نحوه مرتب سازی مجدد نظرات در وردپرس – نمایش جدیدترین موارد در بالا

تنظیم مجدد نظرات برای نمایش آخرین مورد در بالا ، در حال تبدیل شدن به روند جدیدی است که بیشتر و بیشتر وبلاگ نویسان برتر در سایت خود اجرا می کنند. اگر وبلاگ شما با کاربر تعامل زیادی دارد ، این گزینه باید انتخاب شما باشد زیرا اغلب نظرات اخیر در آخرین صفحه ها یا در پایین صفحه قرار می گیرند. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید نظرات خود را مرتب کرده و آخرین مورد را در بالا نمایش دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش پیش فرض h4>

به سادگی به تنظیمات »بحث بروید. در بخش سایر تنظیمات نظر این گزینه را پیدا خواهید کرد ، نظرات باید با نظرات قدیمی در بالای هر صفحه نمایش داده شوند . روی منوی کشویی کلیک کرده و Newer را انتخاب کنید. برای ذخیره تنظیمات ، باید روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین صفحه کلیک کنید.

Display newer comments on top in WordPress

این همه ، وردپرس اکنون آخرین نظرات را در بالا نمایش می دهد.

روش جایگزین h4>

اگر به دلایلی روش پیش فرض برای شما کارساز نیست ، می توانید این مورد را امتحان کنید. نگران نباشید ، این کد را در functions.php خود اضافه کنید پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .

عملکرد wpb_reverse_comments ($ نظر) {
بازگشت array_reverse ($ نظر)؛
}
add_filter ('comments_array'، 'wpb_reverse_comments')؛

این کد از فیلتر comments_array برای برگرداندن نمایش نظرات در سایت وردپرس شما استفاده می کند.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نظرات را در WordPress مرتب کنید تا جدیدترین مطلب را در بالا نمایش دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-rearrange-comments-in-wordpress-display-the-most-recent-one-on-top/.

دیدگاهتان را بنویسید