نحوه محدود کردن دسترسی سایت وردپرس توسط کاربران IP یا ورود به سیستم

شما در شرف راه اندازی یک محصول جدید هستید و با استفاده از پلت فرم محبوب وب انتشارات جهان ، وردپرس ، وب سایتی عالی برای آن ایجاد کرده اید. شما می خواهید آن را به صورت زنده در دامنه و میزبانی خود آزمایش کنید ، اما هنوز آماده نیستید که آن را عمومی کنید. پیش از این در مقاله دیگری درباره نحوه محافظت با رمز عبور از وردپرس بدون ثبت نام کاربر . در مورد محدود کردن دسترسی به یک سایت برای بازدیدکنندگانی که به آدرسهای IP وارد شده یا مجاز هستند چطور؟ در این مقاله ما به شما نحوه محدود کردن دسترسی سایت وردپرس توسط IP یا ورود به سیستم در کاربران را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی دسترسی به سایت محدود . پس از فعال کردن افزونه ، به تنظیمات »خواندن بروید. به پایین بروید و گزینه هایی برای پیکربندی دسترسی محدود را مشاهده خواهید کرد.

Restricting access to a site for logged in users or specific IP address

با استفاده از افزونه دسترسی محدود به سایت ، می توانید دسترسی به سایت وردپرس را فقط برای کاربران وارد شده یا برای افرادی که آدرس IP مشخصی دارند محدود کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید کاربران بدون دسترسی به سایت را با ارسال آنها به صفحه ورود ، هدایت مجدد به آدرس وب دیگر ، نمایش پیام پیکربندی به آنها ، یا حتی هدایت مجدد آنها به صفحه خاصی (که به زودی صفحه) شما ایجاد کرده اید ، هدایت کنید. در همین سایت اگر می خواهید چندین کارمند در دفتر بدون نیاز به ثبت نام به عنوان کاربر ، به پروژه توسعه دسترسی داشته باشند ، ویژگی محدود کردن با IP بسیار مفید است.

این افزونه می تواند برای آزمایش بتا سایت شما قبل از عرضه محصول بسیار مفید باشد. همچنین برای ایجاد وبلاگ های خصوصی فقط برای دوستان و خانواده خوب است. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا پروژه های خود را به طور مجزا اجرا کنید. آیا روش های دیگری دارید که برای محدود کردن دسترسی سایت وردپرس استفاده کرده اید؟ آن را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-restrict-wordpress-site-access-by-ip-or-logged-in-users/.

دیدگاهتان را بنویسید