نحوه متوقف کردن هرزنامه ثبت نام وردپرس (پلاگین ها و تاکتیک ها)

سعی در جلوگیری از هرزنامه ثبت نام وردپرس در سایت خود دارید؟

به دلیل محبوبیت بسیار زیاد WordPress ، این یک هدف آبدار برای اسپمرهای سراسر جهان است. آنها ممکن است فقط در تلاش برای سوit استفاده از سایت شما و دسترسی به آن باشند. یا ممکن است بخواهند به عنوان اسپم انجمن شما با موضوعات هرزنامه ، انجمن شما را هرزنامه کنند.

اگر اجازه ثبت نام عمومی در سایت وردپرس خود را بدهید ، مطمئناً با ثبت نام هرزنامه به نوعی یا اشکال دیگر روبرو خواهید شد.

در این پست ، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از مخلوطی از ویژگی های داخلی وردپرس و افزونه های رایگان ، ثبت نام هرزنامه را کاهش دهید.

فرایند ثبت نام پیش فرض وردپرس h2>

قبل از اینکه به این روش ها برویم ، بیایید به طور خلاصه در مورد روند ثبت نام پیش فرض وردپرس بحث کنیم.

اگر اجازه ثبت نام عمومی در سایت خود را دارید ، صفحه ثبت نام پیش فرض وردپرس در https://yoursite.com/wp-login.php؟action=register:

واقع شده است

The default WordPress registration form

فرم ثبت نام پیش فرض وردپرس

همانطور که مشاهده می کنید ، بازیگران مخرب یا ربات ها مانع ایجاد هرزنامه نمی شوند.

ربات ها می توانند با افزودن فرمول مشابه به هر دامنه وردپرس مستقیماً به صفحه ثبت نام شما بروند و هیچ چیز وجود ندارد برای جلوگیری از پر کردن قسمتهای فرم.
اجازه ندهید سایت شما یک سایت باشد هدف برای ثبت نام هرزنامه ? این راهنما کلید متوقف کردن اسپمرها قبل از شروع آنها است ⬇️ برای توییت کلیک کنید دهانه>

نحوه متوقف کردن هرزنامه ثبت نام وردپرس h2>

چندین استراتژی مختلف وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از هرزنامه ثبت نام در وردپرس استفاده کنید. بسته به نیاز سایت و شدت مشکل شما ، ممکن است لازم باشد فقط یکی از این راهکارها را پیاده سازی کنید یا لازم است چندین روش برای جلوگیری از هرزنامه را امتحان کنید.

در اینجا لیست کامل استراتژی ها وجود دارد:

ثبت نام وردپرس را به طور کامل غیرفعال کنید h3>

اولاً ، اگر به ثبت نام عمومی در سایت وردپرس خود نیازی ندارید ، بهتر است فقط به جای تلاش برای مبارزه با ثبت نام هرزنامه ، ثبت نام را کاملاً غیرفعال کنید.

حتی اگر لازم است در سایت خود حساب کاربری به دیگران بدهید ، لزوماً به این معنی نیست که باید ثبت نام عمومی را فعال کنید. به عنوان مثال ، اگر فقط به تعداد کمی از افراد برای داشتن حساب های خود نیاز دارید ، می توانید به صورت دستی حساب ایجاد کنید برای آنها به جای اینکه به آنها اجازه دهید خودشان ثبت نام کنند

برای غیرفعال کردن کامل ثبت نام کاربر در وردپرس ، به تنظیمات → عمومی بروید و مطمئن شوید که کادر هر کسی می تواند ثبت نام کند برداشته نشده است : / p>

How to disable WordPress registration

نحوه غیرفعال کردن ثبت نام وردپرس div >

پس از غیرفعال کردن ثبت نام ، هر کسی که بخواهد از صفحه ثبت نام پیش فرض شما بازدید کند این پیام را مشاهده می کند:

An example of disabled registration

نمونه ای از ثبت نام غیرفعال

CAPTCHA را به فرم ثبت نام خود اضافه کنید h3>

راه دیگر برای جلوگیری از هرزنامه ثبت نام کاربر ، افزودن CAPTCHA به فرم پیش فرض ثبت نام وردپرس است.

انواع مختلفی از CAPTCHA وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما اکثر افراد خدمات reCAPTCHA Google را بسیار کاربر پسند می دانند (همچنین به عنوان No CAPTCHA reCAPTCHA نیز شناخته می شود). هدف این است که برای بیشتر بازدیدکنندگان قانونی انسان قابل مشاهده نیست ، در حالی که هنوز یک آزمایش CAPTCHA را برای بازدیدکنندگان نشان می دهد که احتمال دارد ربات ها باشد.

برای افزودن NoCAPTCHA reCAPTCHA به فرم ثبت نام وردپرس خود ، می توانید از پلاگین پیشرفته noCaptcha و Captcha (v2 و v3) نامرئی.

برای راه اندازی افزونه ، ابتدا باید reCAPTCHA رایگان ایجاد کنید کلید API از Google – که فقط شامل ورود به وب سایت شما و انتخاب کدام نوع reCAPTCHA را استفاده کنید :

Generating reCAPTCHA API key

تولید کلید API reCAPTCHA div >

سپس ، برای تنظیم افزونه می توانید به تنظیمات → Advanced noCaptcha & captcha invisible بروید:

  • نسخه را انتخاب کنید ( اطمینان حاصل کنید که این با آنچه هنگام ایجاد کلید API خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد ).
  • کلید سایت و کلید مخفی خود را اضافه کنید ( بعد از ارسال فرم از تصویر قبلی ، Google این موارد را به شما می دهد ).
  • مکان فعال کردن CAPTCHA خود را انتخاب کنید. فراتر از فرم ثبت نام ، می توانید آن را برای قسمتهای دیگر سایت خود مانند فرم ورود خود نیز فعال کنید.
How to set up WordPress reCAPTCHA

نحوه راه اندازی وردپرس reCAPTCHA

پس از ذخیره تغییرات ، باید فرم CAPTCHA خود را در صفحه ثبت نام خود مشاهده کنید (مگر اینکه روش نامرئی انتخاب کنید ، در این صورت فقط برای ربات های مشکوک قابل مشاهده است):

An example of reCAPTCHA on default registration form

نمونه ای از reCAPTCHA در فرم ثبت نام پیش فرض

از یک افزونه اختصاصی ثبت نام وردپرس برای هرزنامه استفاده کنید h3>

برخی از افزونه های ضد هرزنامه وردپرس همه منظوره می توانند به جلوگیری از هرزنامه ثبت نام وردپرس و همچنین هرزنامه در مناطق دیگر مانند بخش نظرات شما یا ارسال مطالب کمک کنند.

متأسفانه ، محبوب افزونه Akismet نظر هرزنامه از Automattic برای هرزنامه ثبت نام کار نمی کند ، اما برخی از گزینه های معروف دیگر که هرزنامه را مسدود می کنند عبارتند از:

باز هم ، این افزونه ها فقط به ثبت نام هرزنامه محدود نمی شوند ، اما به شما کمک می کنند تا ثبت نام هرزنامه را به عنوان بخشی از تلاش های کلی ضد هرزنامه آنها مسدود کنید.

برای کاربران جدید به تأیید مدیر نیاز دارید h3>

اگر فراتر از خود حساب های هرزنامه هستید ، نگران کاری هستید که افراد پس از ثبت نام انجام می دهند ، یک استراتژی خوب دیگر نیاز به تأیید مدیر برای کاربران جدید است.

به عنوان مثال ، اگر نگران اسپم شدن افراد هستید انجمن bbPress خود یا انجمن BuddyPress ، نیاز به تأیید مدیر به شما امکان می دهد از چنین شرایطی جلوگیری کنید.

این یک ترکیب خوب با CAPTCHA یا یک استراتژی دیگر است: CAPTCHA هرزنامه خودکار سطح پایین را فیلتر می کند و می توانید برای گرفتن سایر موارد از تأیید دستی استفاده کنید.

با این وجود ، اگر تعداد زیادی ثبت نام هرزنامه دارید و سعی می کنید این استراتژی را به تنهایی اجرا کنید ، ممکن است در تلاش برای مرتب سازی بر روی تمام ثبت نام ها ، احساس خستگی کرده باشید.

برای نیاز به تأیید سرپرست برای کاربران جدید ، می توانید از رایگان استفاده کنید افزونه کاربر تأیید WP .

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، بلافاصله شروع به کار می کند. همه کاربران موجود شما قبلاً تأیید خواهند شد (برای جلوگیری از بروز مشکل).

با این وجود ، کاربران جدید به تأیید دستی احتیاج دارند که می توانید از قسمت کاربران موجود در داشبورد وردپرس خود انجام دهید:

Approving users with WP Approve User plugin

تأیید کاربران با افزونه WP تأیید کاربر

شما همچنین می توانید ایمیل ها را برای زمانی که کاربر است ارسال و سفارشی کنید:

با مراجعه به تنظیمات → تأیید کاربر می توانید این ایمیل ها را فعال کرده و محتوای آنها را سفارشی کنید

آدرسهای IP مخرب را مسدود کنید h3>

اگر قسمت عمده نامه هرزنامه ثبت نام شما از همان آدرس های IP است ، می توانید تعداد موارد زیر را کاهش دهید این مشکل از طریق مسدود کردن آدرسهای IP از طریق دسترسی به سایت شما است.

اگر در Kinsta میزبان هستید ، ما ابزاری را برای رد کردن IP در داشبورد Kinsta ارائه می دهیم . برای دسترسی به آن ، سایتی را که با مشکل روبرو هستید باز کنید و گزینه انکار IP را در نوار کناری داشبورد سایت انتخاب کنید:

اکثر میزبانان cPanel نیز باید یک ابزار مسدود کننده IP به شما بدهند.

URL ثبت نام وردپرس را تغییر دهید h3>

اگر می خواهید “امنیت ناشناخته” را به صفحه ثبت نام خود اضافه کنید و میزان ترافیک پایین ربات را کاهش دهید ، می توانید آدرس URL صفحه ثبت نام خود را به دور از پیش فرضی که همه سایت های وردپرس از آن استفاده می کنند تغییر دهید.

صفحه ثبت نام در واقع بخشی از صفحه ورود وردپرس است ، بنابراین می توانید این کار را با هر پلاگین انجام دهید. که به شما امکان می دهد URL ورود به سیستم WordPress را تغییر دهید.

گزینه خوب افزونه WPS Hide ورود به سیستم رایگان .

پس از نصب افزونه ، به تنظیمات → WPS پنهان کردن ورود بروید تا URL جدید خود را وارد کنید. همچنین می توانید URL پیش فرض را به صفحه دیگری هدایت کنید ، مانند صفحه 404:

How to change WordPress registration URL

نحوه تغییر URL ثبت نام وردپرس

به عنوان مثال ، اگر URL ورود به سیستم خود را به Yourite.com/sneakylogin تغییر دهید ، صفحه ثبت نام پیش فرض دیگر کار نمی کند. صفحه جدید ثبت نام شما iteite.com/sneakylogin/؟action=register است.

از افزونه فرم ثبت نام وردپرس سفارشی استفاده کنید h3>

یکی دیگر از گزینه های خوب برای جلوگیری از هرزنامه ثبت نام در وردپرس استفاده از افزونه فرم ثبت نام وردپرس سفارشی است.

این افزونه ها به شما امکان می دهند روند عادی ثبت نام وردپرس را پشت سر بگذارید و همچنین تعدادی از روشهای مفید ضد هرزنامه مانند: را پیاده سازی کنید.

  • URL ثبت نام سفارشی – تغییر URL ثبت نام شما به غیر از پیش فرض می تواند برخی از هرزنامه های سطح پایین را کاهش دهد ، اگرچه بعید است که هرزنامه ثبت نام کاربر به خودی خود متوقف شود.
  • تأیید ایمیل – این امر با درخواست از کاربران جدید برای تأیید ایمیل خود ، از اسپم با ایمیل های جعلی جلوگیری می کند. اگر کاربری ایمیل خود را تأیید نکند ، افزونه به طور خودکار از ثبت نام صرف نظر می کند.
  • تأیید سرپرست برای کاربران جدید – این افزونه ها معمولاً می توانند به شما کمک کنند ویژگی تأیید سرپرست را از بالا پیاده سازی کنید.
  • جلوگیری از هرزنامه – این افزونه ها همچنین می توانند به شما کمک کنند که زمینه های CAPTCHA یا honeypot را به فرم ثبت سفارشی خود اضافه کنید.

