نحوه ساخت مجموعه کتابخانه و سیستم گردش خون در وردپرس

وردپرس اغلب به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی برچسب گذاری می شود ، اما هر روز مردم در حال یافتن روش های جدید و خلاقانه برای استفاده از وردپرس هستند. اخیراً ، با پلاگین جدیدی روبرو شده ایم که WordPress را گسترش می دهد و از آن به عنوان سیستمی برای مدیریت مجموعه کتابخانه استفاده می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا موارد را جستجو کنید ، کاربران ، داوطلبان ، تیراژها و غیره را اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه اجرای و مدیریت سیستم جمع آوری و گردش کتابخانه در وردپرس را نشان خواهیم داد. می توانید آن را از طریق اینترانت محلی یا وب زنده اجرا کنید و از هرجایی که مراجعه می کنید ، مراجعه کنندگان به کتابخانه دسترسی داشته باشید.

ما از یک افزونه جدید به نام Weblibrarian استفاده خواهیم کرد. این افزونه به عنوان یک سیستم قابل حمل و کراس پلتفرم که کتابخانه رایگان وندل می تواند به عنوان یک سیستم انتقال از سیستم تیراژ مبتنی بر کارت کاغذ فعلی خود به سیستمی که در نهایت توسط سیستم کتابخانه منطقه ای راه اندازی می شود ، استفاده شود.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

راه اندازی سایت کتابخانه با WebLibrarian

ما با نصب پلاگین WebLibrarian شروع خواهیم کرد. پس از فعال سازی ، یک مورد منوی WebLibrarian را در زیر تنظیمات پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، به یک صفحه پیکربندی می روید که در واقع فقط کلیدهای خدمات وب آمازون و شناسه مرتبط را می خواهد. برای دیدن سایر گزینه ها باید به کاربران بروید و یک کاربر جدید با نقش کتابدار ایجاد کنید.

Adding a Librarian

با حساب کاربری Librarian که به تازگی ایجاد کرده اید به قسمت مدیریت وارد شوید. خواهید دید که داشبورد مدیر وردپرس شما با داشبورد WebLibrarian Admin جایگزین شده است.

Web Librarian Admin Dashboard

از داشبورد WebLibrarian می توانید مجموعه ها ، مراجعه کنندگان و میزهای گردش را مدیریت کنید. مانند هر نرم افزار دیگر کتابخانه که انتظار می رود کتابدار برای مدیریت مجموعه ها داده ها را به صورت دستی وارد کند ، کار می کند. همچنین می توانید داده ها را از منابع دیگر وارد کنید.

افزودن ویژگی های کتابخانه به Frontend سایت شما h4>

افزونه Web Libriarian به همراه یک کتابچه راهنمای کاربر ارائه می شود ، اما از آنجا که اکثر افراد افزونه ها را از داخل قسمت مدیریت وردپرس خود نصب می کنند ، این احتمال وجود دارد که شما آن را متوجه نشده باشید. می توانید راهنمای کاربر WebLibrarian از وب سایت ناشر. این راهنما دستورالعمل های مفصلی در مورد استفاده از کد کوتاه در پست ها و صفحات شما دارد.

به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از این کد کوتاه فرم جستجو را برای بازدید کنندگان برای جستجوی عناوین و مجموعه ها اضافه کنید:

CounsiteWeblib_seformform

Search Library Collections

چندین نقش کاربر توسط پلاگین تعریف شده است. مانند Librarian’s Aide ، داوطلبان و مشتری ها. کتابدار می تواند هر شناسه مشتری را با یک حساب کاربری وردپرس مرتبط کند. سپس هر کاربر می تواند به سایت وردپرس شما وارد شود تا موارد را بررسی کند ، آنچه را که در حال حاضر در دست دارد ببیند و نمایه های خود را مدیریت کند.

WebLibrarian Patron Dashboard

این یک روش بسیار زیبا برای استفاده از وردپرس است ، و ما خوشحالیم که افراد در حال گسترش وردپرس برای موارد جالب استفاده مانند این مورد هستند. ما امیدواریم که این مقاله به برخی از کتابخانه های عمومی کوچک در یافتن یک راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت دیجیتالی جمع آوری و انتشار آنها کمک کند. ما مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم نه فقط در مورد راه اندازی کتابخانه با وردپرس بلکه همچنین در مورد هر نوع برنامه مبتنی بر وردپرس که شما دیده اید یا با آنها کار کرده اید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-build-a-library-collection-and-circulation-system-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید