نحوه ضبط و بارگذاری مستقیم فیلم های YouTube از وردپرس

ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که هرگز فیلم ها را مستقیماً در وردپرس بارگذاری کنید و در عوض آنها را در YouTube یا سایر خدمات میزبانی ویدیو بارگذاری کنید. اگرچه افزودن ویدیوی YouTube در وردپرس بسیار ساده است ، در این مقاله نحوه ضبط و بارگذاری مستقیم فیلم های YouTube از وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن ویدئو به طور مستقیم از YouTube از وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است ابزارک بارگذاری YouTube . این افزونه خارج از جعبه کار می کند و تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. به سادگی یک پست جدید در وردپرس ایجاد کنید ، و در کنار دکمه آپلود کننده رسانه متوجه یک دکمه YouTube خواهید شد.

YouTube button in WordPress Visual Editor

با کلیک بر روی دکمه YouTube در ویرایشگر پست وردپرس ، یک رابط بارگذاری کننده ویدیوی YouTube ظاهر می شود. در اینجا می توانید عنوان ، توضیحات و ویدئوهای خود را به فیلم خود اضافه کنید. پس از آن می توانید بر روی دکمه Record From Webcam کلیک کنید.

Record your video or browse YouTube videos to insert

از شما خواسته می شود وارد حساب YouTube خود شوید و انتخاب کنید که می خواهید ویدیوها را در کدام کانال قرار دهید. پس از آن مرورگر شما اجازه می دهد تا به صفحه وب اجازه دهد از وب کم و دستگاه های ضبط صدا استفاده کند. برای فعال کردن دسترسی به وب کم و دستگاه صوتی رایانه خود ، باید روی دکمه اجازه کلیک کنید.

پس از آن می توانید فیلم خود را مستقیماً از وردپرس ضبط کنید. پس از اتمام ضبط ، در YouTube بارگذاری می شود و یک URL به شما ارائه می شود که می توانید آن را در پست خود وارد کنید.

در صورت تمایل می توانید با مراجعه به حساب YouTube خود ، ویدیوی خود را پیکربندی کنید. با استفاده از مدیر ویدیوی YouTube می توانید یک ویدئو را ویرایش کنید و نحوه نمایش فیلم در YouTube را نیز سفارشی کنید. تمام ویژگی های معمول YouTube هنوز از حساب YouTube شما در دسترس خواهد بود.

استفاده از YouTube و WordPress با هم h4>

اگر یک وبلاگ نویس ویدیو هستید ، یا محتوای ویدئویی در سایت شما نقش مهمی دارد ، پس می خواهید مطمئن شوید که ویدیوهای YouTube شما عالی هستند. برای انجام این کار می توانید فیلم های پاسخگو در وردپرس با Fitvids کنید. همچنین می توانید فیلم های مرتبط YouTube را خاموش کنید تا کاربران نتوانند محتوای ویدیوی شخص ثالث را از سایت شما ببینند. در آخر ، شما حتی می توانید تصاویر کوچک برای فیلم های YouTube در سایت وردپرس خود. همه این موارد با هم به شما کمک می کنند یک وب سایت حرفه ای ، قوی و بسیار جذاب ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند فیلمهای YouTube را مستقیماً از وردپرس ضبط و بارگذاری کنید. برای س questionsالات و بازخورد می توانید در زیر نظر خود را بنویسید یا می توانید با ما در توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-record-and-upload-youtube-videos-directly-from-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید