب قالب کودک وردپرس

آیا می خواهید یک تم کودک را در سایت وردپرس خود نصب کنید؟ مضامین کودک برای شخصی سازی عالی هستند زیرا به شما امکان می دهند از ویژگی های قدرتمند موضوع یا چارچوب والدین استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک موضوع کودک را به راحتی در وردپرس نصب کنید.

How to Install a WordPress Child Theme

قالب کودک وردپرس چیست؟ h4>

مضامین کودک وردپرس به یک موضوع والدین یا چارچوب مضامین کودک همه ویژگی ها و شکل ظاهری مضمون والدین خود را وام می گیرند و می توانند بدون لمس کد مضمون مادری ، آنها را تغییر دهند.

بیشتر رایگان و تم های برتر وردپرس گزینه های سفارشی سازی زیادی دارند. با این حال ، گاهی اوقات هنوز هم ممکن است نیاز به عنوان کد را به طرح زمینه خود اضافه کنید .

اگر کدی را مستقیماً به پرونده های طرح زمینه خود اضافه کنید ، با به روزرسانی طرح زمینه ، تغییرات شما رونویسی می شوند. مضامین کودک با اجازه دادن به شما می توانید سفارشی سازی های خود را در مضامین کودک اضافه کنید ، این مشکل را حل می کند. به این ترتیب وقتی موضوع والد را به روز می کنید ، تمام تغییرات شما دست نخورده باقی می مانند.

مضامین کودک بیشتر با چارچوب های قالب وردپرس استفاده می شود. این چارچوب ها مضامین اصلی والدی هستند که پایه محکمی را برای توسعه دهندگان تم ارائه می دهند.

Genesis یکی از این موارد است چارچوب تم محبوب تعداد زیادی مضمون کودک برای Genesis در دسترس است که می توانید از تهیه کنید استودیو پرس .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات کودک وردپرس ، توصیه می کنیم مقاله ما را در عنوان قالب کودک وردپرس چیست؟ جوانب مثبت ، منفی و موارد دیگر .

آیا می خواهید قالب وردپرس خود را با تم کودکانه خود تنظیم کنید؟ دستورالعمل های راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد طرح زمینه کودک وردپرس .

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به چگونگی نصب آسان قالب کودک وردپرس بیندازیم.

مرحله 1. نصب قالب کودک وردپرس h4>

نصب قالب کودک وردپرس تفاوتی با نصب هر قالب وردپرس دیگر .

در داخل قسمت سرپرست وردپرس خود ، به صفحه ظاهر “موضوعات بروید و روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

Add new WordPress theme

برای نصب قالب وردپرس خود دو روش وجود دارد.

روش 1: اگر طرح زمینه کودک شما به عنوان یک تم رایگان در فهرست قالب WordPress.org در دسترس است ، می توانید با تایپ نام آن در جعبه جستجو ، آن را جستجو کنید.

Searching for a free WordPress child theme

از نتایج جستجو ، موس را به سمت موضوعی که به دنبال آن بودید ببرید و سپس روی دکمه Install کلیک کنید.

اکنون وردپرس طرح زمینه کودک شما را بارگیری و نصب می کند.

همچنین به دنبال مضمون مورد نیاز والدین خواهد بود. اگر طرح زمینه والد نیز در فهرست قالب WordPress.org موجود باشد ، به طور خودکار آن را برای شما نصب می کند.

روش 2: اگر طرح زمینه کودک شما به عنوان یک فایل zip ارائه شده است ، پس باید روی دکمه “بارگذاری موضوع” کلیک کنید. این گزینه آپلود موضوع را به شما نشان می دهد.

Upload your child theme's zip file

برای انتخاب فایل zip موضوع از رایانه خود بر روی گزینه پرونده کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “اکنون نصب شود” کلیک کنید.

اکنون وردپرس فایل zip قالب را از رایانه شما بارگذاری کرده و آن را نصب می کند. همچنین بررسی خواهد کرد که آیا موضوع اصلی نصب شده است. اگر طرح زمینه والد از فهرست قالب WordPress.org در دسترس باشد ، سعی در نصب آن دارد. در غیر این صورت ، به شما اطلاع می دهد که باید موضوع والدین را به صورت دستی نصب کنید.

Installing child theme alone

مرحله 2. نصب قالب والد وردپرس h4>

اگر وردپرس در فهرست زمینه WordPress.org موجود باشد ، به طور خودکار سعی در نصب آن دارد. اگر نتواند مضمون والدین را نصب کند ، دیگر نمی توانید مضمون کودک را فعال کنید. این موضوع کودک شما را به عنوان شکسته در صفحه تم ها نشان می دهد.

Broken child theme

در اینجا نحوه نصب طرح زمینه والد خود آورده شده است. ابتدا به وب سایت طرح زمینه والدین خود بروید و فایل zip موضوع را بارگیری کنید.

اکنون به صفحه ظاهر »مضامین بروید و روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

Add new WordPress theme

روی دکمه “بارگذاری موضوع” کلیک کنید. این گزینه آپلود طرح زمینه را به شما نشان می دهد.

برای انتخاب فایل zip طرح زمینه از رایانه خود بر روی دکمه Choose file کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “Install Now” کلیک کنید.

Upload your parent theme's zip file

پس از نصب مضامین والدین و کودک ، می توانید طرح زمینه کودک را فعال کرده و فعال کنید.

توجه : به خاطر داشته باشید که برای استفاده از طرح زمینه کودک نیازی به فعال کردن موضوع والدین نیست.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک قالب کودک وردپرس را نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان نحوه یافتن پرونده هایی برای ویرایش در قالب وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-install-a-wordpress-child-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید