نحوه ساخت فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس

آیا می خواهید با استفاده از وردپرس فروشگاه وابسته آمازون ایجاد کنید؟

یک فروشگاه وابسته آمازون به شما امکان می دهد محصولات را از Amazon.com به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید و از هر فروش کمیسیون بدست آورید. به دلیل سربار کم ، یک فروشگاه وابسته به آمازون برای شروع کار ایده های تجاری آنلاین .

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با استفاده از وردپرس به راحتی فروشگاه وابسته آمازون ایجاد کنید. ما همچنین نکات تخصصی خود را در مورد افزایش درآمد شرکت وابسته به آمازون به اشتراک خواهیم گذاشت

How to build an Amazon affiliate store using WordPress

در اینجا یک مرور کلی از تمام مراحل ما برای ایجاد یک فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس است.

  1. فروشگاه وابسته آمازون چیست؟
  2. شروع کار با فروشگاه وابسته آمازون و وردپرس
  3. ثبت نام در برنامه وابسته آمازون
  4. افزودن محصولات وابسته در WooCommerce
  5. سفارشی کردن فروشگاه وابسته خود
  6. منابعی برای افزایش درآمد شرکت های وابسته خود
  7. س FAالات متداول درباره راه اندازی فروشگاه وابسته آمازون

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

فروشگاه وابسته آمازون چیست؟ h4>

فروشگاه وابسته آمازون یک فروشگاه آنلاین است که محصولات لیست شده برای فروش در Amazon.com را تبلیغ می کند.

به عنوان مالک فروشگاه ، با افزودن پیوندهای وابسته به محصولات ، ترافیک را به آمازون می فرستید. کاربران برای انجام خرید به آمازون هدایت می شوند و شما در هر فروش کمیسیون وابسته به دست می آورید.

در یک فروشگاه آنلاین سنتی ، محصولات را تهیه می کنید ، سفارشات را مدیریت می کنید ، محصولات را حمل می کنید و موجودی کالا را پیگیری می کنید. لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد در فروشگاه های وابسته باشید.

فروشگاه های وابسته آمازون در بین بازاریابان محبوب هستند زیرا شما می توانید با پول بسیار کم شروع به کار کنید و از میان میلیون ها محصول ذکر شده در آمازون انتخاب کنید.

شروع کار با فروشگاه وابسته آمازون و وردپرس h4>

می توانید تقریباً با هر فروشگاه فروشگاه وابسته آمازون راه اندازی کنید افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس ، اما ما توصیه می کنیم از WooCommerce استفاده کنید زیرا محبوب ترین راه حل در بازار است.

WooCommerce به میلیون ها وب سایت تجارت الکترونیکی در سراسر جهان قدرت می بخشد.

برای شروع ، شما باید از بستر WordPress.org استفاده کنید (تفاوت بین WordPress.com vs WordPress.org ).

شما همچنین به یک حساب میزبانی وردپرس ، یک نام دامنه و یک گواهی SSL اگر می خواهید برای سایر محصولات غیر وابسته در وب سایت خود پرداخت بپذیرید .

معمولاً هزینه نام دامنه در حدود 14.99 دلار در سال ، هزینه میزبانی وب در حدود 7.99 دلار در ماه و هزینه گواهی SSL در حدود 69.99 دلار در سال است.

اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، خیلی زیاد است.

خوشبختانه ، Bluehost ، وردپرس و WooCommerce ارائه دهنده میزبانی رسمی ، موافقت کرده است که یک نام دامنه رایگان ، گواهی SSL رایگان و تخفیف در میزبانی وب به کاربران ما ارائه دهد.

اساساً می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

Cla برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

توجه: این طرح میزبانی شروع کننده برای هر فروشگاه جدید وابسته بسیار مفید خواهد بود. با این حال ، اگر می خواهید میزبانی تجارت الکترونیک بیشتری داشته باشید ، نگاهی به انتخاب بهترین ارائه دهندگان میزبانی ووکامرس .

پس از خرید هاست ، دستورالعمل های نصب را در نحوه راه اندازی یک وبلاگ مقاله. این امر شما را در مراحل ثبت نام و راه اندازی وردپرس راهنمایی می کند.

پس از نصب وردپرس ، به داشبورد وردپرس خواهید رسید که به شکل زیر است.

WordPress admin dashboard

در مرحله بعدی ، شما باید WooCommerce را نصب و فعال کنید plugin. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، WooCommerce جادوگر راه اندازی را برای انتخاب ارز ، روش های پرداخت ، مکان و غیره شروع می کند.

از آنجا که در حال راه اندازی یک فروشگاه وابسته هستید ، می توانید به پایین صفحه بروید و برای رد شدن از تنظیمات روی پیوند “اکنون نه” کلیک کنید.

Cancel set up wizard

اگر در آینده به آن نیاز دارید می توانید بعداً هر گزینه را در تنظیمات پیکربندی کنید.

ثبت نام در حساب شرکت وابسته آمازون h4>

اکنون وردپرس و WooCommerce را نصب کرده اید ، برای شروع افزودن محصولات با شناسه وابسته خود باید در یک برنامه وابسته آمازون ثبت نام کنید.

به برنامه Affiliate آمازون بروید وب سایت را کلیک کنید و روی دکمه “اکنون به صورت رایگان بپیوندید” کلیک کنید.

Join Amazon affiliate program

بعد ، از شما خواسته می شود با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور مرتبط با آن حساب وارد حساب آمازون موجود خود شوید.

Login or sign up

اگر حساب آمازون ندارید ، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ورود به سیستم ، باید اطلاعات دریافت کننده را ارائه دهید و به س questionsالات مربوط به وب سایت خود پاسخ دهید. برای تکمیل نمایه خود ، دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.

Affiliate program wizard

پس از اتمام ، برنامه شما توسط آمازون بررسی و تأیید می شود.

افزودن محصولات وابسته آمازون در ووکامرس h4>

WooCommerce بهترین افزونه فروشگاه وابسته آمازون برای وردپرس است. افزودن محصولات وابسته خارجی به وب سایت شما بسیار آسان است.

استفاده از ووکامرس به شما امکان می دهد تجربه کاربری بومی را ارائه دهید و محصولات وابسته را به طور یکپارچه در وب سایت خود ادغام کنید.

برای شروع واردات محصولات ، باید از صفحه محصولات »افزودن موارد جدید بازدید کنید

Adding a new affiliate product in WooCommerce

ابتدا باید عنوانی برای محصولی که اضافه می کنید ارائه دهید و سپس توضیحات مفصلی را در ویرایشگر پست اضافه کنید.

پس از آن ، به پایین به بخش متا داده محصول بروید و در فهرست کشویی “نوع محصول” “محصول خارجی / وابسته” را انتخاب کنید.

Product URL

اکنون باید URL وابسته محصول را وارد کنید. می توانید URL را از داشبورد حساب Amazon Associated خود دریافت کنید. به سادگی محصول را جستجو کرده و سپس بر روی دکمه دریافت لینک کلیک کنید.

Get product link

URL را کپی کرده و در صفحه ویرایش محصول خود در وردپرس جایگذاری کنید.

توجه: باید قسمت “قیمت” را خالی بگذارید. با این کار کاربران می توانند قیمت را در Amazon.com بررسی کنند. سیاست های برنامه وابسته آمازون به شما اجازه نمی دهد به صورت دستی اطلاعات قیمت را وارد کنید.

در زیر داده های محصول ، می توانید شرح کوتاهی از محصول ارائه دهید. این توضیحات در صفحه اول فروشگاه ، صفحات دسته بندی محصولات و نتایج جستجو ظاهر می شود.

در سمت راست خود ، می توانید یک تصویر محصول و تصاویر گالری محصول اضافه کنید.

Product images

اکنون می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا صفحه محصول در وب سایت شما فعال شود.

روند افزودن محصولات وابسته بیشتر به وب سایت خود را تکرار کنید. پس از افزودن چند محصول از آمازون ، می توانید به صفحه فروشگاه در وب سایت خود مراجعه کرده و محصولات را مشاهده کنید.

Shop Page

سفارشی کردن فروشگاه وابسته آمازون وردپرس h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس دارای یک طراحی اساسی با پشتیبانی محدود از WooCommerce است. با انتخاب تم وردپرس آماده WooCommerce که از محصولات و جایگاه های شما تعریف می کند ، می توانید آن را تغییر دهید.

WordPress themes

هزاران قالب وردپرس وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این فراوانی برای مبتدیان بسیار طاقت فرسا است. به همین دلیل ما بهترین مضامین را که می توانید با آنها شروع کنید ، دستی انتخاب کردیم.

برای تنظیم قالب وردپرس خود به کمک نیاز دارید؟ به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب قالب وردپرس .

مضامین ، شکل ظاهری و طراحی وب سایت شما را کنترل می کنند. اگر می خواهید ویژگی جدیدی اضافه کنید ، باید پلاگین WooCommerce را پیدا کنید که آن ویژگی را ارائه دهد.

