نحوه رفع مشکل عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس (+ نکاتی در مورد چگونگی رفع آن با بیشترین استفاده از افزونه های فرم تماس)

مسئله رایج در بین دارندگان وب سایت این است که وردپرس ایمیل را به درستی یا اصلاً ارسال نمی کند

اکثر میزبان مدیریت شده وردپرس ، از جمله Kinsta ، میزبانی ایمیل ارائه نمی دهند. با این حال ، این بدان معنا نیست که نمی توانید از نصب وردپرس خود ایمیل ارسال کنید. به طور معمول وقتی می خواهید وردپرس مشکل عدم ارسال ایمیل را برطرف کند ، مشکلی در سرور نیست ، بلکه ایمیل در نصب وردپرس به اشتباه تنظیم شده است یا عدم سازگاری وجود دارد.

در این پست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور وردپرس برای شما یا کاربرانتان ایمیل ارسال نمی کند و نحوه رفع آن را به شما نشان خواهیم داد. خواه یک سایت وردپرس معمولی داشته باشید یا یک فروشگاه WooCommerce ، ما به شما نشان می دهیم چگونه ایمیل ها را به روز کنید و دوباره در حال اجرا است.

همچنین برخی از محبوب ترین افزونه های فرم تماس را بررسی خواهیم کرد و دقیقاً مشخص خواهیم کرد که چرا هر یک از آنها در ارسال ایمیل با مشکل روبرو هستند.

چرا وردپرس ایمیل ارسال نمی کند h2>

به چند دلیل ممکن است در ارسال ایمیل به WordPress مشکلی نداشته باشید. این موارد عبارتند از:

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید تشخیص دهید کدام یک از اینها باعث ایجاد مشکل شده است.

1 ایمیل ها ارسال می شوند اما به نامه های ناخواسته می روند h3>

قبل از اجرای هرگونه آزمایش دیگر ، مطمئن شوید که ایمیل های WordPress هرزنامه نخواهند داشت .

اگر کاربری به شما گزارش دهد وردپرس ایمیل نمی فرستد ، ممکن است به راحتی ایمیل های وی هرزنامه شود.

از آنها بخواهید پوشه هرزنامه خود را از نظر ایمیل از سیستم بررسی کنند. برخی از سرویس گیرندگان ایمیل ممکن است ایمیل های WordPress را به عنوان نامه ناخواسته شناسایی کنند زیرا خودکار هستند.

2. سرور شما به درستی پیکربندی نشده است h3>

دلیل اصلی عدم ارسال ایمیل توسط WordPress این است که سرور شما برای ارسال آنها پیکربندی نشده است.

سرورهای وب برای ارسال ایمیل طراحی نشده اند و ممکن است سرور شما برای استفاده از عملکرد PHP mail () پیکربندی نشده باشد.

خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی بررسی کنید که آیا این مسئله باعث ایجاد مشکل شده است – و یا می توانید آن را برطرف کنید.

نحوه آزمایش ارسال ایمیل توسط سرور h4>

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که با استفاده از پلاگین بررسی ایمیل رایگان در سایت وردپرس خود آزمایشی را انجام دهید.

این یک افزونه اساسی است که برای آزمایش اینکه آیا نصب وردپرس و / یا سرور شما می تواند ایمیل ارسال کند ، طراحی شده است.

پس از نصب ، در داشبورد WordPress خود به Tools> Check Email بروید. برای ارسال آزمون به یک آدرس ایمیل وارد کنید و روی ارسال ایمیل آزمایشی کلیک کنید

Send test email

ارسال ایمیل آزمایشی

سپس تأیید را مشاهده خواهید کرد.

Test email confirmation

تأیید ایمیل آزمایش

مشتری ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ایمیل تست را دریافت کرده اید یا خیر. عنوان موضوع به صورت “ایمیل تست از https://yourdomain.com” ظاهر خواهد شد.

Email test received

تست ایمیل دریافت شد

همچنین ، مطمئن شوید که پوشه هرزنامه یا نامه ناخواسته خود را بررسی کنید. اگر ایمیلی دریافت کرده اید ، به این معنی است که وردپرس می تواند در وب سرور خود ایمیل ارسال کند. p >

اگر هنوز ایمیل دریافت نمی کنید ، به این معنی است که به احتمال زیاد یک پیکربندی غلط با افزونه فرم تماس با شماست یا ناسازگاری است. همیشه می توانید برای کمک به توسعه دهنده پلاگین کمک کنید. به آنها بگویید که آزمون فوق را انجام داده اید و ایمیل در حال نصب روی وردپرس شماست. یا برای قطبی ترین پلاگین های فرم تماس با مراحل زیر عمل کنید.

اگر مشتری Kinsta هستید و از HHVM استفاده می کنید ، می توانید به طور موقت به PHP 7 تغییر وضعیت دهید تا آزمایش کند مسئله سازگاری به راحتی می توانید در به PHP 7 بروید / MyKinsta / “> داشبورد MyKinsta . پس از آزمایش ، می توانید به HHVM برگردید.

هم برای مشتریان Kinsta و هم برای سایر میزبان ها ، اگر مشکلی در اتصال ندارید ، ممکن است مجبور باشید پورت دیگری را امتحان کنید. میزبان شما ممکن است درگاه را مسدود کند.

Kinsta از Google Cloud Platform استفاده می کند که به طور پیش فرض اتصالات خروجی را در پورت 25 مسدود می کند. طبق به Google ، “این درگاه خروجی SMTP به دلیل سو of استفاده زیادی که این پورت مستعد آن است مسدود شده است.” در این حالت ، یک جایگزین را امتحان کنید پورتی مانند 2525 . بنادر 587 و 465 در Kinsta باز هستند.

3 افزونه فرم تماس شما در حال ارسال ایمیل های “Spoof” است h3>

اگر آزمون فوق را اجرا کرده اید و سرور شما برای ارسال ایمیل پیکربندی شده است ، به این معنی است که افزونه ارسال ایمیل از سایت وردپرس شما مشکلی دارد.

به احتمال زیاد این یک پلاگین فرم تماس با ما خواهد بود .

افزونه های فرم تماس ایمیل هایی را ارسال می کنند که گاهی توسط سرویس گیرندگان ایمیل به عنوان ایمیل های جعلی شناسایی می شوند. این موارد مشابه ایمیل های هرزنامه است: سرویس گیرندگان ایمیل آنها را به عنوان مشکوک پرچم گذاری می کنند.

دلیل آنکه نامه تماس با فرم تماس بعضاً به عنوان تقلب تلقی می شود این است که از نشانی دیگری ارسال می شود غیر از آدرس اضافه شده به قسمت از: در ایمیلی که دریافت می کنید.

بنابراین اگر فرم تماس خود را برای پر کردن قسمت از: با آدرس ایمیل شخصی که فرم را پر می کند پیکربندی کرده اید ، اما ایمیل در واقع از سایت وردپرس شما می آید ، سرویس گیرنده ایمیل به ایمیل مشکوک خواهد بود و ممکن است آن را بعنوان تقلب علامت گذاری کند.

همچنین ممکن است در صورت ارسال ایمیل از همان آدرس ایمیل به مشکل بر بخورید. بنابراین اگر افزونه فرم های شما ارسال ایمیل از آدرس ایمیل سرپرست شما است (که به طور پیش فرض خواهد بود) و همچنین آن را دارید برای ارسال آنها به آن آدرس پیکربندی شده است ، ممکن است بعضی از ارائه دهندگان ایمیل آن را دوست نداشته باشند. این مسئله کمتر از مسئله نامه های الکترونیکی “poof” است.

برای فرم های تماس ، گیرنده ایمیل اعلان به طور معمول شما خواهید بود. این بدان معناست که شما می توانید تنظیمات موجود در پلاگین فرم تماس خود را برای رفع این مشکل تغییر دهید و به راحتی می توانید ایمیل ها را دریافت کنید.

افزونه های فرم تماس تحت تأثیر قرار گرفتند h4>

هرگونه افزونه فرم تماس می تواند تحت تأثیر این مسئله قرار گیرد. در اینجا برخی از افزونه هایی است که ممکن است با این مشکل روبرو شوید:

  • فرم تماس 7
  • فرم های جاذبه
  • فرم های نینجا
  • فرم مبارک
  • weForms
  • فرم تماس با Jetpack
  • فرم های مهیب

من به شما نشان خواهم داد که چگونه مشکل ارسال نشدن ایمیل برای هر یک از فرمهای تماس را به زودی برطرف کنید. ابتدا ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه مشکل ارسال نشدن ایمیل وردپرس برای هر یک از علل شناسایی شده را برطرف می کنیم.
آیا وردپرس ایمیل های شما را نمی فرستد؟ why بدانید که چرا این اتفاق می افتد و نحوه اصلاح آن در اینجا درست است ⬇ برای توییت کلیک کنید

نحوه جلوگیری از رفتن نامه های وردپرس به هرزنامه h2>

1 آدرس ایمیل h3> را در لیست سفید قرار دهید

اگر نامه الکترونیکی به هرزنامه می رسد ، می توانید با افزودن آدرس ایمیل خود به مخاطبین ، از کاربران خود بخواهید که ایمیل های شما را در لیست سفید قرار دهند.

در Gmail ، اگر ایمیل را به صندوق ورودی منتقل کنند ، این بدان معنی است که ایمیل از آن آدرس است در آینده به نامه هرزنامه منتقل نخواهد شد – اما افزودن آدرس به مخاطبین نیز ایمن ترین خواهد بود.

2. از آدرس ایمیل ایمن تر h3> استفاده کنید

همچنین ممکن است بخواهید آدرس ایمیلی را که سایت شما از آن ایمیل ارسال می کند مرور کنید. به طور پیش فرض ، این آدرس ایمیل مدیر شما خواهد بود. اگر این اطلاعات @ است ، با @ ، sales @ یا موارد مشابه تماس بگیرید ، بنابراین ارائه دهندگان ایمیل ممکن است هرزنامه را فرض کنند.

آدرس ایمیل را به چیزی تغییر دهید که حرفه ای تر به نظر برسد و از ارسال نامه های الکترونیکی به آن اطمینان حاصل کنید. آدرس به آدرس عادی شما هدایت می شود تا هیچ پاسخی را از دست ندهید. این کار را می توانید با ایجاد نام مستعار برای آدرس ایمیل خود انجام دهید.

3 احراز هویت ایمیل را تنظیم کنید h3>

دلیل دیگری که ممکن است ایمیل های WordPress شما در هرزنامه باشد این است که نام دامنه شما به درستی برای ایمیل احراز هویت نشده است.

برای اطمینان از اینکه به درستی کار می کنید ، راهنمای ما را برای تأیید اعتبار ایمیل دنبال کنید.

نحوه تنظیم SMTP در وردپرس برای ارسال ایمیل h2>

اگر تست ایمیل بالا را اجرا کرده اید و ایمیل ها از سایت شما اصلاً ارسال نمی شوند ، پس باید از یک ارائه دهنده SMTP شخص ثالث استفاده کنید و آن را با سایت خود پیوند دهید تا دوباره ایمیل ارسال کند.

SMTP مخفف Simple Mail Transfer Protocol است. این ایمیل ها را از طریق شبکه ها و از طریق دیگر انتقال می دهد. بنابراین اگر سرور شما برای ارسال ایمیل پیکربندی نشده باشد ، این امکان را فراهم می کند.

تعدادی از ارائه دهندگان SMTP برای انتخاب وجود دارد ، از جمله گزینه های رایگان: بنابراین نیازی به صرف هزینه برای شما نیست ، فقط کمی زمان.

برای تنظیم این ، با راهنمای ما به استفاده از یک سرور SMTP رایگان با وردپرس دنبال کنید. p >

نحوه پیکربندی پلاگین فرم خود برای ارسال صحیح ایمیل h2>

اگر سرور شما برای ارسال ایمیل پیکربندی شده است اما هنوز با ورودی هایی که فرم ها ارسال نمی کنند مشکل دارید ، احتمالاً به این معنی است که باید تنظیمات فرم را تغییر دهید.

بیایید نگاهی به آنچه شما برای هر یک از محبوب ترین پلاگین های فرم باید انجام دهید ، برای ارسال مجدد آن ایمیل ها.

برای هر یک از اینها ، من فرض می کنم شما سعی کرده اید SMTP را به سایت خود اضافه کنید ، یا سرور شما در حال ارسال ایمیل است (و شما پوشه هرزنامه را بررسی کرده اید) ، اما هنوز ایمیل ها از بین نمی روند .

فرم تماس 7 برای عدم ارسال ایمیل را برطرف کنید h3>

فرم تماس 7 7 یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ها به صورت رایگان است وردپرس پلاگین هایی را تشکیل می دهد.

اگر در ارسال ایمیل با آن مشکلی دارید (و می دانید سرور شما ایمیل ارسال می کند) ، رفع این مشکل آدرسی است که ایمیل از آن ارسال می شود.

در سرپرست وردپرس خود ، به تماس> فرمهای تماس بروید.

Contact forms

فرم های تماس

فرم ایجاد شده را انتخاب کرده و برگه نامه را باز کنید.

Email tab in contact forms

برگه ایمیل در فرم های تماس

مطمئن شوید که قسمت از آدرس ایمیل مدیر سایت شما را داشته باشد ، نه آدرس ایمیل ورودی را در فرم وارد کنید. می توانید از آن در قسمت پاسخ به استفاده کنید اما از قسمت از استفاده از آدرسهای ایمیل مشابه برای قسمتهای از و به خودداری کنید. از آدرس ایمیل دیگری با آدرس مورد استفاده خود برای سایت خود استفاده کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون با تکمیل فرم خودتان موارد را امتحان کنید.

عدم ارسال فرم های جاذبه به ایمیل h3>

فرم های جاذبه یکی از محبوب ترین و مورد احترام ترین افزونه های فرم های برتر است . کمتر از آنچه در فرم تماس با 7 دارید با ایمیل هایی که از این افزونه ارسال نمی شوند مواجه می شوید ، اما در صورت بروز این مشکل با مشکل روبرو می شوید. شما می توانید راهنمایی دقیق را در اسناد افزونه پیدا کنید.

Gravity forms documentation

اسناد فرم های جاذبه

گزینه های موجود در اسناد را به ترتیب کار کنید تا همه چیز دوباره کار کند.

عدم ارسال ایمیل فرمهای نینجا h3>

فرم های نینجا دارای دو نسخه رایگان و برتر است. همچنین تعداد زیادی افزونه اضافی برای ti وجود دارد که می توانید بصورت رایگان از مخزن وردپرس بارگیری کنید.

اگر درمورد مشکلات مربوط به نامه های الکترونیکی با فرم های نینجا تجربه می کنید ، راه حل توصیه شده استفاده از افزونه SendWP است که توسط همان تیم ایجاد شده است.

SendWP

SendWP

SendWP برای کارکردن SMTP بر روی سرور شما طراحی شده است – این کار را می توانید با استفاده از افزونه های رایگان نیز انجام دهید. و اگر مشکل این نیست که سرور شما ایمیل نمی فرستد ، SendWP آن را برطرف نمی کند.

بنابراین اگر نمی خواهید 9 دلار در ماه برای SendWP بپردازید ، ایمیل را دنبال کنید راهنمای عیب یابی در اسناد آنها.

رفع عدم ارسال ایمیل برای HappyForms h3>

HappyForms افزونه دیگری با نسخه رایگان و ممتاز است.

Happyforms

Happyforms

HappyForms دارای یک راهنمای راهنما است اما این توضیح نمی دهد که در صورت عدم ارسال نامه های الکترونیکی ، چه کاری باید انجام شود.

برای تغییر آدرس ایمیل از طریق فرم های خوشحال ارسال می شود ، می توانید تنظیمات ایمیل را برای فرم جداگانه ویرایش کنید ، به روشی مشابه فرم تماس 7.

به HappyForms> All Forms بروید و فرم مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کنید. با این کار رابطی شبیه Customizer باز می شود.

برگه ایمیل را باز کنید

Happyforms email tab

برگه ایمیل Happyforms

در اینجا می توانید آدرس به و از را برای اعلان ها و تأییدها سفارشی کنید تا مطمئن شوید که نامه های جعلی را ارسال نمی کنید.

بعد از انجام تغییرات ، روی دکمه به روزرسانی در بالا کلیک کنید و فرم خود را تست کنید.

weForms عدم ارسال ایمیل را برطرف کنید h3>

weForms یک پلاگین فرم دیگر با نسخه های رایگان و پرمیوم است. به شما امکان می دهد پلاگین را برای استفاده از ایمیل با انتخاب ارائه دهندگان ایمیل ، از جمله وردپرس ، SendGrid پیکربندی کنید. یا دیگران.

دارای یک افزونه Jetpack را اجرا می کنید ، ممکن است از فرم تماس اصلی همراه آن استفاده کنید. این کار را با اضافه کردن یک بلوک فرم به یک صفحه یا پست در وردپرس انجام می دهید.

Jetpack به اندازه افزونه های فرم های اختصاصی گزینه پیکربندی را ندارد ، اما می توانید ایمیل های آدرس ارسال شده را تغییر دهید.

از آنجا که Jetpack از فیلدی در فرم به یا از ایمیل استفاده نمی کند ، احتمالاً درمورد ایمیل ها مشکلی نخواهید داشت. اگر با مشکلی روبرو شوید ، به این دلیل است که شما از همان آدرس ایمیل ارسال می کنید.

پس از افزودن فرم ، روی نماد ویرایش بالای آن کلیک کنید و یک منوی کشویی ظاهر می شود. برای تغییر فرمهای ارسالی به این مورد استفاده کنید.

Jetpack contact form

فرم تماس با Jetpack

اگر می خواهید فرم های آدرس ارسال شده را تغییر دهید ، باید آدرس ایمیل مدیر وب سایت خود را تغییر دهید ، زیرا این همان چیزی است که فرم Jetpack استفاده می کند.

رفع اشکال مهم برای عدم ارسال ایمیل h3>

Formidable Forms یکی دیگر از افزونه های فرم با نسخه رایگان و برتر است. اگر در ارسال ایمیل از فرم های تماس خود در Formidable Forms مشکلی دارید ، مستندات رسمی توصیه می کند که اضافه کنید SMTP به سایت خود.

اما اگر قبلاً این کار را انجام داده اید و همه چیز هنوز کار نمی کند ، چه می کنید؟ خوب ، احتمالاً دوباره به این دلیل است که ایمیل های شما به عنوان ایمیل های “جعلی” علامت گذاری شده اند زیرا از آدرسی ارسال می شوند که آدرس ارسال واقعی نیست.

در سرپرست وردپرس ، به Formidable> Forms رفته و سپس فرم مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کنید. روی برگه تنظیمات در بالا و سپس برگه اقدامات و اعلان ها در سمت راست کلیک کنید. از اینجا جعبه متنی اعلان ایمیل را باز کنید

Formidable forms email notification settings

تنظیمات اعلان ایمیل از طریق فرم های مهم

در اینجا می توانید آدرسی را که ایمیل های اطلاع رسانی از و به آن ارسال می شود ویرایش کنید. به طور پیش فرض ، از آدرس ایمیل سرپرست برای هر دو استفاده می کند و نه از آدرس ایمیلی که از فرم گرفته شده است.

برای تغییر ایمیل های نشانی به (به آدرس دیگری که از آنجا ارسال می شود) نیست ، قسمت به را ویرایش کرده و آدرس ایمیلی را که می خواهید استفاده کنید به صورت دستی وارد کنید.

صفحه تنظیمات تغییرات را هنگام ایجاد ذخیره می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنچه وارد می کنید درست است.
اگر ایمیل های شما از طریق وردپرس ارسال نمی شود ، این مشکلات رایج می تواند ریشه اصلی این مشکل باشد. .? برای توییت کلیک کنید

خلاصه h2>

گاهی اوقات وردپرس ایمیل ارسال نمی کند و شما ممکن است در تلاش باشید تا دلیل آن را بیابید. این مشکل ، که یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است ، می تواند به این دلیل باشد که ایمیل ها هرزنامه می شوند ، زیرا سرور شما برای ارسال ایمیل پیکربندی نشده است ، یا اینکه تنظیمات موجود در فرم تماس شما باید تغییر کند.

برای تشخیص دلیل عدم ارسال ایمیل توسط سایت WordPress و حل مشکل ، راهنمای بالا را دنبال کنید. باید خیلی زود ایمیل هایی داشته باشید که به درستی کار می کنند!


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/wordpress-not-sending-email/.

دیدگاهتان را بنویسید