بسیاری از افزونه های فرم وردپرس همه منظوره همچنین شامل توانایی ایجاد سفارشی هستند فرم های ثبت نام با ویژگی های ضد هرزنامه. با این حال ، نکته منفی در اینجا این است که شما معمولاً فقط ویژگی های ثبت نام را در نسخه برتر دریافت خواهید کرد. اگر مایل به پرداخت هستید ، برخی از گزینه های خوب عبارتند از:

بیایید نگاهی دقیق به نحوه استفاده از دو راه حل رایگان ارائه شده توسط پلاگین های ثبت نام کاربر و نمایه ساز داشته باشیم.

1 ثبت نام کاربر h4>

وقتی افزونه ثبت نام کاربر رایگان را نصب کنید ، به شما گزینه ای می دهد تا صفحه ثبت نام سفارشی خود را که در Yourite.com/registration واقع شده ایجاد کنید (همیشه می توانید این URL را تغییر دهید).

در هنگام ثبت نام چند گزینه دیگر برای کاهش هرزنامه دارید.

ابتدا ، در برگه گزینه های عمومی تنظیمات افزونه ، می توانید از گزینه کشویی ورود به سیستم کاربر استفاده کنید تا پس از ثبت نام کاربر ، نیاز به تأیید مدیر داشته باشید:

Enabling admin approval in User Registration plugin

امکان تأیید مدیر در افزونه ثبت نام کاربر p >

برای تنظیم Google reCaptcha همچنین می توانید به برگه ادغام بروید ( به کلیدهای API خود احتیاج دارید – می توانید مراحل قبلی را در این پست دنبال کنید ):

Enabling reCAPTCHA in User Registration plugin

فعال کردن reCAPTCHA در افزونه ثبت نام کاربر

برای فعال کردن CAPTCHA در فرم ثبت نام خاصی ، باید فرم را ویرایش کرده و در آنجا فعال کنید. وقتی فرم را ویرایش می کنید ، در صورت تمایل می توانید قسمتهای اطلاعاتی نمایه دیگری را نیز اضافه کنید.

2. نمایه ساز h4>

افزونه ساخت پروفایل رایگان از همان روش اساسی پیروی می کند.

برای شخصی سازی زمینه های فرم ثبت نام خود ، می توانید به مشخصات سازنده er قسمتهای فرم بروید. برای افزودن CAPTCHA به فرم خود ، می توانید یک قسمت reCAPTCHA اضافه کنید ، در این قسمت باید کلیدهای API خود را اضافه کنید:

Adding a CAPTCHA field in Profile Builder plugin

افزودن قسمت CAPTCHA در افزونه Profile Builder

سپس ، برای نمایش فرم ثبت نام سفارشی ، می توانید کد کوتاه [[wppb-register]

را اضافه کنید در هر نقطه از سایت خود.

نمای ساز همچنین دارای ویژگی مورد نیاز برای تأیید مدیر برای ثبت نام های جدید است ، اما این ویژگی فقط در نسخه برتر وجود دارد.
این ترکیبی از ویژگی های وردپرس + افزونه های رایگان = دستورالعمل متوقف کردن ثبت نام هرزنامه قبل از اینکه سایت شما را پر کنند …. برای توییت کلیک کنید

خلاصه h2>

اگر نیاز به ثبت عمومی در سایت وردپرس خود دارید ، هرزنامه ثبت نام می تواند مسئله ناامید کننده ای باشد. شما می توانید هرزنامه ثبت نام را با ترکیب روشهای مختلف کاهش یا حتی کاملاً از بین ببرید.

ساده ترین و سبک ترین گزینه افزودن NoCAPTCHA reCAPTCHA به فرم پیش فرض ثبت نام وردپرس است. بیشتر بازدیدکنندگان انسانی چیز متفاوتی را متوجه نخواهند شد ، اما Google برای جلوگیری از ثبت نام هرزنامه ، آزمایشات CAPTCHA را به ربات ها نشان می دهد.

اگر می خواهید یک تعمیرات اساسی انجام دهید ، می توانید از افزونه ثبت نام وردپرس اختصاصی برای ایجاد استفاده کنید. فرم ثبت سفارشی که شامل ویژگی های ضد هرزنامه خاص خود و همچنین ویژگی هایی مانند تأیید مدیر برای کاربران جدید است.


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/stop-wordpress-registration-spam/.

دیدگاهتان را بنویسید