نحوه غیرفعال کردن ورود با ویژگی آدرس ایمیل در وردپرس

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما س askedال کرده است که چگونه می توانند ورود به سیستم را با ویژگی ایمیل وارد شده در وردپرس 4.5 . این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با نام کاربری یا آدرس ایمیل در فرم ورود به سیستم وارد شوند. در این مقاله ، ما به شما نحوه غیرفعال کردن ورود با ویژگی آدرس ایمیل در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to Disable Login with Email Address Feature in WordPress

چرا ورود به سیستم با ایمیل در وردپرس را غیرفعال کنید؟ h4>

برخی از کاربران معتقدند که آدرس ایمیل بیشتر از نام کاربری دانش عمومی است. اگر برای شخصی ایمیل ارسال کنید ، پس او قبلاً آدرس ایمیل شما را می داند.

اگر کسی بخواهد به سایت وردپرس شما نفوذ کند ، دانستن آدرس ایمیل به طور بالقوه می تواند با حدس زدن رمز ورود یا هک کردن حساب ایمیل شما ، نفوذ را برای او آسان کند.

اعتقاد نداریم که استفاده از آدرس ایمیل برای ورود به سایت وردپرس از امنیت کمتری برخوردار است. شما همیشه می توانید لایه های امنیتی بیشتری مانند محافظت از رمز عبور دایرکتوری مدیر وردپرس ، و اضافه کردن تأیید صحت دو مرحله ای .

برای امنیت وردپرس ، ما از Sucuri در همه سایتهای ما. به چگونه Sucuri به ما کمک کرد 450،000 حمله وردپرس را در 3 ماه مسدود کنیم

با گفتن این جمله ، ما می فهمیم که برخی از کاربران هنوز هم می خواهند ورود به سیستم با ویژگی ایمیل را در سایت های وردپرسی خود غیرفعال کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

با استفاده از یک افزونه ورود به سیستم با ایمیل را در وردپرس غیرفعال کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ورود به سیستم از طریق آدرس ایمیل پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. به سادگی از صفحه ورود به سایت وردپرس خود بازدید کرده و با آدرس ایمیل وارد شوید.

خطای نام کاربری نامعتبر دریافت خواهید کرد. این پلاگین همچنین برچسب “نام کاربری یا آدرس ایمیل” را به سادگی نام کاربری تغییر می دهد.

Login with email address removed

ورود به سیستم با ایمیل در وردپرس را غیرفعال کنید h4>

این روش ساده است اما خیلی تمیز نیست. نگران نباشید ، این کد را به functions.php خود را اضافه کنید پرونده یا افزونه اختصاصی سایت .

remove_filter ("تأیید اعتبار" ، "wp_authenticate_email_password" ، 20)؛

در صفحه ورود هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و کاربران همچنان می بینند که می توانند با استفاده از نام کاربری یا آدرس ایمیل وارد سیستم شوند. اما اگر آنها برای ورود به سیستم آدرس ایمیل را وارد کنند ، خطای نام کاربری برای آنها نامعتبر است.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ورود با ویژگی آدرس ایمیل در وردپرس را غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه غیر فعال کردن نکات ورود به سیستم در پیام های خطای ورود به وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-login-with-email-address-feature-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید