نحوه سازماندهی بارگذاری رسانه توسط کاربران در وردپرس

آیا تا به حال خواسته اید پرونده های رسانه ای بارگذاری شده توسط کاربران را از سایر کاربران جدا نگه دارید؟

هنگام اجرای یک وب سایت چند نویسنده ، ممکن است بخواهید که نویسندگان شما فقط به پرونده های رسانه ای بارگذاری شده دسترسی داشته باشند. این می تواند برای اهداف سازمان و بهره وری مفید باشد.

در این مقاله ، ما به شما نحوه سازماندهی بارگذاری رسانه توسط کاربران در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to organize media uploads by users in WordPress

چرا دسترسی نویسنده به بارگذاری رسانه را محدود کنیم؟ h4>

مدیریت صحیح جریان تحریریه یکی از بزرگترین چالش های سایت های چند نویسنده وردپرس است.

نکته ای که بسیاری از دارندگان سایت را آزار می دهد این است که نویسندگان می توانند رسانه بارگذاری سایر نویسندگان و همکاران

این مسئله باعث نگرانی حریم خصوصی برخی از دارندگان سایت می شود. به عنوان مثال ، اگر یک مدیر روی یک محصول یا ایده جدید کار می کند ، نویسندگان دیگر می توانند آن را قبل از عمومی شدن مشاهده کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی محدود کردن افرادی که می توانند بارگذاری رسانه ها را در قسمت سرپرست وردپرس شما ببینند ، محدود کنیم.

سازماندهی بارگذاری رسانه توسط کاربران در وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن رسانه WP Users Media . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

هنگام فعال شدن ، این افزونه دسترسی هر کاربر را به بارگذاری رسانه خود محدود می کند در حالی که به مدیر سایت اجازه می دهد همه بارگذاری ها را مشاهده کند.

با این حال ، شما گزینه شخصی سازی تنظیمات و مجاز کردن سفارشی را دارید نقشهای کاربر برای دسترسی به همه بارگذاریهای رسانه. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید به ویراستاران اجازه دهید همه بارگذاری های رسانه را مشاهده کنند در حالی که نویسندگان را به بارگذاری های خود محدود می کنند.

برای تنظیم دقیق این تنظیمات ، باید صفحه تنظیمات »رسانه WP Users را برای پیکربندی پیوستهایی که کاربر می تواند به آنها دسترسی داشته باشد ، هدایت کنید.

در این حالت ، ما می خواهیم گزینه زیر را انتخاب کنیم: “فعال کنید تا نویسنده فقط بتواند پیوست های خود را مشاهده کند.” این چیزی است که مشاهده خواهید کرد:

Enable authors to see attachments

اکنون ، برای مشاهده این عمل ، می توانید دو حساب کاربری جدید ایجاد کرده و “ نویسنده . بعد ، با هر یک از دو حساب وارد وردپرس شوید و چند تصویر را بارگذاری کنید.

مشاهده خواهید کرد که کتابخانه رسانه فقط تصاویر آپلود شده توسط آن کاربر خاص را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، ما دو کاربر به نام سام و تینا ایجاد کردیم.

ما سه تصویر را با استفاده از حساب سام و سه تصویر را با استفاده از حساب Tina بارگذاری کردیم.

اینگونه حساب Tina کتابخانه رسانه را نشان می دهد:

Tina's media library

اینگونه حساب سام کتابخانه رسانه را نشان می دهد:

Sam's media library

و در آخر ، این است که چگونه یک سایت مدیر چیست کتابخانه رسانه را می بیند .

Admin's; library view

هنگام بارگذاری تصاویر جدید ، کاربران شما فقط می توانند تصاویر بارگذاری شده خود را از کتابخانه رسانه انتخاب کنند.

Insert media into a post

امیدواریم این مقاله در سازماندهی بهتر بارگذاری رسانه ها توسط کاربران در سایت وردپرس خود به شما کمک کند. اگر هنگام بارگذاری تصاویر با مشکلی مواجه شدید ، راهنمای نهایی ما را در رفع مشکلات معمول تصویر در وردپرس .

همچنین ممکن است بخواهید لیست جامع ما را از باید دارای افزونه های وردپرس باشد برای همه وب سایت ها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-organize-media-uploads-by-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید