نحوه مدیریت تبلیغات در وردپرس با افزونه Adsanity

تبلیغات منبع درآمد اصلی بسیاری از وبلاگ نویسان است. افزودن Google Adsense یا کد تبلیغاتی دیگر به وردپرس کار چندان آسانی نیست. ناگفته نماند ، مدیریت منابع مختلف تبلیغات حتی می تواند کثیف تر باشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه مدیریت تبلیغات در وردپرس با پلاگین Adsanity را نشان خواهیم داد.

چرا باید از Adsanity استفاده کنید؟ h4>

Adsanity کار را برای شما آسان تر می کند با استفاده از رابط آشنای وردپرس ، تمام تبلیغات خود را مدیریت کنید.

چه بخواهید تبلیغی به صورت محلی ایجاد کنید و چه از یک شبکه تبلیغاتی خارجی مانند Google Adsense ، قرار دادن تبلیغات در وب سایت شما با استفاده ساده تر ابزارکها و داخلی ویرایشگر بصری .

اگر فکر می کنید سایر راه حل های تبلیغاتی برای وردپرس کاملاً پیچیده است ، Adsanity برای شما مناسب است. این نرم افزار برای مبتدیان مناسب است و در هیچ ویژگی سازش نمی کند.

نحوه ایجاد تبلیغات در Adsanity

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه Adsanity . پس از فعال سازی ، برای ایجاد اولین تبلیغ به سادگی به Adsanity »ایجاد تبلیغ بروید.

Create new ad screen in Adsanity

شما می توانید یک تبلیغ محلی ایجاد کنید که در سایت شما میزبانی شود یا می توانید یک تبلیغ ارائه شده توسط یک شبکه تبلیغات خارجی ایجاد کنید.

می توانید با ارائه عنوان برای تبلیغ خود شروع کنید. از این عنوان برای شناسایی آن واحد تبلیغات داخلی استفاده خواهد شد. بعد ، باید اندازه تبلیغ را انتخاب کنید.

اگر تبلیغ محلی است ، می توانید یک تصویر بنر اضافه کنید. در غیر این صورت ، می توانید کد آگهی را که از شبکه تبلیغات خود دریافت کرده اید ، جای گذاری کنید.

همچنین می توانید با ایجاد گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات را با هم گروه کنید. این گروه های تبلیغاتی را می توان در ستون های فرعی و پست ها وارد کرد. می توانید تعداد تبلیغات را برای نمایش ستون و انتخاب ستون انتخاب کنید. این مورد به ویژه هنگامی مفید است که می خواهید دسته ای از تبلیغات کوچکتر را در نوار کناری خود نمایش دهید.

در آخر ، برای ذخیره تبلیغ خود بر روی دکمه انتشار کلیک کنید.

Adsanity همچنین به شما امکان می دهد تاریخ انقضا برای تبلیغات خود را تعیین کنید. کافی است روی پیوند ویرایش در جعبه متا انتشار کلیک کنید و تاریخ انقضا را تعیین کنید.

Setting an expiration date for the ad

نمایش آگهی در سایت شما h4>

Adsanity به شما امکان می دهد تبلیغات خود را با استفاده از ابزارک های Adsanity به هر قسمت آماده ویجت یا نوار کناری اضافه کنید.

Displaying ads using Adsanity Widgets in WordPress

همچنین می توانید تبلیغات خود را در پست و صفحات . به سادگی یک پست را ویرایش کنید ، و دکمه های Adsanity را در ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد.

Inserting ads into your WordPress posts and pages

همچنین می توانید با مراجعه به Adsanity » آمار . این نمودار نمودار عملکرد تبلیغات شما را از طریق سایت نشان می دهد. می توانید از این آمار برای بهبود استراتژی کسب درآمد خود استفاده کنید.

Ad stats in Adsanity

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه مدیریت تبلیغات در وردپرس را با استفاده از Adsanity بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه افزودن پیوندهای وابسته در وردپرس با استفاده از وابستگان Thirsty .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-manage-ads-in-wordpress-with-adsanity-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید