نحوه قرار دادن پست های وضعیت فیس بوک در وردپرس

در اوایل WPBeginner ، ما به شما نشان دادیم چگونه توییت ها را در وردپرس خود قرار دهید . اخیراً فیس بوک اعلام کرده است که توانایی قرار دادن پست های وضعیت فیس بوک در هر نقطه از وب را دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وضعیت های Facebook را در پست ها و صفحات WordPress خود قرار دهید.

چه نوع پست های وضعیت فیس بوک را می توانید تعبیه کنید؟ h4>

می توانید هر پست وضعیت فیس بوک را که توسط هر صفحه یا نمایه فیس بوک در دسترس عموم قرار گرفته تعبیه کنید. پست هایی که به صورت عمومی در دسترس هستند دارای یک نماد کره زمین در کنار آنها هستند. به عنوان مثال ، به صفحه Facebook WPBeginner مراجعه کنید ، و مشاهده خواهید کرد که نماد globe در کنار پست های وضعیت ما مانند این است:

Finding Facebook public posts to embed in WordPress

با کلیک بر روی پیوند تاریخ یا زمان ، آن به روزرسانی وضعیت خاص باز می شود. URL وضعیت Facebook را که می خواهید جاسازی کنید کپی کنید زیرا در مراحل بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

دو روش برای جاسازی وضعیت های فیس بوک در وردپرس وجود دارد.

استفاده از پلاگین Facebook برای وردپرس h4>

ساده ترین راه برای جاسازی وضعیت های فیس بوک در پست ها یا صفحات وردپرس شما با نصب و فعال سازی هدف رسمی فیس بوک پلاگین برای وردپرس. پس از فعال کردن افزونه ، به سادگی به پست بروید و URL وضعیت Facebook را که می خواهید در خط خود جاسازی کنید جایگذاری کنید.

پست خود را ذخیره کرده و پیش نمایش کنید. شما قادر خواهید بود وضعیت فیس بوک را که در پست خود جاسازی شده است مشاهده کنید.

Embedding a Facebook Status Post in WordPress  using Facebook plugin

تعبیه دستی وضعیت Facebook در وردپرس h4>

اگر نمی خواهید از پلاگین فیس بوک استفاده کنید ، می توانید پست های وضعیت فیس بوک را به صورت دستی در وردپرس جاسازی کنید. با این حال ، این راه حل به زیبایی استفاده از افزونه رسمی نیست.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آدرس URL عمومی را که می خواهید جاسازی کنید دریافت کنید. به پست های جاسازی شده بروید صفحه در سایت توسعه دهندگان فیس بوک. URL وضعیت Facebook را جایگذاری کنید و دکمه دریافت کد را فشار دهید.

Getting code to manually embed Facebook posts in WordPress

یک پنجره بازشو با دو گزینه برای انتخاب ظاهر می شود. اولین گزینه افزودن کد HTML5 است. اولین قطعه کد را کپی کرده و در فایل header.php موضوع خود درست در زیر جای گذاری کنید. شما فقط باید یک بار این را پیست کنید.

Copy and paste the code to add Facebook Embed Posts in WordPress

پس از آن به سادگی کد دوم را کپی کرده و در جایی که می خواهید وضعیت پست را در پست وردپرس یا صفحه خود قرار دهید ، جایگذاری کنید.

وردپرس به طور پیش فرض از ارائه دهندگان مختلف oEmbed مانند Twitter ، Youtube و غیره پشتیبانی داخلی دارد. امیدواریم Facebook پروتکل oEmbed را فعال کند ، بنابراین در آینده این کار آسان تر می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های وضعیت فیس بوک را در وردپرس تعبیه کنید. برخی از مقالات ما در فیس بوک را بررسی کنید: نحوه افزودن جعبه طرفداران Facebook ، دکمه like ، و نوار توصیه .

آیا می توانید وضعیت فیس بوک را در پست های وردپرسی خود قرار دهید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/embed-facebook-status-posts-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید