نحوه متوقف کردن دزدان دریایی محتوا با Frame Buster برای وردپرس

آیا می خواهید دزدان دریایی محتوا را از نمایش تبلیغات خود در سایت وردپرس خود متوقف کنید؟ ابزارهای مختلفی وجود دارد که به بازاریابان اجازه می دهد دعوت و اقدام به تبلیغات خود را بر روی هر پیوندی که می خواهند انجام دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با Frame Buster برای وردپرس جلوی دزدان دریایی محتوا را بگیرید.

Content Pirates

هواپیماربایی محتوا چیست و چگونه کار می کند؟ h4>

هواپیماربایی محتوا زمانی است که تبلیغات خود را بارگذاری می کنید ، = “نحوه افزودن دکمه ها در وردپرس بدون استفاده از کد کوتاه”> دکمه های تماس با عمل و پیوندهای وابسته در بالای مطالب شخص دیگری.

اکنون احتمالاً از خود می پرسید که چگونه کسی می تواند چنین کاری انجام دهد؟

ابزارهایی مانند Sniply ، Start a Fire و Linkis وجود دارد که به بازاریابان امکان می دهد از هر پیوندی که به اشتراک می گذارند استفاده کنند.

احتمالاً شنیده اید که به اشتراک گذاشتن محتوای خوب با مخاطبان خود به افزایش اعتماد و اقتدار کمک می کند. خوب ، این به بازاریابان اجازه می دهد تا یک قدم جلوتر بروند.

اساساً ، این ابزارها به هر کسی امکان می دهند محتوای شما را در چهارچوبی که تبلیغات یا پیام هایش را در سایت شما بارگیری می کند ، به اشتراک بگذارد.

در اینجا نمونه ای از محتوای HubSpot ربوده شده است:

Content Hijacking Example

برای یک کاربر متوسط ​​، آنها نمی توانند بگویند که در وب سایت HubSpot نیستند ، زیرا سایت بسیار مشابه است. تا زمانی که به آدرس مرورگر (URL) نگاه کنید که پیوند کوتاه شده ای است.

بسیاری از کاربران باهوش غیر فناوری شما با تصور اینکه این محصولات را تأیید می کنید ، بر روی این تبلیغات “توصیه” کلیک خواهند کرد.

این یک روش هوشمندانه برای بازاریابان برای گرفتن اعتبار شما برای تبلیغ محصولاتشان است.

اکنون به عنوان صاحبان سایت ، ما سخت تلاش کرده ایم تا محتوا را بسازیم و استفاده از کار سخت ما را غیرقابل قبول بدانیم.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با Frame Buster در سایت وردپرس خود به راحتی دزدان دریایی محتوا را متوقف کنید.

توقف دزدان دریایی محتوا با Frame Buster برای وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Frame Buster . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

با فعال شدن ، وب سایت شما در داخل یک کادر یا یک URL تغییر مسیر یافته نشان داده می شود. اگر اینگونه باشد ، پلاگین بازدیدکنندگان را به سمت محتوای اصلی شما هدایت می کند (بدون تماس برای اقدام ناخواسته).

این تضمین می کند که هواپیماربایان محتوا نمی توانند ترافیک را هدایت کنند یا از محتوای شما برای تماس خود با اقدامات ، گرفتن لید و تبلیغات استفاده کنند.

این ویژگی قاب شکن بخشی از قدرتمند Social Warfare اما تیم آنها اکنون آن را به صورت یک راه حل مستقل به صورت رایگان در دسترس قرار داده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه جلوی دزدان دریایی محتوا را با Frame Buster در وردپرس متوقف کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در جلوگیری از اسکرپ شدن مطالب وبلاگ در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-stop-content-pirates-with-frame-buster-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید