نحوه قرار دادن فیلم های TikTok در وردپرس

آیا می خواهید فیلم های TikTok را به راحتی در وب سایت وردپرس خود جاسازی کنید؟

به طور پیش فرض ، وردپرس جاسازی یک فیلم TikTok را در داخل پست ها و صفحات بسیار آسان می کند. با این حال ، آخرین TikToks شما را به طور خودکار نمایش نمی دهد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلم های TikTok را به راحتی در WordPress جاسازی کنید و فیلم های اخیر TikTok خود را به طور خودکار نشان دهید.

How to embed TikTok videos in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

فیلم های TikTok را بدون افزونه در وردپرس قرار دهید h4>

این روش ساده ترین راه برای جاسازی هر فیلم TikTok در سایت وردپرس . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سادگی URL را در پست یا صفحه وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید.

ابتدا باید URL ویدیوی TikTok را که می خواهید با استفاده از آن در مرورگر خود جاسازی کنید ، کپی کنید.

Copy TikTok URL

بعد ، شما باید پست یا صفحه ای را که می خواهید فیلم TikTok در آن نمایش داده شود ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، به سادگی URL را در قسمت محتوا جای گذاری کنید.

Paste TikTok URL

به محض قرار دادن پیوند TikTok ، وردپرس به طور خودکار پیش نمایش آن را در ویرایشگر پست بارگیری می کند. اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و از آن دیدن کنید تا ویدیوی TikTok خود را در عمل مشاهده کنید.

Embedded TikTok video

با استفاده از بلوک TikTok می توانید همین کار را انجام دهید. در صفحه ویرایش پست ، بر روی (+) کلیک کنید تا یک بلوک جدید اضافه کنید و سپس “TikTok” را جستجو کنید.

TikTok widget

بعد ، بلوک را در ویرایشگر پست وارد کنید و سپس URL ویدیوی TikTok را در تنظیمات بلوک قرار دهید. وردپرس به طور خودکار پیش نمایش ویدیو را بارگیری می کند.

TikTok embed

همچنین می توانید با استفاده از ابزارک های وردپرس .

به سادگی به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و ابزارک‘ Text ’را در نوار کناری خود اضافه کنید.

بعد از آن ، ادامه دهید و URL ویدیوی TikTok را در قسمت متن جایگذاری کنید. وردپرس اکنون به طور خودکار پیش نمایش ویدیوی TikTok را در قسمت ابزارک نمایش می دهد.

Sidebar TikTok embed

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در حالی که این روش به شما امکان می دهد فیلم های TikTok را به راحتی در WordPress جاسازی کنید ، اما به طور خودکار آخرین فیلم های TikTok شما را نمایش نمی دهد. برای این منظور ، به یک پلاگین نیاز دارید.

جدیدترین خوراک فیلمهای TikTok را در وردپرس تعبیه کنید h4>

اگر می خواستید آخرین فیلمهای TikTok خود را به صورت خودکار در وبلاگ وردپرس ، بنابراین شما باید از یک پلاگین TikTok استفاده کنید.

ابتدا باید خوراک TikTok QuadLayers. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، راهنمای ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس .

بعد ، به صفحه اخبار TikTok »فیدها بروید. در اینجا خواهید دید که این پلاگین قبلاً با استفاده از هشتگ وردپرس یک فید آزمایشی TikTok اضافه کرده است. برای افزودن خوراک TikTok خود باید روی دکمه “+ Feed” کلیک کنید.

Add your TikTok Feed

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می توانید با استفاده از HashTag یا وارد کردن نام کاربری TikTok یک فید ویدیویی TikTok ایجاد کنید.

همچنین می توانید فیلم ها را به سبک ماسونری نمایش دهید که فیلم ها را در حالت عمودی نشان می دهد. همچنین می توانید سبک گالری را انتخاب کنید که فیلم ها را به صورت عکس کوچک مربع نمایش دهد.

General TikTok tab

ما گزینه هایی را برای نمایش فیلم ها از هشتگ تنظیم کرده ایم ، به این معنی که هر ویدیویی با هشتگ #WordPress در خبرمایه ما نمایش داده می شود.

و ما گالری را با حداکثر 9 فیلم و 3 ستون انتخاب کردیم ، بنابراین در یک قالب ساده در صفحه ما نشان داده می شود.

هنگامی که تنظیمات را مطابق میل خود سفارشی کردید ، روی ذخیره کلیک کنید و سپس فید جدید را با کد کوتاه آماده استفاده برای خود مشاهده خواهید کرد.

TikTok Shortcode

اکنون می خواهید آن کد کوتاه را کپی کرده و در یک صفحه یا پست قرار دهید. کافی است به صفحه ای که می خواهید گالری TikTok خود را در آن وارد کنید ، برگردید.

در ویرایشگر محتوا ، بر روی نماد (+) کلیک کنید ،” کد کوتاه “را جستجو کنید و ابزارک کد کوتاه را انتخاب کنید.

Shortcode widget

از آنجا ، کد کوتاه خود را در پست خود وارد کنید و صفحه خود را ذخیره کنید.

Insert embed TikTok code

وقتی صفحه خود را مشاهده می کنید ، می بینید که گالری شما همراه با دکمه “مشاهده در TikTok” جاسازی شده است که کاربر را به فید برچسب #WordPress در TikTok.com می برد.

TikTok gallery in page

وقتی برگشتید و خبرمایه خود را ویرایش کردید ، می توانید برگه “دکمه” را در سمت چپ انتخاب کنید و علامت کادر کنار قسمت “دکمه TikTok” را بردارید تا دکمه حذف شود.

TikTok button options

همچنین شما می توانید گزینه های پنجره وقتی کسی روی تصویر کوچک گالری شما کلیک می کند.

TikTok popup options

اگر این گزینه را علامت گذاری کنید ، هر زمان کسی روی یک ویدیو کلیک کند ، به جای باز کردن ویدیو در یک پیوند جدید ، پنجره ای از ویدیو نمایش داده می شود و خواننده شما را از سایت شما دور می کند.

TikTok Popup

در برگه ویدیو ، این گزینه را دارید که با حذف کنترل های ویدئو ، جلوگیری از پخش خودکار هنگام کلیک ، افزایش فاصله بین فیلم ها و موارد دیگر ، خبرمایه خود را سفارشی کنید.

Video tab options

در آخر ، شما همچنین می توانید این کد کوتاه را در نوار کناری خود تعبیه کنید تا با استفاده از یک ابزارک ، فید TikTok خود را نمایش دهد.

برای انجام این کار ، به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک” Text “را به نوار کناری خود اضافه کنید.

اکنون پیش بروید و کد کوتاه خوراک TikTok را در تنظیمات ویجت منطقه متن بچسبانید. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Shortcode sidebar gallery

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید. در اینجا نحوه نمایش خبرمایه TikTok در نوار کناری سایت نمایشی ما آورده شده است.

Sidebar TikTok siteview

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه فیلم های TikTok را در وردپرس تعبیه کنید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه ایجاد یک خوراک عکس عکس سفارشی اینستاگرام در وردپرس ، و مقایسه ما با بهترین افزونه های WordPress Giveaway برای رشد پیروان خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-embed-tiktok-videos-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید