نحوه رفع مشکل تازه سازی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس

ما اغلب از کاربران خود پیام هایی می گیریم که صفحه ورود به سیستم وردپرس آنها را تازه و هدایت می کند. با این کار آنها از قسمت مدیریت وردپرس قفل می شوند و دیگر نمی توانند در وب سایت خود کار کنند.

مشکلات ورود به سیستم می تواند به دلیل خطاهای مختلف مختلف از جمله خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده ، خطای سرور داخلی یا صفحه سفید مرگ .

نوع دیگر خطای ورود به سیستم هنگامی است که صفحه ورود به سیستم وردپرس شما را تازه نگه می دارد و آن را به صفحه ورود به سیستم هدایت می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مسئله تازه سازی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس را برطرف کنید.

Fixing the login page redirect and refresh issue in WordPress

اگر می خواهید مراحل پیشرفته ذکر شده در این آموزش وردپرس را امتحان کنید ، پس لطفاً از سایت خود پشتیبان تهیه کنید. به راهنمای ما در نحوه ایجاد دستی تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده وردپرس .

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا نسخه مکتوب آن را ترجیح می دهید ، لطفاً به خواندن ادامه دهید.

چه عواملی باعث بروزرسانی مجدد صفحه و تغییر مسیر تغییر مسیر در وردپرس می شود؟ h4>

نادرست بودن تنظیمات URL وردپرس و عدم تنظیم کوکی های ورود به سیستم مهمترین دلایلی است که باعث تغییر مسیر صفحه ورود به سیستم و بروزرسانی مجدد آن می شود.

به طور معمول ، هنگام ورود به سیستم ، وردپرس نام کاربری و رمز ورود شما را تأیید می کند و سپس یک کوکی ورود به سیستم را در مرورگر خود تنظیم می کند. پس از آن ، شما را به قسمت مدیریت وردپرس هدایت می کند.

اگر وردپرس نتواند کوکی ورود را به درستی تنظیم کند یا URL ناحیه سرپرست وردپرس شما نادرست باشد ، به جای داشبورد سرپرست ، به صفحه ورود هدایت می شوید.

Login page redirect issue in WordPress

همانطور که گفته شد ، بیایید عیب یابی کرده و صفحه هدایت وردپرس را تغییر دهیم و مسئله را تغییر دهیم.

برای حل مشکلات ورود به سیستم ، کوکی ها را پاک کنید h4>

وردپرس از کوکی ها برای تأیید اعتبار ورود استفاده می کند ، بنابراین اولین مرحله در عیب یابی مشکلات ورود به وردپرس ساده ترین مرحله است. کوکی ها و حافظه پنهان مرورگر خود را پاک کنید.

در Google Chrome ، روی منوی تنظیمات مرورگر کلیک کنید و سپس ابزارهای بیشتر »پاک کردن اطلاعات مرور را انتخاب کنید.

Clear browsing data in Google Chrome

این صفحه تنظیمات Chrome را با پنجره “پاک کردن اطلاعات مرور” روی صفحه راه اندازی می کند.

از اینجا ، باید “پاک کردن کوکی ها و سایر داده های سایت” و “گزینه های ذخیره شده تصاویر و پرونده ها” را انتخاب کنید.

Clear cookies and cache in Google chrome

بعد ، روی دکمه “پاک کردن داده” کلیک کنید و Google Chrome حافظه پنهان مرورگر را پاک می کند.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کوکی ها در مرورگر شما فعال هستند. پس از انجام این کار مرورگر خود را دوباره راه اندازی کنید و سپس سعی کنید وارد سیستم شوید. این باید مشکل اکثر افراد را برطرف کند.

ما یک راهنمای کامل با تصاویر صفحه داریم fast-way / “title =” نحوه پاک کردن حافظه پنهان مرورگر خود در تمام مرورگرهای اصلی (راه سریع) “> نحوه پاک کردن حافظه پنهان و کوکی ها در همه مرورگرهای بزرگ .

تنظیمات URL وردپرس را به روز کنید h4>

وردپرس دارای یک گزینه تنظیمات است که دارای URL وب سایت و URL نصب وردپرس شما است.

اگر به قسمت سرپرست وردپرس خود دسترسی داشتید ، می توانید این گزینه را در صفحه تنظیمات »عمومی مشاهده کنید.

WordPress URL settings

اگر این URL ها نادرست باشند ، وردپرس شما را به صفحه ورود به سایت هدایت می کند.

اکنون ، از آنجا که قادر به دسترسی به قسمت مدیریت وردپرس نیستید ، باید ویرایش پرونده wp-config.php برای رفع این مشکل.

پرونده wp-config.php یک فایل خاص در وردپرس است که شامل تنظیمات مهم وردپرس شماست. می توانید به با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا از طریق برنامه File Manager در میزبانی وردپرس داشبورد حساب.

Editing wp-config.php file via FTP

فایل wp-config.php را در پوشه اصلی سایت خود پیدا خواهید کرد. به سادگی فایل را ویرایش کنید و کد زیر را دقیقاً قبل از خطی که می گوید paste این همه است ، ویرایش را متوقف کنید! انتشارات مبارک ‘.

define ('WP_HOME'، 'https: //www.example.com')؛
define ('WP_SITEURL'، 'https: //www.example.com')؛

فراموش نکنید که example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.

پس از آن تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل را به وب سایت خود بارگذاری کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و سعی کنید وارد سیستم شوید و امیدوارم که این مسئله مشکل شما را برطرف کند.

اگر نشد ، برای مراحل دیگر به خواندن ادامه دهید.

حذف پرونده .htaccess در وردپرس h4>

گاهی اوقات . پرونده htaccess ممکن است خراب شود که این امر منجر به خطاهای داخلی سرور یا خطای تازه سازی صفحه ورود به سیستم می شود.

به سادگی از طریق سرویس گیرنده FTP یا از طریق برنامه File Manager در داشبورد حساب میزبانی خود به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید.

پس از اتصال ، پرونده .htaccess را در پوشه اصلی وب سایت خود قرار دهید و آن را به عنوان پشتیبان در رایانه بارگیری کنید.

Delete .htaccess file in WordPress

پس از آن ، ادامه دهید و فایل .htaccess را از وب سایت خود حذف کنید.

بعد ، دایرکتوری wp-admin را باز کنید و اگر یک پرونده .htaccess در آنجا وجود دارد ، سپس ادامه دهید و آن را نیز حذف کنید.

اکنون می توانید سعی کنید وارد وب سایت وردپرس خود شوید. اگر موفق شوید ، این بدان معنی است که فایل .htaccess مانع ورود شما به وردپرس می شود.

پس از ورود به سیستم ، به سادگی به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت در قسمت مدیریت وردپرس بروید و بدون ایجاد تغییر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. این یک پرونده .htaccess جدید برای وب سایت شما ایجاد می کند.

همه افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید h4>

گاهی اوقات افزونه های وردپرس می توانند این مسئله را ایجاد کنند ، به خصوص اگر بین دو پلاگین تضاد وجود داشته باشد.

برای غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس خود ، با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا از طریق برنامه File Manager در داشبورد حساب میزبانی خود به وب سایت خود متصل شوید.

پس از اتصال ، به فهرست / wp-content / بروید. در داخل آن ، پوشه ای به نام ‘plugins’ را مشاهده خواهید کرد. اینجاست که وردپرس تمام افزونه های شما را نصب می کند.

Rename plugins folder to deactivate all plugins

به سادگی پوشه پلاگین ها را به plugins_backup تغییر نام دهید. با این کار تمام افزونه های وردپرس نصب شده در وب سایت شما غیرفعال می شوند.

ما همچنین یک آموزش دقیق در مورد نحوه غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس در صورت عدم دسترسی به WP-Admin.

پس از غیرفعال کردن تمام افزونه ها ، سعی کنید وارد سایت وردپرس خود شوید. اگر موفق شوید ، این بدان معناست که یکی از افزونه های شما باعث بروز این مشکل شده است.

بازگشت به موضوع پیش فرض h4>

مضامین وردپرس همچنین می توانند پس از ارتقا به نسخه جدیدتر وردپرس یا خود مضمون ، درگیری ایجاد کنند. برای اینکه بفهمید مشکل از موضوع شما ایجاد شده است ، باید طرح زمینه خود را غیرفعال کنید.

فرآیند مشابه غیرفعال کردن افزونه ها است. با استفاده از سرویس گیرنده FTP به وب سایت خود متصل شوید. به دایرکتوری / wp-content / themes / بروید و پوشه تم فعلی خود را به themes_backup تغییر نام دهید.

پس از انجام این کار ، دوباره وارد سیستم شوید. اگر موفق شوید ، این بدان معنی است که موضوع شما باعث ایجاد این مسئله شده است.

اکنون می توانید نسخه جدیدی از طرح زمینه خود را دوباره نصب کنید تا ببینید آیا این مسئله مسئله را برطرف می کند. اگر این مسئله دوباره ظاهر شد ، با پشتیبانی تم خود تماس بگیرید یا به یک طرح زمینه دیگر وردپرس بروید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا مشکلات تازه سازی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس را برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای عیب یابی وردپرس با دستورالعمل های گام به گام نحوه رفع خطاهای وردپرس به تنهایی.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-wordpress-login-page-refreshing-and-redirecting-issue/.

دیدگاهتان را بنویسید