نحوه فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس خود با BuySellAds

تبلیغات بنری با رایج ترین شکل تبلیغات از طریق وب (از جمله وبلاگ ها) است. روش های بی شماری برای فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس شما وجود دارد ، اما در این مقاله خاص ، ما یک شرکت خاص را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، BuySellAds ، که ما از زمان شروع WPBeginner از آن استفاده می کنیم. به دلیل BuySellAds ، ما هرگز نگران جذب تبلیغات ، پر کردن موجودی خود (اکنون بیش از دوازده ماه است که به فروش رسیده ایم) و یا دست و پنجه نرم در جمع آوری پول نیستیم. این یک مشکل خوب برای داشتن حق است ;) قبل از اینکه در این مقاله بیشتر توضیح دهیم ، می خواهیم روشن کنیم که برای نوشتن این پست به هیچ وجه و به هیچ عنوان هزینه ای دریافت نمی کنیم. ما فقط می خواستیم به همه وبلاگ نویسان جدید اطلاع دهیم که بدون BuySellAds ، ما در جایی که هستیم نیستیم.

BuySellAds چیست؟ h2>

BuySellAds یک بازار آنلاین است که ناشران و تبلیغ کنندگان وب سایت را به یکدیگر متصل می کند. بدون الگوریتم Fancy ، هیچ روش پیچیده ای ، بسیار ساده است. آگهی دهنده در جستجوی جایگاهی است که هدف خود قرار گرفته است ، دسته ای سایت ظاهر می شود (ممکن است در آن مکان باشید) – تبلیغ کنندگان به آمار سایت شما نگاه می کنند و آگهی را خریداری می کنند. BuySellAds معامله را کنترل می کند ، تجزیه و تحلیل ارائه می دهد به تبلیغ دهندگان و ماهانه وجوه را به حساب شما واریز می کند. چیزهای کاملاً مستقیم رو به جلو. شما هنوز کنترل را در دست دارید زیرا حرف آخر را می زنید کدام تبلیغ کننده را می خواهید تأیید کنید و کدام تبلیغ کننده را انکار کنید.

چرا از BuySellAds استفاده می کنیم؟ h2>

هیچ راهی بهتر از توضیح داستان و تجربه ما برای توضیح این موضوع وجود ندارد. ما از سپتامبر 2009 استفاده از BuySellAds را شروع کردیم (WPBeginner در جولای 2009 تاسیس شد). در این زمان ، ما تعداد نسبتاً مناسبی از خوانندگان سایت را جمع کرده ایم ، با این حال سایت هنوز بسیار جدید بود. تنها راه برای به دست آوردن تبلیغات این است که لیستی از شرکت های مورد علاقه خود ایجاد کنیم و سپس با ارسال نامه الکترونیکی از آنها بخواهیم تبلیغ کنند (بله ، این کاملاً اسپامی است). بنابراین این می تواند به طور بالقوه به اعتبار ما آسیب برساند ، اما بسیار وقت گیر نیز بود. یافتن تبلیغ کنندگان (ارسال و پاسخ به همه نامه های الکترونیکی) ، راضی نگه داشتن تبلیغ کنندگان فعلی (ارائه تجزیه و تحلیل به آنها) ، جمع آوری پرداخت ها (یادآوری کسانی که هزینه نکرده اند) و غیره. به هیچ وجه ، پیشنهاد می کنیم افزونه هایی وجود نداشته باشد نمی تواند چنین کاری کند افزونه ناشر OIO که ما در این سایت استفاده می کنیم ، آن کار را خیلی خوب انجام می دهد با این حال BuySellAds چیزی را در اختیار ما قرار داده است که هیچ افزونه وردپرسی نمی تواند آن را فراهم کند: پایگاه خوبی از تبلیغاتی که به دنبال هزینه برای تبلیغات هستند.

گذشته از این ، این باعث صرفه جویی در تمام مدت ما شد و این به ما کمک کرد تا سرعت رشد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم زیرا ما انرژی خود را روی حوزه مناسب متمرکز می کردیم: نوشتن مقالات با کیفیت و ایجاد پایگاه کاربر (دقیقاً همان چیزی که هر وبلاگ نویس باید روی آن تمرکز کند) . تمام کاری که ما باید انجام دهیم این بود که وارد شویم ، صفحه نمایه خود را برای سایت ایجاد کنیم ، مناطق تبلیغاتی ایجاد کنیم (مناطقی که می خواهیم تبلیغات را در آن بفروشیم) ، قیمت و مقدار تبلیغاتی را که می خواهیم بفروشیم انتخاب کنیم و سپس اسکریپت آنها را در داخل خود قرار دهیم طرح. آنها مراقبت کردند که تصاویر صفحه سایت ما را جلب کنند و اثبات اجتماعی (آماری برای سایت شما) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهند. نمونه صفحه دارایی ما را بررسی کنید:

BuySellAds WPBeginner Property Page

برای همه اینها ، آنها 25٪ از قیمت تبلیغات را کاهش دادند که شامل هزینه پردازش معاملات ، پشتیبانی از شما و تبلیغ کنندگان و تمام خدماتی است که BuySellAds برای شما ارائه می دهد. ممکن است فکر کنید این پول زیادی است ، اما ما با خوشحالی آن را پرداخت کردیم. زیرا اگر شخصی را وقف انجام این کار برای خود کنید یا زمانی را در خارج از روز خود صرف این کار کنید ، در نهایت هزینه بیشتری خواهید داشت. زیرا هر ایمیلی که ارسال می کنید به خریدار تبدیل نمی شود. غالباً ، ایمیل را رد و بدل خواهید کرد و در پایان معامله سقوط خواهد کرد. بنابراین واقعاً ارزش آن را داشت که ما از BuySellAds به عنوان یک سرویس استفاده کنیم و تلاش خود را معطوف به بهترین کار خود کنیم.

اینطور که احساس می کنیم فقط ما نیستیم. Tuts + Network ، The Next Web ، Search Engine Journal ، Dynamic Drive و بسیاری دیگر از سایتهای معروف از BuySellAds برای فروش تبلیغات خود استفاده می کنند. آنها تبلیغات بسیار شناخته شده ای نیز دارند. ببینید دیگران درباره BuySellAds چه می گویند .

در طول سالهای استفاده ما از BuySellAds ، ما پیشنهادهای بی شماری را درباره مواردی که به نظر ما بهبود یافته است ، ارائه کردیم. ما ویژگی های جدیدی را پیشنهاد کردیم که بسیاری از آنها پیاده سازی شدند. ما حتی افتخار ایجاد طراحی وبلاگ برای BuySellAds را داشتیم که بر اساس بهترین چارچوب قالب WordPress: Genesis ساخته شده است. اساساً آنچه ما سعی می کنیم از آن عبور کنیم این است که آنها از کاربران خود مراقبت می کنند. آنها به شما کمک می کنند قیمت مناسب ، مناطق تبلیغاتی مناسب و غیره را انتخاب کنید.

در مورد اینکه چرا ما از BuySellAds استفاده می کنیم ، به شرح کافی می پردازیم و اجازه می دهیم تا نحوه فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس خود را با BuySellAds آغاز کنیم.

توجه: تعیین نکته ای که شما باید از آن استفاده کنید مهم است وبلاگ های وردپرس خود میزبان برای فروش تبلیغات.

چگونه از BuySellAds با وردپرس استفاده کنیم؟ h2>

ابتدا باید برای یک حساب BuySellAds ثبت نام کنید (این برنامه رایگان است) ، و سپس سایت خود را اضافه کنید (یک ویژگی ایجاد کنید ) می توانید مناطق تبلیغاتی متعددی را برای آن دارایی وب خود اضافه کنید. قالب های تبلیغاتی شامل (فقط تصویر ، تصویر + متن ، متن + توضیحات ، توییت های تبلیغاتی ، تبلیغات RSS و موارد دیگر احتمالاً در آینده ارائه می شوند).

BuySellAds Ad Formats and Zones

شما می توانید قیمت خود را انتخاب کنید ، می توانید هر ماه یا برداشت را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید تبلیغات را بچرخانید ، اندازه تبلیغات و موارد دیگر را انتخاب کنید. پس از اتمام ایجاد مناطق تبلیغاتی خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کدها را به راحتی در قالب خود رها کنید. یا اینکه می توانید از افزونه رسمی وردپرس BuySellAds استفاده کنید. p >

احتمالاً تعجب می کنید ، چرا ما راهنمای مرحله به مرحله انجام این کار را ارائه نمی دهیم؟ زیرا پیگیری هرگاه در BuySellAds باشید بسیار آسان است. آنها یک رابط کاربری بسیار شسته و رفته ایجاد کرده اند که مرحله به مرحله شما را راهنمایی می کند.

آیا تبلیغات بانری تنها راه کسب درآمد است؟ قطعا نه. هزاران روش دیگر برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد. ارائه سید بلخی در مورد کسب درآمد از وبلاگ خود را از WordCamp Miami بررسی کنید. p >

آیا شما در حال حاضر از BuySellAds استفاده می کنید؟ فقط ثبت نام کرده اید یا در گذشته از آن استفاده کرده اید؟ لطفا نظرات ، تجربیات و سوالات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما دوست داریم چیزهای بیشتری بشنویم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-sell-ads-in-your-wordpress-blog-with-buysellads/.

دیدگاهتان را بنویسید