نحوه فیلتر کردن نظرات بی پاسخ توسط مدیر در وردپرس

نظرات روشی آسان برای ایجاد تعامل کاربر در سایت شما هستند. برای تقویت تعامل ، باید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید ، به س questionsالات آنها پاسخ دهید و به بازخورد آنها پاسخ دهید. با افزایش محبوبیت سایت ، پیگیری نظرات بی پاسخ کاربران برای شما دشوار خواهد بود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظرات بی پاسخ توسط مدیر را فیلتر کنید ، بنابراین شما یا یک مجری می تواند به این نظرات پاسخ دهد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی DX است پلاگین نظرات بی پاسخ . پس از فعال شدن ، به سادگی از صفحه نظرات بازدید کنید. در آنجا دو فیلتر جدید “سطح بالا بدون پاسخ و بدون پاسخ” در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

Filter unanswered comments

فیلتر بدون پاسخ همه نظرات بی پاسخ را نشان می دهد ، در حالی که سطح بالا بدون پاسخ فقط نظرات بی پاسخ سطح بالا را نشان می دهد.

توجه: هر کاربر ثبت شده ای در سایت شما می تواند به نظرات پاسخ دهد تا آنها را به عنوان پاسخ علامت گذاری کند. این بدان معنی است که نه تنها کاربر مدیر ، بلکه هر کاربری با هر کاربر نقش می تواند به نظرات پاسخ دهد ، و پلاگین دیگر نشان نمی دهد که نظر به عنوان پاسخ داده نشده است.

در حال حاضر این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نظرات بی پاسخ را در سایت وردپرس خود فیلتر کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه برجسته کردن نظرات نویسنده در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-filter-unanswered-comments-by-admin-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید