نحوه صادرات داده های کاربران وردپرس به یک فایل CSV

آیا می خواهید داده های کاربران وردپرس را به یک فایل CSV صادر کنید؟ بعضی اوقات ممکن است برای افزودن به یک وب سایت جدید یا استفاده در سایر کمپین های بازاریابی ، به داده های کاربر نیاز داشته باشید. ابزارهای پیش فرض صادرات وردپرس به شما اجازه نمی دهد حساب های کاربری خود را صادر کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه داده های کاربران وردپرس را به راحتی به یک فایل CSV صادر کنید.

Export WordPress users data to CSV file

چه زمانی و چرا داده های کاربران وردپرس را به پرونده CSV صادر کنید h4>

ابزار پیش فرض صادرات وردپرس شامل حساب های کاربری نیست. به شما امکان می دهد در هنگام وارد کردن حساب های کاربری خود را ایجاد کنید ، فقط در صورتی که این کاربران محتوا داشته باشند. این شامل نقش های کاربر a است > بدون امتیاز نوشتن مانند مشترکین یا مشتریان در فروشگاه تجارت الکترونیک .

اگر انتقال وب سایت وردپرس ، سپس داده های کاربر قبلاً در پشتیبان پایگاه داده وردپرس . اگر فقط می خواهید داده های کاربر و نه کل وب سایت را منتقل کنید ، چه می کنید؟

ممکن است بسیاری از مشاغل و صاحبان سایت بخواهند از داده های کاربر در سیستم عامل های CRM ، لیست های ایمیل یا سایر کمپین های بازاریابی.

این زمانی است که شما به ابزاری برای صادرات آسان داده های کاربر در یک فایل CSV نیاز دارید. اینها فایلهای متنی ساده هستند که هر قسمت داده کاربر با یک ویرگول از هم جدا می شوند. پرونده های CSV را می توان در هر نرم افزار صفحه گسترده مانند Google Sheets ، Microsoft Excel و غیره باز کرد.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه داده های کاربران WordPress را به راحتی به یک فایل CSV صادر می کنیم.

صادر کردن داده های کاربر WordPress به یک فایل CSV h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که صادرات کاربران به CSV پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه کاربران »صادر کردن کاربران به CSV بازدید کنید.

Export to CSV settings

نقش کاربری را که می خواهید صادر کنید انتخاب کنید یا “هر نقشی” را انتخاب کنید. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد محدوده تاریخ را انتخاب کنید تا فقط کاربرانی که در آن دوره عضو شده اند را بارگیری کنید.

پس از پایان کار ، برای ادامه بر روی دکمه صادرات کلیک کنید.

این افزونه یک فایل CSV حاوی داده های کاربر را آماده کرده و به عنوان بارگیری برای شما ارسال می کند. پس از بارگیری ، می توانید آن پرونده را در یک برنامه صفحه گسترده باز کنید یا آن را به برنامه های دیگر وارد کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند داده های کاربران وردپرس را به یک فایل CSV صادر کنید. همچنین ممکن است بخواهید مگا لیست نکات ، ترفندها و هک های مفید وردپرس برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-export-wordpress-users-data-to-a-csv-file/.

دیدگاهتان را بنویسید