تعداد زیادی افزونه WooCommerce برای افزودن ویژگی های مختلف وجود دارد. به لیست بهترین افزونه های WooCommerce برای آزمایش برخی از ویژگی های جدید در فروشگاه خود.

اگر می خواهید ظاهر و احساس وب سایت خود را بیشتر کنترل کنید ، توصیه می کنیم از بیور ساز . این یک افزونه صفحه ساز WordPress که بصورت یکپارچه با WooCommerce کار می کند.

منابعی برای رشد فروشگاه وابسته آمازون خود h4>

اکنون که فروشگاه وابسته آمازون خود را راه اندازی کرده اید ، می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

خوشبختانه ، ابزارها ، افزونه ها و منابع بسیاری وجود دارند که به شما در دستیابی به این اهداف کمک می کنند.

بیایید با SEO شروع کنیم و فروشگاه WooCommerce خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم. مرحله به مرحله ما را دنبال کنید راهنمای WooCommerce SEO برای راهنمایی کامل.

پس از آن ، می توانید این موارد مفید ابزارها و افزونه ها برای بازاریابی سهامداران و افزونه های ضروری وردپرس برای همه وب سایت ها.

در مرحله بعدی ، شما باید ترافیک وب سایت خود را ردیابی کنید تا بهترین محصولات فروشنده وابسته آمازون و همچنین محصولاتی را پیدا کنید که عملکرد چندان خوبی ندارند. اینجا جایی است که شما به Google Analytics . برای جزئیات ، به آموزش ما در مورد نحوه کاربران ووکامرس را در وردپرس ردیابی کنید .

بزرگترین مانعی که فروشگاه های تجارت الکترونیک با آن روبرو هستند ، گاری های رها شده است. برای یک فروشگاه وابسته ، این بدان معنی است که افرادی به محصولات نگاه می کنند اما آنها را خریداری نمی کنند که بر درآمد شرکت شما تأثیر می گذارد.

برای رفع این مشکل ، ما یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی گاریهای رها شده را بازیابی کنید و کمیسیون های خود را تقویت کنید.

مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم محصولات مفید ، بررسی های مفید و محتوای هدفمند را به وب سایت خود اضافه می کنید. در پایان ، این همان چیزی است که کاربران شما بدنبال آن هستند و این همان چیزی است که باید در تلاش برای ارائه آنها باشید.

س FAالات متداول درباره راه اندازی فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس h4>

از زمان انتشار این مقاله ، چندین س fromال از کاربران خود در مورد راه اندازی فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس دریافت کرده ایم.

در اینجا پاسخ برخی از س questionsالات متداول وجود دارد.

1 آیا می توانم از محتوای آمازون برای صفحات محصول استفاده کنم؟

نه ، نمی توانید آمازون خط مشی محتوایی سختگیرانه ای دارد که در آن مجاز به کپی مستقیم محتوای محصول از آمازون نیستید.

اکثر فروشگاههای تابعه آمازون توضیحات محصول خود ، نظرات خود را اضافه می کنند و از وب سایت تولید کننده محصول عکس می گیرند.

2. آیا می توانم محصولات دیگری از شبکه های وابسته را اضافه کنم؟

بله ، می توانید محصولات وابسته را از سایر شبکه های وابسته اضافه کنید. با این کار می توانید درآمد خود را متنوع کنید.

3. من خارج از ایالات متحده زندگی می کنم ، آیا می توانم به برنامه Affiliate آمازون ملحق شوم؟

بله ، می توانید برنامه شرکای آمازون در سراسر جهان در دسترس است.

4. آیا لازم است مشارکت وابسته خود را فاش کنم؟

بله ، شما انجام می دهید. طبق سیاست های برنامه آمازون و قوانین ایالات متحده ، شما باید فاش کنید که هنگام خرید کالایی توسط کاربران ، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

این فقط به آمازون محدود نمی شود ، همه وب سایت هایی که از تبلیغات یا بازاریابی وابسته برای درآمدزایی استفاده می کنند برای این کار الزامی هستند. برای مثال ، به صفحه سلب مسئولیت WPBeginner مراجعه کنید.

5. آیا می توانم محصولات Amazon را بدون ایجاد فروشگاه وابسته تبلیغ کنم؟

بله ، می توانید به عنوان مثال ، اگر وبلاگی را اداره می کنید ، می توانید پیوندهای وابسته را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید . در این صورت ، نیازی به نصب ووکامرس نخواهید داشت.

امیدواریم این مقاله در راه اندازی فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس به شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-build-an-amazon-affiliate-store-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید