نحوه غیر فعال کردن یا قفل کردن حساب کاربری در وردپرس با User Locker

اخیراً هنگام کار در سایت مشتری ، مجبور شدیم حساب کاربری خود را در وردپرس غیرفعال کنیم. اساساً برخی از نویسندگان آنها دیگر در این شرکت نبودند. آنها نمی خواستند کاربر را حذف کنند زیرا این امر مستلزم اختصاص مجدد پست ها به کاربر دیگری است. با انجام این کار اساساً اعتبار نویسنده اصلی سلب می شود و آن را به شخص دیگری واگذار می کنید که بدیهی است عادلانه نیست. مطمئن هستیم که بلاگرهایی که به نویسندگان مهمان یک بار دسترسی پیدا می کنند ، گاهی اوقات با همین مسئله روبرو می شوند. بنابراین چگونه باید با این وضعیت کنار بیایید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه غیرفعال کردن یا قفل کردن حساب کاربری در وردپرس با User Locker را نشان خواهیم داد.

رویکرد گذرواژه را تغییر دهید h4>

اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند تغییر رمز عبور است. اکنون کاربر هرگز نمی تواند به سایت دسترسی پیدا کند؟ دقیقاً نه آنها همیشه می توانند گذرواژه را بازنشانی کنند ، بنابراین شما باید آدرس ایمیل آنها را تغییر دهید. وردپرس برای هر کاربر به یک ایمیل منحصر به فرد نیاز دارد. بنابراین اگرچه این روش م workثر است ، اما کارآمدترین روش نیست.

قفل کاربر h4>

ما افزونه ای به نام پیدا کردیم User Locker که به شما امکان می دهد حساب را قفل یا غیرفعال کنید. بیایید افزونه را نصب و فعال کنیم. پس از فعال کردن آن ، گزینه جدیدی به فهرست اضافه می شود: تنظیمات »User Locker.

این تنظیمات پیش فرض را دارد. بر خلاف محدود کردن ورود به سیستم که IP را برای مدت زمان مشخصی ممنوع می کند ، این افزونه امکان قفل کردن حساب را برای مدت نامحدود دارد.

User Locker Settings

اکنون هنگام ویرایش کاربر می توانید قسمت مفید واقعی را وارد کنید. بر روی تب Users کلیک کرده و هر کاربری را ویرایش کنید. قسمتهای جدیدی به نام User Locking را مشاهده خواهید کرد. با این کار می توانید هر حساب کاربری را به صورت دستی غیرفعال یا قفل کنید. همچنین می توانید دلایل غیرفعال کردن یا قفل شدن را ذخیره کنید. اگر پس از علامت @ استفاده می کنید ، آن را به عنوان دلیل خصوصی ذخیره می کند.

User Locker Profile Page Settings

هنگامی که یک کاربر غیرفعال سعی در ورود به حساب وردپرس شما دارد ، پیغام خطایی مانند این را مشاهده می کند:

User Locker Login Page Screenshot

این یک افزونه بسیار کاربردی است. اگر روش های دیگری برای قفل یا غیرفعال کردن حساب های کاربری در وردپرس دارید ، لطفاً ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-or-lock-a-user-account-in-wordpress-with-user-locker/.

دیدگاهتان را بنویسید