نحوه فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس (گام به گام)

آیا می خواهید تبلیغات را در وبلاگ وردپرس خود بفروشید؟ فروش آگهی در یک وبلاگ یا وب سایت یکی از متداول ترین روشها برای کسب درآمد آنلاین . در این مقاله ، ما به شما نحوه فروش موارد اضافی را در وبلاگ وردپرس خود نشان خواهیم داد و انواع گزینه های تبلیغاتی که در دسترس شما است را توضیح می دهیم.

Selling ads on your WordPress blog

برای فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس خود به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

ابتدا باید مطمئن شوید که از عنوان بستر وبلاگ نویسی مناسب . دو نوع وبلاگ وردپرس وجود دارد ، WordPress.com که یک سرویس وبلاگ نویسی میزبان است و WordPress.org همچنین وردپرس خود میزبان نامیده می شود. تفاوت ما را در مقایسه WordPress.com vs WordPress.org .

WordPress.com برنامه WordAds خاص خود را دارد و فقط در صورت ثبت نام در طرح تجاری ، تبلیغات شخص ثالث را مجاز می کند.

از طرف دیگر ، می توانید تبلیغات خود را در وب سایت WordPress.org که خود میزبان آن است انجام دهید.

اگر هنوز وب سایت WordPress.org ندارید ، دستورالعمل های راهنمای ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس ، و در کمترین زمان فعال و فعال خواهید شد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نوع تبلیغات شما در وبلاگ وردپرس بیندازیم.

انواع تبلیغاتی که می توانید در وبلاگ وردپرس خود بفروشید h4>

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توانید در وبلاگ وردپرس خود بفروشید. بسته به موضوع ، مخاطب و میزان بازدید عمومی وب سایت شما ، ممکن است یک نوع تبلیغ بهتر از نوع دیگر شما باشد.

همچنین می توانید انواع مختلف تبلیغات را برای ایجاد یک استراتژی کسب درآمد موثر برای وبلاگ خود انتخاب کنید.

1 تبلیغات CPC یا هزینه به ازای هر کلیک h4>

Pay per click ads

تبلیغات هزینه به ازای هر کلیک متداول ترین نوع تبلیغاتی است که در اکثر وب سایت ها نمایش داده می شود. تبلیغات بر اساس هر کلیک فروخته می شود ، این بدان معناست که شما فقط در صورت کلیک کاربر بر روی تبلیغ ، واجد شرایط دریافت حقوق هستید.

دلیل موفقیت آمیز بودن این نوع تبلیغات این است که هم برای ناشران و هم برای تبلیغ کنندگان کارایی دارد. تبلیغ کنندگان به وب سایت های خود مراجعه می کنند که می توانند از آنها برای منجر شود یا فروش خود را افزایش دهید. ناشر قادر به دریافت هزینه برای ارسال ترافیک است.

برنامه های تبلیغاتی مانند Google AdSense a > به شما امکان می دهد به راحتی هزینه تبلیغات هر کلیک را در وب سایت خود بفروشید. پس از ثبت نام با Google AdSense a > برنامه ، وب سایت شما در دسترس شبکه عظیم تبلیغ کنندگان Google قرار می گیرد.

برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن صحیح Google AdSense در وردپرس .

یک نکته منفی این است که اگر بازدید کم دارید یا تبلیغات شما در مکان های استراتژیک قرار نمی گیرد ، ممکن است نرخ کلیک بسیار کمی برای تبلیغات در وب سایت خود داشته باشید. با این حال ، بسیاری از دارندگان وب سایت به سرعت بر این مسئله غلبه می کنند بهینه سازی تبلیغات آنها در وردپرس .

2. تبلیغات CPM یا هزینه به ازای هر هزار نمایش h4>

Cost per Mille ads

CPM (هزینه در هر میل) یا هزینه در هر هزار برداشت تبلیغاتی هستند که براساس تعداد دفعات نمایش به فروش می رسند. این بدان معنی است که شما بابت نمایش تبلیغات در وب سایت خود ، خواه کاربران روی آنها کلیک کنند یا نه ، پول دریافت می کنید.

تبلیغات CPM معمولاً همان درآمد حاصل از درآمد شما را ندارند فقط با تبلیغات هزینه هر کلیک. اگر وب سایت پر بازدید داشته باشید ، و نمی خواهید تبلیغات را خیلی نزدیک به محتوای خود قرار دهید ، می توانند منبع درآمد قابل توجهی باشند.

تبلیغ کنندگان علاقه ویژه ای به خرید تبلیغات CPM در وب سایت های دارای شهرت بالا در بین مخاطبان هدف خود دارند.

3 تبلیغات با نرخ تخت h4>

Flat fee ads

تبلیغات با هزینه مسکن به شما امکان می دهد برای مدت زمان مشخصی تبلیغات سایت خود را به فروش برسانید. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس میزان بازدید متوسط ​​وب سایت خود تعیین کنید.

این نوع تبلیغات تعداد بازدیدها و کلیک های بیشتر را به تبلیغ دهندگان می دهد و به دارندگان وب سایت اجازه می دهد تا بدانند دقیقاً در پایان دوره چه میزان درآمد کسب می کنند.

تبلیغ کنندگان معمولاً این نوع آگهی ها را در وب سایت هایی با بازدید بیشتر با آمار جمعیتی هدف خود خریداری می کنند. با ایجاد صفحه “اینجا تبلیغ کنید” می توانید مستقیماً از طریق وب سایت خود تبلیغات را بفروشید. همچنین می توانید به برنامه هایی مانند BuySellAds یا DoubleClick توسط Google .

4. تبلیغات وابسته h4>

Affiliate marketing

همچنین می توان تبلیغات وابسته را تبلیغات مبتنی بر اقدام نامید. اساساً ، شما به وب سایت یک تبلیغ دهنده ترافیک می فرستید ، اما فقط درصورتی که کاربر اقدامی را انجام دهد ، حقوق دریافت می کنید. این اقدام می تواند مانند خرید ، بارگیری نرم افزار ، ایجاد حساب کاربری و غیره باشد

برنامه های وابسته یک URL منحصر به فرد با شناسه ارجاع شما ارائه می دهند. سپس می توانید از این URL برای ایجاد آگهی ها ، گرافیک ها یا افزودن لینک به طور مستقیم در مقالات خود استفاده کنید.

مزیت تبلیغات وابسته این است که شما به میزان قابل توجهی بالاتر از آنچه در ازای هزینه هر کلیک یا هر میلی متر تبلیغ می کنید ، حقوق دریافت می کنید.

می توانید برای برنامه های وابسته محصولات و خدمات مختلفی که می خواهید تبلیغ کنید ، ثبت نام کنید. هر محصول ، خدمات و برنامه وابسته دارای نرخ کارمزد ، شرایط و ضوابط خاص خود است.

به عنوان مثال ، وابسته WPEngine a > برنامه به شما امکان می دهد در هر ثبت نام جدیدی که ارسال می کنید درآمد کسب کنید. کارمزد شما براساس کل پرداخت ماه اول کاربر یا 200 دلار ثابت است که هر کدام بالاتر است.

به راحتی می توانید پیوندهای وابسته خود را در وردپرس مدیریت کنید با استفاده از وابستگان Thirsty . همچنین می توانید ابزارها و افزونه ها برای تقویت بازاریابی وابسته شما .

راه اندازی تبلیغات بنر در وب سایت خود h4>

بعد از مشاهده انواع مختلف تبلیغات ، می توانید یک استراتژی کسب درآمد برای شما ارائه دهد. اگر هنوز مطمئن نیستید که گزینه مناسب شماست نگران نباشید.

اکثر دارندگان وب سایت از چندین نوع تبلیغ استفاده می کنند و سپس آنها را بر اساس پتانسیل درآمد خود اولویت بندی می کنند.

هنگامی که استراتژی کسب درآمد را انتخاب کردید ، اکنون آماده اضافه کردن تبلیغات بنر به وب سایت خود هستید. وردپرس دارای چندین واقعاً خوب است افزونه های مدیریت تبلیغات که می توانید استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم از AdSanity استفاده کنید ، این یکی از محبوب ترین افزونه های مدیریت تبلیغات برای وردپرس.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه AdSanity . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، به سادگی به Adsanity »برای ایجاد اولین تبلیغ خود تبلیغ ایجاد کنید

Create new ad in AdSanity

AdSanity به شما امکان می دهد هر نوع تبلیغ را ایجاد کنید. می توانید یک تبلیغ خود میزبان ، یک تبلیغ محلی ایجاد کنید یا کد آگهی ارائه شده توسط یک برنامه تبلیغاتی مانند Google AdSense را اضافه کنید.

اگر در حال تبلیغات محلی هستید ، می توانید یک تصویر بنر و گرافیک بارگذاری کنید. اگر این یک تبلیغ شخص ثالث است ، می توانید پیش بروید و کد آگهی را وارد کنید.

در زیر جعبه متا منتشر کردن ، می توانید تبلیغ را برای مدت زمان مشخصی برنامه ریزی کنید یا اجازه دهید آن را به مدت نامحدود اجرا کند. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات ، روی دکمه انتشار یا به روزرسانی کلیک کنید.

Schedule or publish the ad

AdSanity به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارک ها و کد کوتاه تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید. کافی است به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک تبلیغاتی AdSanity را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید.

AdSanity sidebar widgets

برای دستورالعمل های دقیق ، به مقاله ما در مورد چگونگی عنوان مدیریت تبلیغات در وردپرس با AdSanity .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه در وبلاگ وردپرس خود تبلیغات را بفروشید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد روش های بیشتر برای با استفاده از وردپرس به صورت آنلاین درآمد کسب کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-sell-ads-on-your-wordpress-blog-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید