نحوه غیرفعال کردن ویرایشهای پست در وردپرس و کاهش حجم پایگاه داده

تجدید نظر در پست ویژگی بسیار خوبی است که وردپرس ارائه می دهد اما برای برخی از کاربران بهترین گزینه نیست. برای کاربرانی که فضای دیتابیس محدود دارند یا برای کاربران ایجاد وردپرس به عنوان CMS که به ذخیره خودکار نیاز ندارند ، می توانند با دنبال کردن این آموزش ، ویژگی Post Revitions را در وردپرس غیرفعال کنند. با کاهش اندازه پایگاه داده ، می توانید سرعت سایت خود را نیز افزایش دهید.

wp-config.php واقع در فهرست ریشه وردپرس خود را باز کنید و کد زیر را اضافه کنید:

 تعریف ('AUTOSAVE_INTERVAL' ، 300)؛ // ثانیه
define ('WP_POST_REVISIONS' false) ؛ 

این کد تمام نسخه های آینده ذخیره شده را غیرفعال می کند و همچنین باعث افزایش فاصله ذخیره خودکار شما از 60 ثانیه به 300 ثانیه می شود ، بنابراین به این معنی است که پست شما به جای هر دقیقه هر 5 دقیقه خودکار ذخیره می شود .

کد فوق ، ویرایشهای گذشته شما را که قبلاً در پایگاه داده شما ذخیره شده اند ، حذف نخواهد کرد. برای حذف همه ویرایش های قبلی ، باید از PHPMyAdmin بازدید کرده و پرس و جو SQL زیر را اجرا کنید.

 حذف از wp_posts WHERE post_type = "revision"؛ 

با این کار باید ویرایشهای پست غیرفعال شود و همه ویرایشهای پست ذخیره شده قبلی که در پایگاه داده شما ذخیره شده اند ، حذف شوند.

سلب مسئولیت: ما پیشنهاد نمی کنیم که Post Revitions گزینه بدی باشد. این آموزش فقط برای کسانی است که در شرایطی قرار دارند که باید اندازه پایگاه داده خود را کاهش دهند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-post-revisions-in-wordpress-and-reduce-database-size/.

دیدگاهتان را بنویسید