نحوه غیرفعال کردن Emojis در وردپرس 4.2

هفته گذشته ، وردپرس 4.2 منتشر شد ، و این ویژگی جدید Emoji را دارد که به شما امکان می دهد از Emojis جدید در وردپرس استفاده کنید. این ممکن است برای برخی از ویژگی های زیبا باشد ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل به سادگی به Emojis نیازی ندارند. به ویژه با توجه به اینکه پشتیبانی Emoji در هر صفحه JavaScript اضافی بارگیری می کند که سرعت سایت شما را کمی کند می کند. به همین دلیل در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Emojis را در وردپرس 4.2 غیرفعال کنید.

Emoji چیست؟ h4>

Emojis supported in WordPress since version 4.2

شکلک ها آیکون های کوچک یا شکلک هایی هستند که در اینترنت استفاده می شوند. Emoji که از ژاپن منشأ گرفته است ، به مجموعه کاراکترهای unicode ، iOS ، Android و حتی رایانه های رومیزی راه پیدا کرده است.

از نسخه 4.2 ، وردپرس اکنون از نویسه های یونی کد 4 بیتی پشتیبانی می کند. دلیل اصلی این امر افزودن پشتیبانی محلی برای مجموعه حروف چینی ، ژاپنی و کره ای است.

استفاده از Emoji به طور طبیعی یک ویژگی زیبا است که به عنوان یک محصول جانبی برای یک گروه بزرگ از کاربران ضروری است.

با این اوصاف ، گروه بزرگی از کاربران تجاری مانند خود ما نیز هستند که نمی خواهند سرعت سایت وردپرس ما را برای لبخندهای زیباتر کاهش دهند.

بیایید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن پشتیبانی Emoji در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

غیرفعال کردن Emojis در وردپرس 4.2

منظور ما از غیرفعال کردن Emoji در وردپرس است ، منظور ما غیرفعال کردن چک ها و اسکریپت های اضافی است که توسط WordPress برای مدیریت Emojis استفاده شده است. همچنان می توانید از Emoji در سایت خود استفاده کنید و مرورگرهایی که از آنها پشتیبانی می کنند همچنان قادر به نمایش آنها هستند.

شما فقط نویسه های شکلک پیشرفته نخواهید داشت.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن شکلک های کلاسیک . با فعال سازی ساده این افزونه ، پشتیبانی از شکلک در وردپرس 4.2 و نسخه های بعدی غیرفعال می شود.

خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

چندین کاربر گزارش داد که پشتیبانی Emoji از وردپرس 4.2 شکلک های قدیمی آنها را شکست. مزیت پلاگین Classic Smilies این است که ضمن غیرفعال کردن اسکریپت ها و سبک های جدید که اکثر مردم حتی به آنها نیازی ندارند ، شکلک های قدیمی را باز می گرداند.

حال اگر می خواهید پشتیبانی Emoji را به طور کامل غیرفعال کنید ، می توانید از پلاگین غیرفعال کردن شکلک ها . با این کار ALL پشتیبانی از شکلک در وردپرس غیرفعال می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند Emoji را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 21 پلاگین ما را بررسی کنید تا به طور کارآمد مدیریت وبلاگ های چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-emojis-in-wordpress-4-2/.

دیدگاهتان را بنویسید