نحوه غیرفعال کردن پست نصب شده در سایت وردپرس شما

وردپرس 4.4 ویژگی oEmbed را ارسال کرد که به دیگران امکان می دهد پست های وردپرس شما را با اضافه کردن URL پست در سایت خود جاسازی کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید پست oEmbed را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید.

How to Disable Post oEmbed on Your WordPress Site

Post oEmbed in WordPress چیست و چرا باید آن را غیرفعال کنید h4>

OEmbed روشی آسان برای جاسازی محتوا از یک سایت به سایت دیگر ارائه می دهد. بسیاری از وب سایت های معروف مانند Flickr ، YouTube ، Twitter و دیگران از آن استفاده می کنند.

وب سایت هایی که به وب سایت های دیگر اجازه می دهند محتوای خود را با استفاده از پروتکل oEmbed جاسازی کنند ، ارائه دهندگان oEmbed نامیده می شوند.

وردپرس به طور پیش فرض از بسیاری از ارائه دهندگان oEmbed پشتیبانی می کند به همین دلیل می توانید فیلم ها را به راحتی جاسازی کنید ، توییت ها ، عکس های اینستاگرام و موارد دیگر فقط با چسباندن URL و نه آدرس تعبیه کد

از وردپرس 4.4 ، همه سایت های وردپرسی که از آخرین نسخه استفاده می کنند ، خود به یک ارائه دهنده oEmbed تبدیل می شوند. این بدان معنی است که وبلاگ نویسان دیگر می توانند پست های شما را با اضافه کردن URL پست در پست های خود به سایت خود اضافه کنند.

WordPress post embeds

فعال کردن آن در وب سایت شما هیچ ضرری ندارد. این فقط به وب سایت های دیگر اجازه می دهد خلاصه کوچکی از مطالب شما را با عنوان پست و تصویر برجسته نشان دهند.

چگونه می توان پست را در سایت وردپرسی خود نصب کرد h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه غیرفعال کردن را غیرفعال کنید. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

با فعال کردن افزونه ، oEmbed برای ارسال های شما در سایت های دیگر وردپرس غیرفعال می شود.

این همه است. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا oEmbed را برای ارسال در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-post-oembed-on-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید