نحوه مدیریت صفحات در وردپرس با استفاده از Advanced Page Manager

اغلب کاربران عمدتا از صفحات برای ساخت سایت های وردپرسی خود استفاده می کنند (به تفاوت بین پست ها و صفحات در وردپرس). این به آنها اجازه می دهد تا یک سایت ثابت با صفحه وبلاگ اختیاری . با این وجود ، مدیریت صفحات با استفاده از رابط پیش فرض در سایت بزرگتر دشوارتر می شود. در این مقاله ، ما نحوه مدیریت صفحات در وردپرس را با استفاده از Advanced Page Manager به شما نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Advanced Page Manager. افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. کافی است به صفحات چیست بروید و افزونه را مشاهده کنید.

Pages screen after activating Advanced Page Manager

Advanced Page Manager صفحه پیش فرض Pages را تغییر می دهد تا از این طریق برای سایت های دارای صفحات زیاد قدرتمندتر شود. این از یک Ajax رابط کاربری مستقر برای انجام کارهای مدیریت صفحه بدون بارگیری مجدد صفحه .

پیوندهای مدیریتی را در زیر هر صفحه مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد سریع اقدامات مختلف را بدون بارگیری مجدد صفحه انجام دهید.

همچنین صفحات منتشر شده و منتشر نشده وضعیت صفحات را به آنلاین و آفلاین تغییر می دهد. با کلیک بر روی پیوند انتشار در زیر یک صفحه ، وضعیت آن به حالت آنلاین تغییر می کند.

مدیریت صفحات والدین و کودکان نیز آسان تر می شود. برای تغییر موقعیت آن ، کافی است روی پیوند انتقال در زیر یک صفحه کلیک کنید. برای جلوی سایت خود ، به آموزش ما در مورد نحوه نمایش لیست صفحات کودک برای صفحه والد در وردپرس.

Moving pages and managing child pages

همچنین متوجه خواهید شد که به جای دکمه افزودن جدید در بالای صفحه Pages ، اکنون یک دکمه افزودن جدید در کنار هر صفحه وجود دارد. با کلیک بر روی دکمه ، می توانید صفحه جدیدی را قبل ، بعد یا به عنوان زیر صفحه یک صفحه خاص اضافه کنید. همچنین می توانید تعداد صفحاتی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد چندین صفحه را همزمان اضافه کنید.

Adding pages in Advanced Page Manager

امیدواریم این مقاله به شما در مدیریت کارآمد صفحات در سایت وردپرس کمک کرده باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-manage-pages-in-wordpress-using-advanced-page-manager/.

دیدگاهتان را بنویسید